Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне приладдя різне (файли, папір друкарський, папка-реєстратор, книга офісна)
Очікувана вартість
3 742,22 UAH
UA-2021-06-08-004905-b 3db841cb7fb44c9c8d69aec27f6f3ac2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Косуха Марія Віталіївна

+380412475016 kpd.0131229@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська міська школа хореографічного мистецтва "Сонечко"
Код ЄДРПОУ: 13548426
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Михайлівська, 3
Контактна особа: Косуха Марія Віталіївна
+380412475016
kpd.0131229@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ціна за одиницю: 85.46UAH з ПДВ
Книга офісна А4 192 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Михайлівська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Ціна за одиницю: 79UAH з ПДВ
Папір Оffice 80 гр. А4 500 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Михайлівська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Ціна за одиницю: 49.42UAH з ПДВ
Реєстратор LUX одност. JOBMAX А4, 50 мм, чорний.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Михайлівська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 шт
Ціна за одиницю: 63.08UAH з ПДВ
Файл А4 + 40 мк. Economix
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Михайлівська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 208 Календарні 100

Тендерна документація

08 червня 2021 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ПАЛЕЙ"
#22047108
Переможець 3 742,22
UAH з ПДВ
08 червня 2021 12:19

Документи

08 червня 2021 12:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 11:43
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 12:30
Договір укладений
08 червня 2021 12:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Книга офісна А4 192 аркушів 5 шт 85,46
UAH з ПДВ
Папір Оffice 80 гр. А4 500 арк. 20 шт 79,00
UAH з ПДВ
Реєстратор LUX одност. JOBMAX А4, 50 мм, чорний. 30 шт 49,42
UAH з ПДВ
Файл А4 + 40 мк. Economix 4 шт 63,08
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 742,22
UAH (в тому числі ПДВ 623,70 UAH)