Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експертиза монтажу вузлів обліку із застосуванням лічильників газу та коректорів об’єму газу
Очікувана вартість
6 890,40 UAH
UA-2021-06-08-001014-c 484857f4b1134d748244cc023def6140
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козаченко Оксана Борисівна

+380414242378 korostenteplo1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство теплозабезпечення
Код ЄДРПОУ: 31871157
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, Житомирська область, місто Коростень, вул.Кірова,8а
Контактна особа: Козаченко Оксана Борисівна
+380414242378
korostenteplo1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Місцезнаходження Замовника: 11500, м.Коростень, вул.Шевченка,8а; Категорія: Юридичні особи та /або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експертиза монтажу вузлів обліку із застосуванням лічильників газу та коректорів об’єму газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, місто Коростень, вул.Шевченка,8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник зобов’язується оплатити послугу на умовах повної попередньої оплати на підставі віставленого Виконавцем рахунку Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

08 червня 2021 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ"
#02568182
Переможець 6 890,40
UAH з ПДВ
08 червня 2021 10:18

Документи

08 червня 2021 10:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2022 16:19
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 10:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 890,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 148,40 UAH)