Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38732288 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південноукраїнська 17А |
Контактна особа: |
Бабаян Андрій Вікторович +380612270723 kzopc2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2021 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2021 16:41 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 12:16 |
Очікувана вартість: | 3 722 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 610,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відстрочка платежу до 30 календарних днів | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2021 13:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2021 12:56 |
протокол 95 зміни.pdf | |
17 червня 2021 12:56 |
ТД 76 додатки проект договору зі змінами.docx |
17 червня 2021 13:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 червня 2021 12:56 |
протокол 95 зміни.pdf
|
|||
17 червня 2021 12:56 |
ТД 76 додатки проект договору зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності медико-технічним вимогам», З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів.Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.8 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ N 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018, не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище вимога документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами), особливо як що у переліку товарів наведена позиція яка не має повного еквіваленту. Вимога є дискримінаційною, тому що звернувшись за гарантійним листом до виробника, ми отримали відповідь, що гарантійний лист на цей тендер уже наданий іншому учаснику і інших гарантійних листів виробник не надає. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції у сфері публічних закупівель та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до ТД шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа виробника або його уповноваженого представника в Україні, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № N 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018. Наголошуємо Вам, що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми, відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме, виключити вимогу, що можливість поставки товару у кількості, якості, в асортименті та зі строками придатності, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена гарантійним листом виробника або його уповноваженого представника в Україні. Гарантійний лист повинен містити повне найменування Замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, та розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами. Також буде відправлена скарга до Східний міжрегіональний департамент Національної служби здоров'я України.
№ 93 від 11.06.2021
Шановний потенційний учасник!
Уважно розглянувши Вашу вимогу (скаргу) до тендерної документації (далі – ТД) по процедурі закупівлі за предметом закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування: 76 найменувань) повідомляємо наступне.
Закупівлі, які проводяться КНП «Обласний перинатальний центр» ЗОР (далі – Замовник), ґрунтуються виключно на принципах здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які закріплені законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначаються Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою ст.5 цього Закону. Підготовку технічних, якісних та інших характеристик предмету закупівлі здійснюють фахівці Замовника, керуючись нормами діючого законодавства, інструкціями та досвідом роботи.
Відповідно до п.8 Додатку 4 ТД «Інформація про документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності медико-технічним вимогам» Замовником визначено: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення.»
Наявність вищезазначеного документу в складі тендерної пропозиції учасника не є дискримінаційною вимогою, а є гарантією своєчасного постачання якісного товару у необхідній Замовнику кількості та попереджає імовірну закупівлю фальсифікату, що може ставити під загрозу життя пацієнтів.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник не вимагає гарантійних листів виключно від виробників товару. Гарантійні листи можуть бути як від виробників, так і від представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником. Тож, вимога ТД, щодо надання гарантійних листів, не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, дилерів, дистриб’юторів, фізичних осіб-підприємців тощо.
Стосовно Вашого посилання на п.8 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ N 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018, повідомляємо, що положення даного листа мають рекомендаційний характер про що зазначено Вами у вимозі (скарзі) і крім того, містить рекомендацію щодо гарантійних листів виключно від виробників, в той час, як Замовник у своїй тендерній документації передбачає вимогу, щодо надання гарантійних листів від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником.
Враховуючи вищевикладене, в тендерній документації відсутні будь-які дискримінаційні умови. Замовник не буде виключати даний пункт із тендерної документації, адже він є гарантією на постачання оригінального товару, що є запорукою надання якісної медичної допомоги породіллям та новонародженим.
Наголошуємо, що будь-який учасник, з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, має право звернутися до органу оскарження. Однак оскільки вимоги ТД Замовника повністю відповідають принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які закріплені Законом, Ваше висловлювання: «В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, та розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами. Також буде відправлена скарга до Східний міжрегіональний департамент Національної служби здоров'я України» сприймається Змовником, як спроба тиску на тендерний комітет, умисне втручання у перебіг закупівлі з метою її затягування, або навіть зірвання, що є неприпустимим оскільки може вплинути на безперервний та високоякісний процес надання спеціалізованої медичної допомоги населенню Запорізької області.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-08-000017 ● b0786240526d4a1186a6bc8ff32ac1c2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2021 13:08 |
НАКАЗ
08.07.2021 №349
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 08.07.2021 № 349
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
1. UA-2021-06-07-002715-a, ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-08 13:12:30
Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-07-002715-a) Комунальним некомерційним підприємством "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка отримана від громадської організації та міститься в електронній системі закупівель, тендерна документація Замовника вимагала від учасників процедури надання гарантійних листів виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів.
З огляду на зазначене просимо надати пояснення, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДПРОФІЛЬ", яка не містить вищезазначених гарантійних листів за наступними позиціями Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ»:
- канюля для аспірації (позиція 28 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги»);
- катетер підключичний (позиція 31 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги»);
- аспиратор раньового поля (позиція 48 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги»);
- дренаж (позиція 49 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги»);
- сильфон-гармош (позиція 50 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги»);
- катетер судинний (позиція 56 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги»);
- катетер судинний (позиція 57 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги»);
- голка спинальна (позиція 61 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги»);
- голка спинальна (позиція 62 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги»);
- голка спинальна (позиція 63 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги»).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-09 15:16:23
Пояснення на запит
Додаток 1 до протоколу
тендерного комітету № 107
від «09» липня 2021 року.
Управлінню Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
Про розгляд запиту на пояснення
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний перинатальний центр» Запорізької обласної ради (надалі – Замовник) по суті запиту на пояснення у межах проведення моніторингу UA-M-2021-07-08-000017 управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області процедури відкритих торгів по предмету закупівлі - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування: 76 найменувань) ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-07-002715-а. повідомляє наступне.
Закупівлі, які проводяться Замовником, ґрунтуються виключно на принципах здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які закріплені законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Тендерний комітет КНП «Запорізький обласний перинатальний центр» ЗОР не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ» (Код в ЄДРПОУ / ІПН 43880010) тому, що вона відповідає медико-технічним, якісним, кількісним та кваліфікаційним вимогам, які зазначені в тендерній документації відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-06-07-002715-a). Гарантійні листи, які зазначені в запиті на пояснення присутні в тендерній пропозиції учасника, файл «відповідність кваліфікації 2»,а саме:
1) сторінка 192 гарантійний лист від ТОВ « Б. Браун Медікал Україна» -офіційний представник в Україні Німецької компанії « Б. Браун Мельзунген АГ»(B. Braun Melsungen AG) на
- канюля для аспірації (позиція 28 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги»);
- голка спинальна (позиція 61 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги»);
- голка спинальна (позиція 62 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги»);
- голка спинальна (позиція 63 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги»).
2) сторінка 193 гарантійний лист від ТОВ НВО «КАММЕД» виробник медичних виробів (Україна)
- катетер підключичний (позиція 31 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги»); знаходиться на ст. 194 № 20 в гарантійному листі;
- аспиратор раньового поля (позиція 48 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги») ст. 194 відповідно Гарантійного листа №22;
- дренаж (позиція 49 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги») ст. 194 відповідно Гарантійного листа №21;
- сильфон-гармош (позиція 50 Додатку 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі та медико-технічні вимоги») ст. 194 відповідно Гарантійного листа №23;
3) сторінка 201 Гарантійний лист від ТОВ «МК Сономедика» офіційний дистриб'ютор виробника Vygon GmbH & Co. KG (Germany).
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет КНП «Обласний перинатальний центр» ЗОР не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Медпрофіль» та вважає судження, які викладені у запиті є помилковими та такими, що не відповідають дійсності.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДПРОФІЛЬ" |
3 636 881,94
UAH з ПДВ
|
3 636 881,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Пантелусь Світлана Петрівна |
3 721 031,37
UAH з ПДВ
|
3 721 031,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДПРОФІЛЬ" #43880010 |
Переможець |
3 636 881,94
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2022 13:25
|
Дод. Угода 4 Медпрофіль.pdf | зміни до договору |
29 березня 2022 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2022 10:48
|
ДУ 3 медпрофіль.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2022 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:20
|
ДУ 2 Медпрофіль.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2021 09:59
|
Дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2021 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2021 14:21
|
договір | укладений |
15 липня 2021 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.6 ч.5 ст.41 закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 50/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.5, ч.6 ст.41 закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 50/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6 ст.41 закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 50/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.1 ч. 5 ст.41 закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 50/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |