Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Ірина Кіс +380504335953 zakupki.bud132@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2021 21:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 12:59 |
Очікувана вартість: | 26 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 260 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Зміст банківської гарантії повинен відповідати вимогам встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та вимогам «Положення про порядок здійснення банками операції за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. Інші умови надання забезпечення тендерної пропозиції згідно вимог тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 130000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1 % (один відсоток) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечувальний (гарантійний) платіж, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 1 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Більш детальна інформація зазначена в тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Робіт здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Києва. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень. Попередня оплата (аванс) у розмірі до 50 % від Договірної ціни здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ протягом 5 банківських днів, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником робіт виключно з таких рахунків на придбання товарів (матеріалів, виробів, конструкцій), робіт та послуг. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання товарів (матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), робіт та послуг та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. | Аванс | 5 | Банківські | 50 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату прийнятих робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2021 20:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2021 20:21 |
ЗТД 2 Капітальний ремонт станції «Індустріальна» лінії швидкісного трамваю (нова редакція).docx | |
14 червня 2021 20:21 |
Перелік змін 2.docx | |
11 червня 2021 17:17 |
Перелік змін 1.docx | |
07 червня 2021 21:51 |
r_11_СД_ИВР Орієнтовна вiдомiсть ресурсiв.xls | |
07 червня 2021 21:51 |
r_11_СД_Дефектний акт.xls |
14 червня 2021 20:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 червня 2021 20:21 |
ЗТД 2 Капітальний ремонт станції «Індустріальна» лінії швидкісного трамваю (нова редакція).docx
|
||||||
14 червня 2021 20:21 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
11 червня 2021 17:17 |
Перелік змін 1.docx
|
||||||
07 червня 2021 21:51 |
r_11_СД_ИВР Орієнтовна вiдомiсть ресурсiв.xls
|
||||||
07 червня 2021 21:51 |
r_11_СД_Дефектний акт.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зазначена вимога тендерної документації не є такою, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надає замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-19-000046 ● 70c05da264fc43b09332e32c7616553e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.08.2021 № 282
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2021-06-07-011327-b 07.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-27 15:51:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт станції «Індустріальна» лінії швидкісного трамваю від вул. Старовокзальна до Великої Кільцевої дороги у м. Києві», відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-07-011327-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-01 13:19:08
Щодо запиту Державної Аудиторської Служби України по закупівлі: «Капітальний ремонт станції «Індустріальна» лінії швидкісного трамваю від вул. Старовокзальна до Великої Кільцевої дороги у м. Києві», відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» UA-2021-06-07-011327-b
Повідомляємо, що:
- обґрунтування бюджетного призначення здійснено на підставі: Рішення Київської міської ради від 22 квітня 2021 року № 573/614 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» (https://kmr.ligazakon.net/document/mr210564$2021_04_22); Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07 травня 2021 року № 1066 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської державної адміністрації) від 28 січня 2021 року № 101» (https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_vnesennya_zmin_do_rozporyadzhennya_vikonavchogo_organu_kivsko_misko_radi_kivsko_misko_derzhavno_administratsi_vid_28_sichnya_2021_roku__101/edwaju7pdd_kmda__1066/ ); Паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік Затвердженого Наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (київської міської державної адміністрації) від 17.05.21 № Н-97(додається окремим файлом).
- обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, яка включає в себе пояснювальну запуску та кошторисну документацію, що визначає вартість об’єкта будівництва, та відповідає чинному будівельному законодавству:
• ДБН А. Організаційно-методичні нормативи;
• ДБН Б. МІСТОБУДІВНІ нормативні документи (НД);
• ДБН В. ТЕХНІЧНІ нормативні документи (НД). Технології виробництва;
• ДБН Г. РЕКОМЕНДОВАНІ нормативні документи (НД), ПОСІБНИКИ;
• ДБН Д. КОШТОРИСНІ НОРМИ ТА ПРАВИЛА.
- очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проектно кошторисної документації.
Стосовно не виконання припису Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 повідомляємо наступне: відповідно до зазначеної постанови державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РЕММОНТАЖ-СТРОЙ |
24 095 770,00
UAH з ПДВ
|
24 095 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ «КОНТИНЕНТ» |
25 137 900,00
UAH з ПДВ
|
25 137 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ РЕММОНТАЖ-СТРОЙ #42667770 |
Відхилено |
24 095 770,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 17:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2021 16:37
|
ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ «КОНТИНЕНТ» #42450145 |
Переможець |
25 137 900,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2021 15:50
|
54.21-10.pdf | укладений |
29 липня 2021 15:49
|