Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАРКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА МАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04335559 |
Місцезнаходження: | 92400, Україна , Луганська обл., смт. Марківка, вул. Центральна, буд. 18 |
Контактна особа: |
Марківська селищна рада Марківського району Луганської області Ковтун Юрій Олексійович +380509468829 mar_possovet@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2021 08:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2021 15:44 |
Очікувана вартість: | 2 330 713,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 307,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2021 08:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2021 08:26 |
РП-7-9.pdf | |
08 червня 2021 08:26 |
РП-8-9.pdf | |
08 червня 2021 08:26 |
РП-9-9.PDF | |
08 червня 2021 08:26 |
ТД ремонт тротуарів.doc | |
08 червня 2021 08:26 |
проект договору.docx | |
08 червня 2021 08:26 |
РП-3-9.pdf | |
08 червня 2021 08:26 |
РП-4-9.PDF | |
08 червня 2021 08:26 |
РП-4а-9.PDF | |
08 червня 2021 08:26 |
РП-5-9.pdf | |
08 червня 2021 08:26 |
РП-6-9.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто, законодавцем сформульовано орієнтир для усіх замовників та учасників закупівлі, що процедури публічних закупівель покликані максимально створити конкурентний ринок при використанні публічних коштів та інформація про використання таких коштів, повинна бути максимально відкритою. Саме це і є сенсом роботи системи електронних публічних закупівель «Prozorro». Варто зауважити, що публічність та відкритість при процедурах публічних закупівель є не лише обов’язком замовника закупівлі, а і учасника, суб’єкта господарювання, що прийняв рішення в забезпеченні потреб держави та територіальної громади необхідними товарами, роботами та послугами.
Так, частиною 3 статті 31 Закону встановлено: «3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель..».
Вважаю, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а відтак наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником. Порушення законодавства у сфері публічних закупівель вчинене Замовником торгів МАРКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА МАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) полягає в незаконному відхиленні ПП "Меркурий" та незаконному визначені переможцем закупівлі ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" в закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт тротуарів площа Соборна, площа Спортивна, вулиця Паркова, вулиця Задорожнього смт. Марківка Марківського району Луганської області) за ідентифікатором UA-2021-06-08-000177-b.
01.07.2021р., було оприлюднено рішення №50 про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції «ПП "Меркурий"», надумані та неправомірні тлумачення документів Замовником лише підтверджують незаконні дії, які спрямовані на незаконне визначення переможцем Учасника «ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"» з більшою ціною.
Ми не погоджуємось із сказаним рішенням Замовника та вважаємо, що воно не вмотивоване, оскільки не містить ЖОДНИХ обґрунтувань в чому саме наша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відтак обрання за підставу відхилення нашої тендерної пропозиції – п.1 та п. 2 ч.1 статті 31 Закону є недоведеним, а отже таким, що порушує принципи публічних закупівель, зокрема принцип прозорості та об’єктивного і неупередженого розгляду тендерних пропозицій.
Повідомляємо що 02 липня 2021 о 13:25 було оприлюднено рішення про визначення переможцем (далі - рішення) Протоколом №50 рішенням тендерного комітету було визначено переможцем ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", чим підтверджено що Замовник, діє лише в особистих інтересах та жодним чином не в цілях відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Прийняте рішення є безпідставним, необґрунтованим та упередженим з огляду на те що в складі пропозиції Учасника ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" невідповідність наступних документів:
Учасник ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" в складі своєї пропозиції надав «20. Кошторисні розрахунки» в якому зазначив заповнені –
- І блок заробітна плата в загальновиробничих витратах;
- ІІ блок Єдиний внесок на загально обов’язкове державне соціальне страхування;
- ІІІ блок Кошти на покриття решти статей загальновиробничих витрат;
Згідно чинного законодавства України, при розрахунках загальновиробничих витрат, відповідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3: 2013 "Керівництво по визначенню загальновиробничих і адміністративних витрат і прибутку у вартості будівництва", виходячи зі структури розподілу структури загальновиробничих витрат, а так само оподаткування організації, необхідне застосування нульових коефіцієнтів до I і III блоку при розрахунку загальновиробничих витрат. Учасник ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" обнулили адмінвитрати, а 1 і 3 блоки ОПР – відсутні. Структура відповідно до цього ДСТУ і по підприємству «ФОП», не повинна враховувати 1 і 3-й блоки.
Учасник ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" в складі пропозиції надає «20. Кошторисні розрахунки» в якому надає підтвердження кваліфікації калькуляційним методом лише однієї машини, на ст. 60-64 зазначає Розрахунок вартості 1 машино-години експлуатації крана маніпулятора на базі автомобіля МАЗ – 5337, вантажопідйомністю 10т. Де знаходяться калькуляційний розрахунок інших механізмів не зрозуміло! Замовником грубо порушено Закон України «Про публічні закупівлі» визначенням переможця Учасника у якого пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З наведеної вище підстави пропозиція ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" повинна бути відхилена на підставі:
- ст.31 ч. 1 п.1. Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- ст.31 ч. 1 п.2. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Додатково хочемо зазначити що вся інформація про вашу співпрацю з Учасником ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" знаходиться в публічному доступі, та як не дивно але Ви дуже тісно з ним співпрацюєте!
Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет.
Окрім цього, я вбачаю в діях Замовника - МАРКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА МАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, зловживанням посади, необґрунтовані та не законні підстави для дискваліфікації гідного суперника ПП "Меркурий".
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства
ВИМАГАЄМО:
1. Добровільно усунути порушення шляхом скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ".
2. Повернутися на розгляд пропозиції ПП "Меркурий", та визначити переможцем відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Або Скасувати закупівлю у зв’язку з допущеними помилками при оцінці Учасникаів закупівлі відповідно до п.2 ч.1 Стаття 32 Закону України «Про публічні закупівлі» «2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.»
У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, ми змушені будемо звернутись за захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів спрощеної закупівлі звернувшись до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, відповідно до вищезазначеного замовником надіслано повідомлення про усунення невідповідностей щодо кваліфікаційних критеріїв (а саме відсутність документів). Надалі тендерним комітетом було розглянуто Вашу тендерну пропозицію з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей, проте відсутність ряду документів, які не стосуються до кваліфікаційних критеріїв, є підставою для відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Щодо інформації поданої в кошторисних розрахунках учасника переможця зазначаємо, що тендерним комітетом перевіряється наявність або відсутність документів та відповідність вимогам тендерної документації. Члени тендерного комітету не є спеціалістами в будівельній галузі та не є кваліфікованими інженерами-кошторисниками для вивчення способу та змісту кошторисних документів. Проте дякуємо за зауваження, відповідна інформація буде перевірена організаціями що здійснюватимуть технагляд та авторський нагляд за об’єктом. У разі невідповідностей вимогам чинних будівельних норм Замовником буде вжито відповідних заходів. Щодо участі учасника переможця у більшості тендерах (закупівлях) Замовника то наголошуємо, що учасник зі своєю виробничого базою та працівниками знаходиться на території Марківського району і як і будь-яка організація, що виконує подібні роботи зацікавлений в об’єктах на території Марківського району. Успішність укладених договорів з переможцем свідчить про якість та відповідність підготовлених документів у складі поданої тендерної пропозиції. А аналіз всіх закупівель, де ПП «Меркурій» брало участь, свідчить про вашу спеціалізацію у сфері продажу меблів, побутової техніки, постачанню пари та гарячої води, а в кількох закупівлях по будівельних роботах де Ви брали участь – пропозиції були дискваліфіковані у зв’язку невідповідністю поданих документів вимогам тендерної документації. Наголошуємо, що згідно ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-29-000017 ● 66d695b71e4e4c3ebc17eaffa8385311
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2021 12:55 |
НАКАЗ
27.07.2021 322
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.07.2021 № 322
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-06-08-000177-b 08.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-08-06 13:49:46
Пояснення щодо моніторингу
1. У висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства зазначено, що замовником порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»(тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.). Тендерна документація у ч.2 розділу ІV містить інформацію про формальні помилки та описки, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено конкретний перелік формальних помилок, який є обов’язковий для виконання замовниками та учасниками під час проведення процедур закупівель і на який потрібно орієнтуватися у разі встановлення відповідних помилок. ЗУ «Про публічні закупівлі» не зобов’язує замовників повністю страктувати зміст інших чинних нормативних документів в тендерній документації. Щодо тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт тротуарів площа Соборна, площа Спортивна, вулиця Паркова, вулиця Задорожнього смт. Марківка Марківського району Луганської області; ДК 021:2015 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - 45230000-8» визначено до прикладу узагальнені помилки, так наприклад орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, а ось наказ МЕРТУ від 15 квітня 2020 року № 710 деталізує що це уживання великої літери, уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні і т.д.
2. У висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства зазначено що тендерна пропозиція учасника переможця подана з порушенням вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», позаяк наголошуємо, що учасником переможцем надано в складі пропозиції аналогічний договір, який відповідає вимогам замовника, а саме предметом договору якого є «капітальний ремонт тротуарів» що є аналогічним предмету закупівлі даних торгів «Капітальний ремонт тротуарів площа Соборна, площа Спортивна, вулиця Паркова, вулиця Задорожнього смт. Марківка Марківського району Луганської області». Замовником не визначено в тендерній документації вимогу щодо переліку конкретних робіт та їх обсягів у аналогічних договорах оскільки б дана вимога несла б дискримінаційний характер щоб порушувало норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Відтак, поданий в складі тендерної пропозиції аналогічний договір відповідає вимогам тендерної документації замовника та відсутні підстави для відхилення в цій частині. Учасник-переможець ФОП Петренко І.В., на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та на вимогу підпункту 1.2.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, надав довіку про наявність працівників відповідної кваліфікації в якій зазначено загальний стаж підсобного робітника Зубенко В.В. 10 років, замовником врахована відповідна інформація подана в довідці та віднесена до формальних помилок та описок, що передбачено п.2. Переліку формальних помилок затверджених наказом Міністерства
розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 (Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі). А відтак, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Петренко І.В. оскілки документи щодо працівників та відповідна довідка подано, а формальна помилка/описка щодо стажу роботи одного працівника не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі. Отже відповідно до вищезазначеного замовником здійснено процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства та не порушено жодну норму ЗУ «Про публічні закупівлі», а також відсутні підстави для відхилення учасника ФОП Петренко І.В. відтак укладений договір на капітальний ремонт тротуарів не може бути розірвано на підставі суб’єктивного висновку за результатами моніторингу Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2021 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Меркурий" |
1 847 421,98
UAH з ПДВ
|
1 824 114,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
1 878 852,74
UAH з ПДВ
|
1 847 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Дорожня сфера" |
2 169 631,85
UAH з ПДВ
|
2 169 631,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Меркурий" #30092436 |
Відхилено |
1 824 114,97
UAH з ПДВ
|
01 липня 2021 15:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2021 07:05
|
ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2807710535 |
Переможець |
1 847 420,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 09:17
|
ду 1.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2021 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2021 08:48
|
договір 243.PDF | укладений |
14 липня 2021 15:58
|
додатки продовження до договору № 243.PDF | укладений |
14 липня 2021 15:58
|
додатки до договору №243.PDF | укладений |
14 липня 2021 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 243 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |