Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2021-06-07-004212-c ● 6cc3b77baedc437da8015a52322d6506
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23928294 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького,75 |
Контактна особа: |
Гайдар Алла 380679650424 alla.gaydar@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2021 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 96 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Багатофункціональний пристрій | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2021 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2021 10:09 |
Додаток №1. Технічні вимоги.doc | |
07 червня 2021 15:27 |
Додаток №4. Проект договору.doc | |
07 червня 2021 15:27 |
Додаток №3. Перелік кваліфікаційних вимог.doc | |
07 червня 2021 15:27 |
Додаток №2. Тендерна пропозиція.doc | |
07 червня 2021 15:27 |
оголошення.doc |
09 червня 2021 09:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 червня 2021 10:09 |
Додаток №1. Технічні вимоги.doc
|
|||
07 червня 2021 15:27 |
Додаток №4. Проект договору.doc
|
|||
07 червня 2021 15:27 |
Додаток №3. Перелік кваліфікаційних вимог.doc
|
|||
07 червня 2021 15:27 |
Додаток №2. Тендерна пропозиція.doc
|
|||
07 червня 2021 15:27 |
оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-07-004212-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 08 червня 2021 09:07
11111
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або надання договору на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташован Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Розгорнути
Згорнути
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташован Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 червня 2021 10:17
Доброго дня,
Дякуємо за ваше звернення.
Учасник забезпечує безкоштовне сервісне обслуговування протягом гарантійного строку встановленого на даний вид обладнання. Гарантія на товар поширюється в повному обсязі. Продавець зобов'язаний забезпечити усунення виявлених недоліків в місці експлуатації продукції в термін не більше 1 (одного) дня з дати отримання відповідного повідомлення. У разі неможливості усунення недоліків на місці, Продавець зобов'язаний за свій рахунок забезпечити транспортування продукції до місця ремонту і назад та надати аналогічну продукцію на час проведення ремонту протягом гарантійного строку встановленого на даний вид обладнання
Вимога усунена.
Дякуємо за ваше звернення.
Учасник забезпечує безкоштовне сервісне обслуговування протягом гарантійного строку встановленого на даний вид обладнання. Гарантія на товар поширюється в повному обсязі. Продавець зобов'язаний забезпечити усунення виявлених недоліків в місці експлуатації продукції в термін не більше 1 (одного) дня з дати отримання відповідного повідомлення. У разі неможливості усунення недоліків на місці, Продавець зобов'язаний за свій рахунок забезпечити транспортування продукції до місця ремонту і назад та надати аналогічну продукцію на час проведення ремонту протягом гарантійного строку встановленого на даний вид обладнання
Вимога усунена.
Номер вимоги: UA-2021-06-07-004212-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:43176766
Дата подання: 17 червня 2021 14:20
Неправомірне визначення переможця закупівлі.
Шановний Замовнику, у визначеного вами переможцем Учасника наявні невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
1. Згідно Додатку 3 до ТД Замовником вимагається наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій.
Учасник не надав документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази.
2. Згідно Додатку 3 до ТД Замовником вимагається наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник не надав документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Згідно Додатку 3 до ТД Замовником вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у вигляді:
«Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника (у разі наявності такої) у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (заповнюється Учасником відповідно до предмету, що закуповується)»
Учасник надав довідку не у формі, яку вимагає Замовник. Також Учасником не вказано загальний опис товару, строк дії договору, Контактна особа замовника.
4. Згідно Додатку 3 до ТД Замовником вимагається:
«На підтвердження виконання аналогічного договору надається:
- лист-відгук по наданій копії договору за підписом та відтиском печатки (за наявності) контрагента по договору із зазначенням номеру, дати договору та переліку товару.»
Учасник не надав лист-відгук по наданій копії договору № 38 від 17.12.2019 р. за підписом та відтиском печатки (за наявності) контрагента по договору із зазначенням номеру, дати договору та переліку товару.
5. Згідно з Додатком 1 Замовник вимагає надати:
«Таблицю Відповідності із зазначенням назв, року виробництва, країни походження, технічних характеристик товару (найменування, виробник, характеристики, тощо), що запропонований учасником.»
Учасником надано відповідну таблицю без вказання року виробництва товару.
6. Згідно з Додатком 1 Замовник вимагає надати:
«8. Запропонований товар повинен бути вироблений відомим світовим виробником, що підтверджується наданням Учасником оригінала авторизаційного листа або сертифіката (свідоцтва) уповноваженого продавця (дилера) від Виробника про право розповсюдження запропонованого Товару Учасником на території України. У листі повинно бути зазначено, найменування Замовника та ідентифікатор закупівлі, до якої такий лист наданий.»
Учасником не надано відповідного документу.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином Замовник повинен відхилити пропозицію Учасника ФОП ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ згідно пункт 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно Додатку 3 до ТД Замовником вимагається наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій.
Учасник не надав документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази.
2. Згідно Додатку 3 до ТД Замовником вимагається наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник не надав документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Згідно Додатку 3 до ТД Замовником вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у вигляді:
«Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника (у разі наявності такої) у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (заповнюється Учасником відповідно до предмету, що закуповується)»
Учасник надав довідку не у формі, яку вимагає Замовник. Також Учасником не вказано загальний опис товару, строк дії договору, Контактна особа замовника.
4. Згідно Додатку 3 до ТД Замовником вимагається:
«На підтвердження виконання аналогічного договору надається:
- лист-відгук по наданій копії договору за підписом та відтиском печатки (за наявності) контрагента по договору із зазначенням номеру, дати договору та переліку товару.»
Учасник не надав лист-відгук по наданій копії договору № 38 від 17.12.2019 р. за підписом та відтиском печатки (за наявності) контрагента по договору із зазначенням номеру, дати договору та переліку товару.
5. Згідно з Додатком 1 Замовник вимагає надати:
«Таблицю Відповідності із зазначенням назв, року виробництва, країни походження, технічних характеристик товару (найменування, виробник, характеристики, тощо), що запропонований учасником.»
Учасником надано відповідну таблицю без вказання року виробництва товару.
6. Згідно з Додатком 1 Замовник вимагає надати:
«8. Запропонований товар повинен бути вироблений відомим світовим виробником, що підтверджується наданням Учасником оригінала авторизаційного листа або сертифіката (свідоцтва) уповноваженого продавця (дилера) від Виробника про право розповсюдження запропонованого Товару Учасником на території України. У листі повинно бути зазначено, найменування Замовника та ідентифікатор закупівлі, до якої такий лист наданий.»
Учасником не надано відповідного документу.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином Замовник повинен відхилити пропозицію Учасника ФОП ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ згідно пункт 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 червня 2021 18:05
Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради повідомляє, що в пропозиції Переможця вказані характеристики відповідно до документації закупівлі, надано всі кваліфікаційні документи, і запропоновано обґрунтовану, найнижчу ціну, підстав для відхилення пропозиції не вбачаємо. 1) Учасник підтвердив, що веде підприємницьку діяльність з ТОВ «Комел». Таким чином, ФОП Шевцов С.В. уповноважений на реалізацію продукції, яка є предметом закупівлі, торгової марки Canon від постачальника ТОВ «Комел», який є офіційним партнером Canon. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Таким чином: весь гарантійний ремонт буде здійснювати виробник Canon в офіційних сервісних центрах Canon, які мають відповідну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників. 2) Довідка про підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору була перевірена і містить всю необхідну інформацію. 3)Рік виробництва зазначено в гарантійному листі. 4) Авторизаційний лист не вимагався в кваліфікаційних вимогах, його буде надано, та обов’язково перевірено під час отримання товару. Учасник надав всю інформацію про підтвердження легальності ввезення продукції та наявність документів, які підтверджують якість і технічні характеристики принтерів . Цінова пропозиція ФОП Шевцов С.В. є найбільш економічно вигідної за результатами аукціону, тому з метою ефективного використання державних коштів тендерним комітетом було прийнято рішення щодо визначення ФОП Шевцов С.В. переможцем закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3197623013 |
Переможець |
83 880,00
UAH
|
17 червня 2021 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 11:48
|
Договор № 10.pdf | укладений |
29 червня 2021 10:33
|