Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири (Олія соняшникова рафінована дезодорована виморожена)
Очікувана вартість
96 324,00 UAH
UA-2021-06-08-005200-b af08de5b3e724607a5e626c91c4f8b41
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Коробчинська

+380482349067 inna-od-ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ"
Код ЄДРПОУ: 24548180
Вебсайт: https://www.dsns.gov.ua/ua/Sanatoriy-Odeskiy-DSNS-Ukrayini.html
Місцезнаходження: 65038, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Рибальська Балка, буд. 3
Контактна особа: Інна Коробчинська
+380482349067
inna-od-ua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2021 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2021 10:00
Початок аукціону: 18 червня 2021 15:12
Очікувана вартість: 96 324,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 482,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1396 літр
Олія соняшникова рафінована дезодорована виморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 червня 2021 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2021 12:29
Оглошення_.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2021 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИГОРЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 90 740,00
UAH з ПДВ
90 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 94 230,00
UAH з ПДВ
90 628,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2021 17:14
Електронний підпис
16 червня 2021 17:13
Цінова проп..pdf
16 червня 2021 17:13
Інформація учасника.pdf
16 червня 2021 17:13
Договор.pdf
16 червня 2021 17:13
Санпаспорт 2.pdf
16 червня 2021 17:13
Санпаспорт 1.pdf
16 червня 2021 17:13
Право підпису.pdf
16 червня 2021 17:13
погодження договору.pdf
16 червня 2021 17:13
Персональні дані.pdf
16 червня 2021 17:13
Паспорт2.pdf
16 червня 2021 17:13
Паспорт1.pdf
16 червня 2021 17:13
Особисті дані.pdf
16 червня 2021 17:13
медична довідка2.pdf
16 червня 2021 17:13
Медична довідка.pdf
16 червня 2021 17:13
Лист статут.pdf
16 червня 2021 17:13
Лист сан обробки.pdf
16 червня 2021 17:13
ІНН.pdf
16 червня 2021 17:13
Захист довкілля.pdf
16 червня 2021 17:13
Договір санобробки 2.pdf
16 червня 2021 17:13
Договір санобробки 1.pdf
16 червня 2021 17:13
Довідка2.pdf
16 червня 2021 17:13
Довідка1.pdf
16 червня 2021 17:13
Витяг3.pdf
16 червня 2021 17:13
Витяг2.pdf
16 червня 2021 17:13
Витяг1.pdf
16 червня 2021 17:13
Витяг ЄДР.pdf
16 червня 2021 17:13
Виписка2.pdf
16 червня 2021 17:13
Виписка1.pdf

Публічні документи

15 червня 2021 16:40
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИГОРЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИГОРЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3122613146
Рішення скасоване 90 250,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 12:19
ФОП "ГРИГОРЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3122613146
Відхилено 90 250,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 12:31
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 90 628,32
UAH з ПДВ
01 липня 2021 13:10

Документи

25 червня 2021 10:58
Електронний підпис

Документи

01 липня 2021 12:31
Електронний підпис

Документи

01 липня 2021 13:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
90 628,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2021 13:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 серпня 2022 11:20
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 15:26
ДУ_2_14-СП_19.07.2021_раф.олія.pdf зміни до договору
18 січня 2022 15:26
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 15:03
ДУ_1_14-СП_29.07.21_олія раф.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 15:02
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 15:51
14-СП.pdf укладений
20 липня 2021 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89), відповідно до якої дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку., а також згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, відповідно до якої будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України, Сторони погодились внести до Договору такі зміни: а) пункт 5.1. договору викласти в наступній редакції: «Поставка товару здійснюється окремими партіями на підставі заявок Замовника, шляхом направлення заявки телефонним дзвінком за номером +38(048) 35-50-50. Отримавши заявку від Замовника, Постачальник не пізніше наступного дня до 08:00 годин зобов’язаний поставити товар в кількості визначеному в заявці. Загальний строк (термін) поставки товару за Договором: до 31.03.2022 року.» б) пункт 10.1 договору викласти в такій редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.03.2022 року включно, а в частині здійснення розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» в) доповнити розділ 10 договору пунктом 10.5 та викласти у наступній редакції: «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.»
Номер договору про закупівлю: 14-СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести до Договору такі зміни: а) У зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити «Замовник», що містяться в Розділі 13 Договору у наступній редакції: ЗАМОВНИК: МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ОДЕСЬКИЙ» Україна, 65038, Одеська обл., м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3 р/р UA728201720343170001000002674 Державна казначейська служба України м. Київ, МФО 820172 р/р UA888201720343161001200002674 Державна казначейська служба України м. Київ, МФО 820172 Код ЄДРПОУ 24548180 ІПН 245481815511 тел (0482) 34-90-67 E-mail: sanatoriy.odesskiy@dsns.gov.ua б) пункт 3.1 договору викласти в такій редакції: «Загальна сума Договору в 2021 році становила 90 628,32 грн. (Дев`яносто тисяч шiстсот двадцять вiсiм гривень 32 копiйки), у т.ч. ПДВ 15 104,72 грн. (П`ятнадцять тисяч сто чотири гривнi 72 копiйки) Сума цього Договору з 01.01.2022 по 31.03.2022 не перевищує 20% загальної суми Договору за 2021 рік та становить 18 112,68 грн. (Вiсiмнадцять тисяч сто дванадцять гривень 68 копiйки), у т.ч. ПДВ 3 018,78 грн. (Три тисячi вiсiмнадцять гривень 78 копiйок), Додаток 1 Специфікація № 3 до Договору. Усього за договором: 108 741,00 грн. (Сто вiсiм тисяч сiмсот сорок одна гривня 00 копiйок), у т.ч. ПДВ 18 123,50 грн. (Вiсiмнадцять тисяч сто двадцять три гривнi 50 копiйок)». в) доповнити договір Додатком № 1 «Специфікація № 3» до Договору та викласти його в наступній редакції, що додається. г) доповнити розділ 4 Договору пунктом 4.4. та викласти у наступній редакції: «Замовник бере зобов’язання за цим Договором щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми кошторису, а залишок предмета закупівлі оплачується виключно за наявності коштів в межах затверджених призначень та загальної суми Договору»
Номер договору про закупівлю: 14-СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 89 167,62
UAH (в тому числі ПДВ 14 861,27 UAH)