Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуарів площа Соборна, площа Спортивна, вулиця Паркова, вулиця Задорожнього смт.Марківка Марківського району Луганської області
Очікувана вартість
2 330 713,00 UAH
UA-2021-06-08-000177-b fa879d53631f450d80b24b956e95d5cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марківська селищна рада Марківського району Луганської області Ковтун Юрій Олексійович

+380509468829 mar_possovet@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАРКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА МАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04335559
Місцезнаходження: 92400, Україна , Луганська обл., смт. Марківка, вул. Центральна, буд. 18
Контактна особа: Марківська селищна рада Марківського району Луганської області Ковтун Юрій Олексійович
+380509468829
mar_possovet@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2021 08:26
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2021 20:00
Початок аукціону: 25 червня 2021 15:44
Очікувана вартість: 2 330 713,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 307,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуарів площа Соборна, площа Спортивна, вулиця Паркова, вулиця Задорожнього смт. Марківка Марківського району Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2021 08:26

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 червня 2021 08:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2021 08:26
РП-7-9.pdf
08 червня 2021 08:26
РП-8-9.pdf
08 червня 2021 08:26
РП-9-9.PDF
08 червня 2021 08:26
ТД ремонт тротуарів.doc
08 червня 2021 08:26
проект договору.docx
08 червня 2021 08:26
РП-3-9.pdf
08 червня 2021 08:26
РП-4-9.PDF
08 червня 2021 08:26
РП-4а-9.PDF
08 червня 2021 08:26
РП-5-9.pdf
08 червня 2021 08:26
РП-6-9.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-08-000177-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Меркурий", Код ЄДРПОУ:30092436
Дата подання: 09 липня 2021 16:23
ВИМОГА/СКАРГА про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – Відкриті торги: щодо незаконної дискваліфікації ПП "Меркурий" та незаконного та безпідставного визначення переможцем закупівлі ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ".
Законом України «Про публічні закупівлі» від 01.07.2021 № 922-VIII (далі – Закон) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про усунення порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, зокрема:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто, законодавцем сформульовано орієнтир для усіх замовників та учасників закупівлі, що процедури публічних закупівель покликані максимально створити конкурентний ринок при використанні публічних коштів та інформація про використання таких коштів, повинна бути максимально відкритою. Саме це і є сенсом роботи системи електронних публічних закупівель «Prozorro». Варто зауважити, що публічність та відкритість при процедурах публічних закупівель є не лише обов’язком замовника закупівлі, а і учасника, суб’єкта господарювання, що прийняв рішення в забезпеченні потреб держави та територіальної громади необхідними товарами, роботами та послугами.
Так, частиною 3 статті 31 Закону встановлено: «3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель..».

Вважаю, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а відтак наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником. Порушення законодавства у сфері публічних закупівель вчинене Замовником торгів МАРКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА МАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) полягає в незаконному відхиленні ПП "Меркурий" та незаконному визначені переможцем закупівлі ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" в закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт тротуарів площа Соборна, площа Спортивна, вулиця Паркова, вулиця Задорожнього смт. Марківка Марківського району Луганської області) за ідентифікатором UA-2021-06-08-000177-b.

01.07.2021р., було оприлюднено рішення №50 про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції «ПП "Меркурий"», надумані та неправомірні тлумачення документів Замовником лише підтверджують незаконні дії, які спрямовані на незаконне визначення переможцем Учасника «ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"» з більшою ціною.
Ми не погоджуємось із сказаним рішенням Замовника та вважаємо, що воно не вмотивоване, оскільки не містить ЖОДНИХ обґрунтувань в чому саме наша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відтак обрання за підставу відхилення нашої тендерної пропозиції – п.1 та п. 2 ч.1 статті 31 Закону є недоведеним, а отже таким, що порушує принципи публічних закупівель, зокрема принцип прозорості та об’єктивного і неупередженого розгляду тендерних пропозицій.
Повідомляємо що 02 липня 2021 о 13:25 було оприлюднено рішення про визначення переможцем (далі - рішення) Протоколом №50 рішенням тендерного комітету було визначено переможцем ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", чим підтверджено що Замовник, діє лише в особистих інтересах та жодним чином не в цілях відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Прийняте рішення є безпідставним, необґрунтованим та упередженим з огляду на те що в складі пропозиції Учасника ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" невідповідність наступних документів:
Учасник ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" в складі своєї пропозиції надав «20. Кошторисні розрахунки» в якому зазначив заповнені –
- І блок заробітна плата в загальновиробничих витратах;
- ІІ блок Єдиний внесок на загально обов’язкове державне соціальне страхування;
- ІІІ блок Кошти на покриття решти статей загальновиробничих витрат;
Згідно чинного законодавства України, при розрахунках загальновиробничих витрат, відповідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3: 2013 "Керівництво по визначенню загальновиробничих і адміністративних витрат і прибутку у вартості будівництва", виходячи зі структури розподілу структури загальновиробничих витрат, а так само оподаткування організації, необхідне застосування нульових коефіцієнтів до I і III блоку при розрахунку загальновиробничих витрат. Учасник ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" обнулили адмінвитрати, а 1 і 3 блоки ОПР – відсутні. Структура відповідно до цього ДСТУ і по підприємству «ФОП», не повинна враховувати 1 і 3-й блоки.

Учасник ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" в складі пропозиції надає «20. Кошторисні розрахунки» в якому надає підтвердження кваліфікації калькуляційним методом лише однієї машини, на ст. 60-64 зазначає Розрахунок вартості 1 машино-години експлуатації крана маніпулятора на базі автомобіля МАЗ – 5337, вантажопідйомністю 10т. Де знаходяться калькуляційний розрахунок інших механізмів не зрозуміло! Замовником грубо порушено Закон України «Про публічні закупівлі» визначенням переможця Учасника у якого пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З наведеної вище підстави пропозиція ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" повинна бути відхилена на підставі:
- ст.31 ч. 1 п.1. Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- ст.31 ч. 1 п.2. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;

Додатково хочемо зазначити що вся інформація про вашу співпрацю з Учасником ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" знаходиться в публічному доступі, та як не дивно але Ви дуже тісно з ним співпрацюєте!
Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет.
Окрім цього, я вбачаю в діях Замовника - МАРКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА МАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, зловживанням посади, необґрунтовані та не законні підстави для дискваліфікації гідного суперника ПП "Меркурий".

Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства
ВИМАГАЄМО:
1. Добровільно усунути порушення шляхом скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ".
2. Повернутися на розгляд пропозиції ПП "Меркурий", та визначити переможцем відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Або Скасувати закупівлю у зв’язку з допущеними помилками при оцінці Учасникаів закупівлі відповідно до п.2 ч.1 Стаття 32 Закону України «Про публічні закупівлі» «2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.»

У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, ми змушені будемо звернутись за захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів спрощеної закупівлі звернувшись до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2021 13:56
Шановний скаржнику, під час аналізу Вашої тендерної пропозиції замовником встановлено що відсутні документи, які свідчать про відповідність кваліфікаційним критеріям Замовника визначеним в тендерній документації та зазначені відповідно до вимог ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.2 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відтак замовником застосовані всі кваліфікаційні критерії, що передбачені чинним законодавством в сфері закупівель. На підставі ч.9 ст. 26 ЗУ «ЗУ «Про публічні закупівлі» (Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей). Згідно ч.16 ст.29 ЗУ «ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, відповідно до вищезазначеного замовником надіслано повідомлення про усунення невідповідностей щодо кваліфікаційних критеріїв (а саме відсутність документів). Надалі тендерним комітетом було розглянуто Вашу тендерну пропозицію з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей, проте відсутність ряду документів, які не стосуються до кваліфікаційних критеріїв, є підставою для відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Щодо інформації поданої в кошторисних розрахунках учасника переможця зазначаємо, що тендерним комітетом перевіряється наявність або відсутність документів та відповідність вимогам тендерної документації. Члени тендерного комітету не є спеціалістами в будівельній галузі та не є кваліфікованими інженерами-кошторисниками для вивчення способу та змісту кошторисних документів. Проте дякуємо за зауваження, відповідна інформація буде перевірена організаціями що здійснюватимуть технагляд та авторський нагляд за об’єктом. У разі невідповідностей вимогам чинних будівельних норм Замовником буде вжито відповідних заходів. Щодо участі учасника переможця у більшості тендерах (закупівлях) Замовника то наголошуємо, що учасник зі своєю виробничого базою та працівниками знаходиться на території Марківського району і як і будь-яка організація, що виконує подібні роботи зацікавлений в об’єктах на території Марківського району. Успішність укладених договорів з переможцем свідчить про якість та відповідність підготовлених документів у складі поданої тендерної пропозиції. А аналіз всіх закупівель, де ПП «Меркурій» брало участь, свідчить про вашу спеціалізацію у сфері продажу меблів, побутової техніки, постачанню пари та гарячої води, а в кількох закупівлях по будівельних роботах де Ви брали участь – пропозиції були дискваліфіковані у зв’язку невідповідністю поданих документів вимогам тендерної документації. Наголошуємо, що згідно ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2021-06-08-000177-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Меркурий", Код ЄДРПОУ:30092436
Дата подання: 09 липня 2021 16:30
Антиконкурентні узгоджені дії. витрачання коштів відповідних бюджетів
Шановні члени тендерного комітету МАРКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ МАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ! Вами було оголошено проведення відкритих торгів UA-2021-06-08-000177-b Капітальний ремонт тротуарів площа Соборна, площа Спортивна, вулиця Паркова, вулиця Задорожнього смт.Марківка Марківського району Луганської області, очікувана вартість закупівлі 2 330 713,00 грн.. Чинним законодавством України з питань публічних закупівель не передбачена система прогнозування результатів проведення публічних закупівель, однак, давайте спробуємо вгадати з одного разу, кого ми побачимо обраним вами «переможцем» вищевказаних закупівель - ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"!? https://www.youtube.com/watch?v=u4akJ6f0mIA Вас ніяк не бентежить той факт, що протягом вже не одного року поспіль, переможцем у оголошених закупівлях, стає виключно один учасник – ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"!? Таким чином, ми бачимо неухильне дотримання вами, як замовниками торгів, оголошених Законом України «Про публічні закупівлі» принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням! Яким же чином Учаснику ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" вдається разом з вами таке «провертати». А все просто – Учасник ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" має для вас, як для замовника торгів, «чарівний набір» тендерних документацій, який розроблено «чарівниками-недоюристами» і які ви використовуєте у своїх процедурах закупівель. Погодьтеся, це ж якась магія – «багаточисленні гарантійні листи», «сканкопії», «правильно засвідчені документи», «правильні завіряння документів», «витяги з самих «екзотичних» застарілих держреєстрів», «найкарколомніші вимоги до штатних працівників, обладнання та матеріально-технічної бази» та багато-багато іншого. Хто ж з «нормальних» учасників забажає у такому приймати участь!? https://www.youtube.com/watch?v=d0zLuC68xvk Враховуючи все вищевикладене, радимо голові та членам тендерного комітету МАРКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ МАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ загадати бажання не щодо «відкату», а відносно того, щоб «діяльність Замовника» не була кваліфікована щонайменше, як антиконкурентні узгоджені дії, а ваша – як корупція і нецільове витрачання коштів відповідних бюджетів. https://www.youtube.com/watch?v=OyEca2E6i7Y
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2021 07:25
Шановний скаржнику в даному тексті не знайдено жодної скарги, а лише зазначено суб’єктивну інформацію за рахунок негативу щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції. При цьому наголошуємо, що тендерним комітетом здійснено закупівлю відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», хоча Ваша цінова пропозиція була найнижчою проте, дотримуючись вимог законодавства, Замовник зобов’язаний її відхилити через відсутність ряду документів, що не були подані в складі пропозиції. А відтак, рекомендуємо для майбутніх перемог в закупівлях більш ретельно та якісно готувати документи, що вимагаються тендерною документацією.

Документи подані скаржником

09 липня 2021 16:23
Вимога - UA-2021-06-08-000177-b.pdf

Документи подані скаржником

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-07-09-000003 • e251ed2727734671a84615c39433232f
Автор звернення: Ковтун А.І.
Дата створення звернення: 2021-07-09 16:28
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
01.07.2021р., було оприлюднено рішення №50 про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції «ПП "Меркурий"», надумані та неправомірні тлумачення документів Замовником лише підтверджують незаконні дії, які спрямовані на незаконне визначення переможцем Учасника «ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"» з більшою ціною. Ми не погоджуємось із сказаним рішенням Замовника та вважаємо, що воно не вмотивоване, оскільки не містить ЖОДНИХ обґрунтувань в чому саме наша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відтак обрання за підставу відхилення нашої тендерної пропозиції – п.1 та п. 2 ч.1 статті 31 Закону є недоведеним, а отже таким, що порушує принципи публічних закупівель, зокрема принцип прозорості та об’єктивного і неупередженого розгляду тендерних пропозицій. Повідомляємо що 02 липня 2021 о 13:25 було оприлюднено рішення про визначення переможцем (далі - рішення) Протоколом №50 рішенням тендерного комітету було визначено переможцем ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", чим підтверджено що Замовник, діє лише в особистих інтересах та жодним чином не в цілях відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Прийняте рішення є безпідставним, необґрунтованим та упередженим з огляду на те що в складі пропозиції Учасника ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" невідповідність наступних документів: Учасник ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" в складі своєї пропозиції надав «20. Кошторисні розрахунки» в якому зазначив заповнені – - І блок заробітна плата в загальновиробничих витратах; - ІІ блок Єдиний внесок на загально обов’язкове державне соціальне страхування; - ІІІ блок Кошти на покриття решти статей загальновиробничих витрат; Згідно чинного законодавства України, при розрахунках загальновиробничих витрат, відповідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3: 2013 "Керівництво по визначенню загальновиробничих і адміністративних витрат і прибутку у вартості будівництва", виходячи зі структури розподілу структури загальновиробничих витрат, а так само оподаткування організації, необхідне застосування нульових коефіцієнтів до I і III блоку при розрахунку загальновиробничих витрат. Учасник ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" обнулили адмінвитрати, а 1 і 3 блоки ОПР – відсутні. Структура відповідно до цього ДСТУ і по підприємству «ФОП», не повинна враховувати 1 і 3-й блоки. Учасник ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" в складі пропозиції надає «20. Кошторисні розрахунки» в якому надає підтвердження кваліфікації калькуляційним методом лише однієї машини, на ст. 60-64 зазначає Розрахунок вартості 1 машино-години експлуатації крана маніпулятора на базі автомобіля МАЗ – 5337, вантажопідйомністю 10т. Де знаходяться калькуляційний розрахунок інших механізмів не зрозуміло! Замовником грубо порушено Закон України «Про публічні закупівлі» визначенням переможця Учасника у якого пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З наведеної вище підстави пропозиція ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" повинна бути відхилена на підставі: - ст.31 ч. 1 п.1. Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - ст.31 ч. 1 п.2. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Додатково хочемо зазначити що вся інформація про вашу співпрацю з Учасником ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" знаходиться в публічному доступі, та як не дивно але Ви дуже тісно з ним співпрацюєте!
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-29-000017 ● 66d695b71e4e4c3ebc17eaffa8385311
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 липня 2021 12:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

27.07.2021 322
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.07.2021 № 322
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-06-08-000177-b 08.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-08-06 13:49:46

Пояснення щодо моніторингу

1. У висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства зазначено, що замовником порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»(тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.). Тендерна документація у ч.2 розділу ІV містить інформацію про формальні помилки та описки, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено конкретний перелік формальних помилок, який є обов’язковий для виконання замовниками та учасниками під час проведення процедур закупівель і на який потрібно орієнтуватися у разі встановлення відповідних помилок. ЗУ «Про публічні закупівлі» не зобов’язує замовників повністю страктувати зміст інших чинних нормативних документів в тендерній документації. Щодо тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт тротуарів площа Соборна, площа Спортивна, вулиця Паркова, вулиця Задорожнього смт. Марківка Марківського району Луганської області; ДК 021:2015 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - 45230000-8» визначено до прикладу узагальнені помилки, так наприклад орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, а ось наказ МЕРТУ від 15 квітня 2020 року № 710 деталізує що це уживання великої літери, уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні і т.д.
2. У висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства зазначено що тендерна пропозиція учасника переможця подана з порушенням вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», позаяк наголошуємо, що учасником переможцем надано в складі пропозиції аналогічний договір, який відповідає вимогам замовника, а саме предметом договору якого є «капітальний ремонт тротуарів» що є аналогічним предмету закупівлі даних торгів «Капітальний ремонт тротуарів площа Соборна, площа Спортивна, вулиця Паркова, вулиця Задорожнього смт. Марківка Марківського району Луганської області». Замовником не визначено в тендерній документації вимогу щодо переліку конкретних робіт та їх обсягів у аналогічних договорах оскільки б дана вимога несла б дискримінаційний характер щоб порушувало норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Відтак, поданий в складі тендерної пропозиції аналогічний договір відповідає вимогам тендерної документації замовника та відсутні підстави для відхилення в цій частині. Учасник-переможець ФОП Петренко І.В., на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та на вимогу підпункту 1.2.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, надав довіку про наявність працівників відповідної кваліфікації в якій зазначено загальний стаж підсобного робітника Зубенко В.В. 10 років, замовником врахована відповідна інформація подана в довідці та віднесена до формальних помилок та описок, що передбачено п.2. Переліку формальних помилок затверджених наказом Міністерства
розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 (Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі). А відтак, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Петренко І.В. оскілки документи щодо працівників та відповідна довідка подано, а формальна помилка/описка щодо стажу роботи одного працівника не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі. Отже відповідно до вищезазначеного замовником здійснено процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства та не порушено жодну норму ЗУ «Про публічні закупівлі», а також відсутні підстави для відхилення учасника ФОП Петренко І.В. відтак укладений договір на капітальний ремонт тротуарів не може бути розірвано на підставі суб’єктивного висновку за результатами моніторингу Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2021 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "Меркурий" 1 847 421,98
UAH з ПДВ
1 824 114,97
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 1 878 852,74
UAH з ПДВ
1 847 420,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Дорожня сфера" 2 169 631,85
UAH з ПДВ
2 169 631,85
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 червня 2021 16:45
Електронний підпис
30 червня 2021 16:44
Аналогічний Договір 15.pdf
30 червня 2021 16:44
Фін звітність.pdf
30 червня 2021 16:44
Накази працівників.pdf
30 червня 2021 16:44
Наказ голов.інженер.pdf
30 червня 2021 16:44
Квитанція №2.pdf
30 червня 2021 16:44
Квитанція 2.pdf
30 червня 2021 16:44
Договір оренди.pdf
30 червня 2021 16:44
Договір автопослуг.pdf
30 червня 2021 16:44
Довідка МТБ.pdf
30 червня 2021 16:44
Діплом Ковтун А.І.pdf
30 червня 2021 16:44
Диплом Калмикова.pdf
30 червня 2021 16:44
Диплом 2.pdf
30 червня 2021 16:44
Витяг зпротоколу.pdf
30 червня 2021 16:44
Аналогічний Договір 58.pdf
30 червня 2021 16:44
5. Фінансова звітність.pdf
30 червня 2021 16:44
2. Працівники.pdf
24 червня 2021 18:44
Електронний підпис
24 червня 2021 18:37
ст.17 Закону Меркурій.pdf.p7s
24 червня 2021 18:37
ст.17 Закону Меркурій.pdf
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf.p7s
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf.p7s
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf.p7s
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf.p7s
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ИВР.rtf.p7s
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ИВР.rtf
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ИВР.pdf.p7s
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ИВР.pdf
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ДЦрозр.rtf.p7s
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ДЦрозр.rtf
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ДЦрозр.pdf.p7s
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ДЦрозр.pdf
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ДЦп.rtf.p7s
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ДЦп.rtf
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ДЦп.pdf.p7s
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ДЦп.pdf
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ДЦ.rtf.p7s
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ДЦ.rtf
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ДЦ.pdf
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ВОБ.rtf.p7s
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ВОБ.rtf
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ВОБ.pdf.p7s
24 червня 2021 18:37
r_9_ДЦ_ВОБ.pdf
24 червня 2021 18:37
Документи пропозиції.pdf
24 червня 2021 18:37
Довідки та листи.pdf.p7s
24 червня 2021 18:37
Довідки та листи.pdf
24 червня 2021 18:37
5. Фін.звітність.rar.p7s
24 червня 2021 18:37
5. Фін.звітність.rar
24 червня 2021 18:37
4. Працівники.rar.p7s
24 червня 2021 18:37
4. Працівники.rar
24 червня 2021 18:37
1. Установчі.rar.p7s
24 червня 2021 18:37
1. Установчі.rar

Публічні документи

12 липня 2021 16:29
Електронний підпис
12 липня 2021 16:25
Dovidka_21183347220640958350.pdf
23 червня 2021 17:19
Електронний підпис
23 червня 2021 16:33
18. Цiнова_пропозицiя.PDF
23 червня 2021 16:33
1. Реєстр документів.PDF

Публічні документи

23 червня 2021 08:17
Електронний підпис
23 червня 2021 08:15
Баланс 2020.pdf
23 червня 2021 08:15
Договор Євродор.pdf
23 червня 2021 08:15
Статут підприємства.pdf
23 червня 2021 08:15
Виписка з ЄДР.pdf
23 червня 2021 08:15
Витяг ПДВ.pdf
23 червня 2021 08:15
Проект договору.pdf
23 червня 2021 08:15
Техпаспорт маз.pdf
23 червня 2021 08:15
Техпаспорт маз1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Меркурий"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Дорожня сфера"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Меркурий"
#30092436
Відхилено 1 824 114,97
UAH з ПДВ
01 липня 2021 15:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2021 07:05
ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2807710535
Переможець 1 847 420,00
UAH з ПДВ
02 липня 2021 13:25

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно ч.9. ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: 1. завантажити довідку в довільній формі про наявність фінансової спроможності для виконання умов договору за результатами проведення процедури закупівлі (із зазначенням обсягу річного доходу у межах очікуваної вартості предмета закупівлі) згідно вимог п.1.2.5 ч.1 розділу ІІІ тендерної документації. 2. завантажити документами, що підтверджують трудові відносини з учасником згідно вимог п.1.2.4 ч.1 розділу ІІІ тендерної документації. 3. завантажити аналогічні договори з усіма додатками, змінами, актами виконаних робіт згідно вимог п.1.2.2 ч.1 розділу ІІІ тендерної документації. 4. завантажити документи, що підтверджують право власності або користування або залучення або договір оренди (суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів/свідоцтв про реєстрацію машини, п.1.2.3 ч.1 розділу ІІІ тендерної документації.

Документи

01 липня 2021 15:15
Електронний підпис
01 липня 2021 15:14
протокол 50.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2021 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2807710535
1 847 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 09:18
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 09:17
ду 1.PDF зміни до договору
23 грудня 2021 09:14
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 08:48
договір 243.PDF укладений
14 липня 2021 15:58
додатки продовження до договору № 243.PDF укладений
14 липня 2021 15:58
додатки до договору №243.PDF укладений
14 липня 2021 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 243
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 847 420,00
UAH