Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічної діагностики та поточного ремонту медичного обладнання за ДК 021:2015 код CPV 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Очікувана вартість
66 300,00 UAH
UA-2021-06-07-006568-b 532392e00df34db081e1c1499f49d03a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Яремчук

+380522321484 ekdol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 01994921
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 79/35
Контактна особа: Надія Яремчук
+380522321484
ekdol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2021 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2021 08:00
Очікувана вартість: 66 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 331,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Повторно на підставі п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічної діагностики та поточного ремонту апарату штучної вентиляції легень Leoni 2 (інвентарний номер 10443763)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Преображенська 79/35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання
1 послуга
Послуги з технічної діагностики та поточного ремонту апарату для анестезії Leon (інвентарний номер 10473387)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Преображенська 79/35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання
1 послуга
Послуги з сервісного обслуговування Автоматичного аналізатору газів крові EasyBloodGas (інвентарний номер 10474034)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Преображенська 79/35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50421000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок між Замовником і Виконавцем здійснюється в національній валюті України – гривні, з відстрочкою платежу не більше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надання послуг на підставі підписаного обома Сторонами Акту наданих послуг (виконаних робіт) (далі-Акт). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які збитки або витрати, завдані Виконавцем такою затримкою, Замовником не відшкодовуються. ПРИМІТКА 1: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі- Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає встановленим вимогам чинного законодавства України. Гарантійний термін на встановлені запасні частини повинен складати не менш ніж 6 місяців з дати підписання Акту виконаних робіт. При необхідності проводить навчання персоналу по роботі з обладнанням. Виконавець несе відповідальність за якість наданих послуг. Після проведення технічної діагностики та поточного ремонту, медичне обладнання повинно бути в справному стані і готове до роботи. ПРИМІТКА 2: Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції є ціна пропозиції учасника 100% Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2021 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2021 14:27
Оголошення послуги мед.обладнання.docx
07 червня 2021 14:27
Додаток 2 проєкт Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" 66 000,00
UAH з ПДВ
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2021 09:34
Електронний підпис
14 червня 2021 09:34
22. Проект договору.PDF
14 червня 2021 09:34
9. Опис реєстрації.PDF
14 червня 2021 09:34
8. Копія статуту.PDF
14 червня 2021 09:34
5. Витяг ПДВ.PDF
14 червня 2021 09:34
4. Виписка з ЄДР.PDF
14 червня 2021 09:34
3. Витяг з ЄДР від 10.03.2021.PDF
14 червня 2021 09:34
1. Цінова пропоизція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
Переможець 66 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2021 10:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" #40939820

№ рішення у справі

54/31-р/к

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

395-р

Дата рішення у справі

26.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2021 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 13:11
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 10:28
ДОГОВІР ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ МО ТОВ ЛАБ-СЕРВІС.pdf укладений
30 червня 2021 10:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 66 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 000,00 UAH)