Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл для вчителя кутовий, тумба з лотками для початкових класів у яких буде здійснюватися навчання за програмою «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
483 000,00 UAH
UA-2021-06-07-005947-b ● 5e1694044ecb48e4ab56e5e300dd4e91
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Вебсайт: | http://osvita.ch.ua/ |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
Контактна особа: |
Алла Самардак +380462775083 upr_osvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2021 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2021 13:53 |
Початок аукціону: | 24 червня 2021 11:28 |
Очікувана вартість: | 483 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 830,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 14490,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений часниною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14490 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: банківська гарантія; або депозит (безвідсотковий). Оригінал банківської гарантії або платіжного доручення надається Переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 штуки
Стіл для вчителя кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
85 штуки
Тумба з лотками відкрита з кольоровими вставками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
ДК 021:2015: 39122000-3 — Серванти та книжкові шафи
2 штуки
Тумба з лотками відкрита з кольоровими вставками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
ДК 021:2015: 39122000-3 — Серванти та книжкові шафи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2021 14:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2021 13:59 |
ТД СТОЛИ ТУМБИ.docx | |
07 червня 2021 13:59 |
ПРОЄКТ СТОЛИ ТУМБИ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог ТЗ
Дата подання: 08 червня 2021 09:30
Дата відповіді: 09 червня 2021 21:38
Чому Замовник вимога "надати сертифікат відповідності на цільнолитий пластик або поліуретанову крайку або крайку ABS, сертифікат має бути виданий органом з сертифікації, що входить до переліку органів акредитованих НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014" тільки на крайку ABS та цільнолитий пластик а не ДСП з якого складається більша частина меблів? яке значення несе пластик та АВС? Шановний Замовник, Вимагаємо усунути дискримінуючу вимогу, так як крайка не підлягає обовязковій сертифікації взагалі!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику.
Тендерна документація, складена Замовником у повній відповідності до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» частина 3 якої дозволяє Замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, будь-яке порушення принципу недискримінації учасників, або обмеження конкуренції відсутнє, оскільки вимоги тендерної документації стосуються всіх, без виключення, можливих учасників процедури закупівлі, отже, всі учасники торгів знаходяться в рівних умовах. Враховуючи той факт, що закупівля здійснюється для учнів закладів освіти Замовник має переконатись, що предмет закупівлі ( або сировина) буде відповідати всі необхідним технічним та санітарним нормам, встановленим до даного виду товару. Сертифікат відповідності є основним документом, що підтверджує, що предмет закупівлі ( або сировина) виготовлений відповідно діючих нормативних документів в Україні та проходить технічний контроль. У тексті вашої вимоги Ви вірно зауважуєте, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Однак при цьому, Вам ніщо не заважає провести добровільну сертифікацію, та надати документи, які вимагаються умовами тендерної документації. З огляду на це, повідомляємо Вам про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації.
Тендерна документація, складена Замовником у повній відповідності до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» частина 3 якої дозволяє Замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, будь-яке порушення принципу недискримінації учасників, або обмеження конкуренції відсутнє, оскільки вимоги тендерної документації стосуються всіх, без виключення, можливих учасників процедури закупівлі, отже, всі учасники торгів знаходяться в рівних умовах. Враховуючи той факт, що закупівля здійснюється для учнів закладів освіти Замовник має переконатись, що предмет закупівлі ( або сировина) буде відповідати всі необхідним технічним та санітарним нормам, встановленим до даного виду товару. Сертифікат відповідності є основним документом, що підтверджує, що предмет закупівлі ( або сировина) виготовлений відповідно діючих нормативних документів в Україні та проходить технічний контроль. У тексті вашої вимоги Ви вірно зауважуєте, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Однак при цьому, Вам ніщо не заважає провести добровільну сертифікацію, та надати документи, які вимагаються умовами тендерної документації. З огляду на це, повідомляємо Вам про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 червня 2021 15:45 |
Кінець періоду оскарження: | 27 червня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 27 червня 2021 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відповідно з підстави, що передбачена згідно з п.1 ч.1 ст.32 Закону, а саме: «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг». |
Документи:
16 червня 2021 15:45
|
Електронний підпис |
16 червня 2021 15:44
|
Відміна СТОЛИ.pdf |