Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45210000-2 Будівництво будівель (Реконструкція з розширенням Полянської загальноосвітньої школи I-III ступенів Полянської сільської ради Свалявського району Закарпатської області за адресою село Поляна вул. Духновича 59)
Очікувана вартість
42 565 183,00 UAH
UA-2021-06-07-003104-b ● d9392d1ced924551a0fbb0854bd89a72
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму та зовнішніх зв'язків Полянської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 41087858 |
Місцезнаходження: | 89313, Україна , Закарпатська обл., с. Поляна, вул. Духновича, 63 |
Контактна особа: |
Петро Лізанець +380660054133 polyanaosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2021 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 червня 2021 14:10 |
Очікувана вартість: | 42 565 183,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 425 651,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 210000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник даних торгів згідно ст. 27 Закону вимагає від учасника-переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору: банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору: 5% від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45210000-2 Будівництво будівель (Реконструкція з розширенням Полянської загальноосвітньої школи I-III ступенів Полянської сільської ради Свалявського району Закарпатської області за адресою село Поляна вул. Духновича 59)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89313, Україна, Закарпатська область, село Поляна, вул.Духновича,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата згідно наданих актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2021 13:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2021 11:21 |
ТД Реконструкція з розширенням.doc | |
07 червня 2021 11:15 |
ДОДАТОК 1 Відомості.doc | |
07 червня 2021 11:15 |
ДОДАТОК 2 Вимоги статті 17.doc | |
07 червня 2021 11:15 |
ДОДАТОК 3 Лист-згода.doc | |
07 червня 2021 11:15 |
ДОДАТОК 4 Кваліфікаційні.doc | |
07 червня 2021 11:15 |
ДОДАТОК 5 Пропозиція.doc | |
07 червня 2021 11:15 |
ДОДАТОК 6 Субпідряд.doc | |
07 червня 2021 11:15 |
ДОДАТОК 7 Проект договору.doc | |
07 червня 2021 11:15 |
Додаток 8 Технічне завдання.docx |
07 червня 2021 13:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 червня 2021 11:21 |
ТД Реконструкція з розширенням.doc
|
||||||
07 червня 2021 11:15 |
ДОДАТОК 1 Відомості.doc
|
||||||
07 червня 2021 11:15 |
ДОДАТОК 2 Вимоги статті 17.doc
|
||||||
07 червня 2021 11:15 |
ДОДАТОК 3 Лист-згода.doc
|
||||||
07 червня 2021 11:15 |
ДОДАТОК 4 Кваліфікаційні.doc
|
||||||
07 червня 2021 11:15 |
ДОДАТОК 5 Пропозиція.doc
|
||||||
07 червня 2021 11:15 |
ДОДАТОК 6 Субпідряд.doc
|
||||||
07 червня 2021 11:15 |
ДОДАТОК 7 Проект договору.doc
|
||||||
07 червня 2021 11:15 |
Додаток 8 Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-07-003104-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:31298427
Дата подання: 11 червня 2021 14:24
Неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Відділом освіти, молоді та спорту, культури, туризму та зовнішніх зв’язків Полянської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області (надалі Замовник) 07.06.2021 року було оголошено закупівлю «Реконструкція з розширенням Полянської загальноосвітньої школи I-III ступенів Полянської сільської ради Свалявського району Закарпатської області за адресою село Поляна вул. Духновича 59»(ДК 021:2015 – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013,» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-07-003104-b).
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 22.06.2021, до 23.59. Очікувана вартість закупівлі – 42565183,00 грн.
Відповідно до п.,2 3 Т Додатку 4 до ТД Замовник - вимагає надання:
Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати його копію з усіма додатками до нього. Період за який може включатися інформація про виконані роботи – до 3 років. Аналогічним вважається договір на виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції будівель і споруд в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами вартістю не менше 20% очікуваної вартості даного предмету закупівлі. Зобов’язання згідно такого договору мають бути виконані в повному обсязі. Сейсмічність ділянки забудови – 7 балів. Учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання робіт на об’єктах в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами.
Тобто, участь у даній закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, що мають досвід з виконання аналогічних договорів лише із Закарпатської області, тому як лише Закарпатська область належить до району з підвищеною сейсмічною активністю у 7 балів та складними інженерно-геологічними умовами
Даний критерій не є визначальним під час виконання аналогічних робіт, визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі згідно з тендерною документацією. У нас є багаторічний досвід з виконання аналогічних послуг, ми маємо досвід виконання робіт у школах аналогічних до предмету закупівлі на суму 15 млн. з ПДВ та вище , маємо ліцензію на виконання робіт СС2 та СС3.
Проте відповідно до умов ТД, ми все одно не зможемо взяти участь у даній закупівлі.
Крім того, окремої ліцензії на виконання робіт на об’єктах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами, не існує.
Встановленням даної вимоги Замовник значно обмежив кількість потенційних Учасників, нас у тому числі, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та викласти її в наступній редакції:
Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати його копію з усіма додатками до нього. Період за який може включатися інформація про виконані роботи – до 3 років. Аналогічним вважається договір на виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції будівель і споруд не менше 20% очікуваної вартості даного предмету закупівлі. Зобов’язання згідно такого договору мають бути виконані в повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 22.06.2021, до 23.59. Очікувана вартість закупівлі – 42565183,00 грн.
Відповідно до п.,2 3 Т Додатку 4 до ТД Замовник - вимагає надання:
Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати його копію з усіма додатками до нього. Період за який може включатися інформація про виконані роботи – до 3 років. Аналогічним вважається договір на виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції будівель і споруд в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами вартістю не менше 20% очікуваної вартості даного предмету закупівлі. Зобов’язання згідно такого договору мають бути виконані в повному обсязі. Сейсмічність ділянки забудови – 7 балів. Учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання робіт на об’єктах в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами.
Тобто, участь у даній закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, що мають досвід з виконання аналогічних договорів лише із Закарпатської області, тому як лише Закарпатська область належить до району з підвищеною сейсмічною активністю у 7 балів та складними інженерно-геологічними умовами
Даний критерій не є визначальним під час виконання аналогічних робіт, визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі згідно з тендерною документацією. У нас є багаторічний досвід з виконання аналогічних послуг, ми маємо досвід виконання робіт у школах аналогічних до предмету закупівлі на суму 15 млн. з ПДВ та вище , маємо ліцензію на виконання робіт СС2 та СС3.
Проте відповідно до умов ТД, ми все одно не зможемо взяти участь у даній закупівлі.
Крім того, окремої ліцензії на виконання робіт на об’єктах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами, не існує.
Встановленням даної вимоги Замовник значно обмежив кількість потенційних Учасників, нас у тому числі, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та викласти її в наступній редакції:
Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати його копію з усіма додатками до нього. Період за який може включатися інформація про виконані роботи – до 3 років. Аналогічним вважається договір на виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції будівель і споруд не менше 20% очікуваної вартості даного предмету закупівлі. Зобов’язання згідно такого договору мають бути виконані в повному обсязі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2021 15:34
Шановний учаснику! Ми вдячні, що Ви звернули увагу на нашу закупівлю та, у відповідь на Ваше звернення, повідомляємо наступне. Відповідно до вимог частини другої статті 1 Закону, Замовник в тендерній документації установлює один або декілька з зазначених у Законі кваліфікаційних критеріїв. Будь-який кваліфікаційний критерій однозначно звужує коло потенційних учасників, що можуть взяти участь у закупівлі. Вимога підтвердити наявність в учасника не менше двох автомобілів для перевезення матеріалів та обладнання та підйомний механізм (автокран) згідно кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не дозволить взяти участь у закупівлі учасникам які не мають такого обладнання, але така вимога є обґрунтованою з огляду на види та обсяги робіт, що є предметом закупівлі. Вимога підтвердити наявність в учасника принаймні двох інженерів з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та виконроб), сертифікованого інженера-кошторисника та принаймні п’ять працівників робітничих спеціальностей згідно кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не дозволить взяти участь у закупівлі учасникам які не мають такого штату, однак, така вимога також є обґрунтованою з огляду на види та обсяги робіт, що є предметом закупівлі. Вимога підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору на виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції будівель і споруд в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами вартістю не менше 20% очікуваної вартості даного предмету закупівлі згідно кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» також є обґрунтованою, оскільки сейсмічність ділянки забудови – 7 балів.
Крім того, необхідно зауважити, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Оскільки встановлені в тендерній документації кваліфікаційні критерії абсолютно обґрунтовані і виправдані, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої Вимоги.
Крім того, необхідно зауважити, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Оскільки встановлені в тендерній документації кваліфікаційні критерії абсолютно обґрунтовані і виправдані, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої Вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2021 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДСТРІХА" |
38 823 773,00
UAH з ПДВ
|
38 823 773,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НТЛ ГАРАНТ-БУД" |
39 754 040,40
UAH з ПДВ
|
39 754 040,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДСТРІХА" #36145069 |
Відхилено |
38 823 773,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2021 12:10
|
ТОВ "НТЛ ГАРАНТ-БУД" #33266067 |
Переможець |
39 754 040,40
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 09:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 14:42
|
ДУ№6.PDF | укладений |
09 листопада 2023 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2022 10:05
|
ДУ5.PDF | зміни до договору |
16 листопада 2022 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2022 10:19
|
ДУ№4.PDF | зміни до договору |
30 червня 2022 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 11:44
|
ДУ №3.PDF | зміни до договору |
27 січня 2022 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2021 19:08
|
ДУ №2.PDF | зміни до договору |
20 липня 2021 19:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 16:31
|
Додаткова угода.PDF | укладений |
19 липня 2021 16:30
|
Договір.PDF | укладений |
19 липня 2021 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення джерел та обсягів фінансування робіт по договору. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування та строків виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування та строків виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 липня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
12 123 030,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 020 505,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з урахуванням надзвичайних,невідворотних та обєктивних обставин,які унеможливлюють виконання зобов'язань по договору (коригування ПКД) сторони дійшли висновку розірвати даний договір виклавши у новій редакції. |