Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за проведенням робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт дороги по вул. Гоголя в м. Ніжин, Чернігівської області (коригування) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)»
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2021-06-07-002530-b 5c925826b7c140028b9dea5c44590bb1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литовченко Тетяна Миколаївна

+380463123117 ugkgtab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32009931
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, вул. Московська, 20
Контактна особа: Литовченко Тетяна Миколаївна
+380463123117
ugkgtab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2021 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 22 червня 2021 11:02
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд за проведенням робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт дороги по вул. Гоголя в м. Ніжин, Чернігівської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Гоголя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт виконується шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10(десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання-передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2021 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2021 10:49
Оголошення технагляд Гоголя.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-07-002530-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Нагорний Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:1987709117
Дата подання: 13 червня 2021 21:56
Вимога
Шановний замовнику!
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту:«Капітальний ремонт дороги по вул. Гоголя в м. Ніжин, Чернігівської області (коригування) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)», виявив в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству України та обмежують конкуренцію, а саме:
п. 3 Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасника та перелік документів, які їх підтверджують» до тендерної документації визначено вимогу про надання учасником Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена печаткою учасника (за наявності), про наявність щонайменше 3 інженерів з технічного нагляду та 1 інженера-кошторисника, які мають необхідні знання та досвід відповідно до технічних вимог закупівлі. На кожного зазначеного у заповненій довідці відповідного працівника учасник надає: кваліфікаційний сертифікат працівника, який буде залучений до виконання робіт з технічного нагляду; кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує кваліфікацію інженера-кошторисника; копії документів, що підтверджують перебування відповідних працівників у трудових відносинах з учасником (один з документів: копія трудової книжки, копія наказу про призначення, копія трудового договору).

Дискримінаційні вимоги Замовника:
1. Замовником висунуті дискримінаційні вимоги про наявність в учасника щонайменше 3 інженерів з технічного нагляду та 1 інженера-кошторисника.
Так, законодавство у сфері містобудівної діяльності, в тому числі Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903, не містить вимог щодо залучення певної кількості інженерів технічного нагляду в залежності від складності об'єкта будівництва, його соціальної та інфраструктурної значимості.
Також, при здійсненні технічного нагляду не передбачена кваліфікація інженера-кошторисника.
Більше того, висунуті замовником дискримінаційні вимоги позбавлять законного права на участь в конкурсі фізичних осіб – підприємців, які здійснюють технічний нагляд самостійно, як інженер з технічного нагляду не використовуючи працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених чинним законодавством України.
Отже, вимога щодо наявності в учасника щонайменше 3 інженерів з технічного нагляду та 1 інженера-кошторисника є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства не використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених чинним законодавством України та виконують відповідні роботи самостійно.

2. Замовником висунуті дискримінаційні вимоги щодо надання копій трудових книжок (або копія наказу про призначення, або копія трудового договору) та вимоги щодо перебування відповідних працівників у трудових відносинах.
Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 “Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників”. Згідно з пунктом 1.1 цієї інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також на фізичних осіб – підприємців, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж інструкції передбачається три види працівників: штатні працівники, зовнішніх сумісники та працюючі за цивільно-правовими договорами.
Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності лише працівників, які перебувають у трудових відносинах є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або за сумісництвом.

Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним учасникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» повинен дотримуватися таких принципів, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги статті 5, 22 цього ж Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідно до вищевикладеного та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Усунути дискримінуючі умови зазначені вище та привести тендерну документацію на закупівлю технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту:«Капітальний ремонт дороги по вул. Гоголя в м. Ніжин, Чернігівської області (коригування) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» у відповідність із вимогами чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 червня 2021 11:33
Відтак, законодавство у сфері містобудівної діяльності, в тому числі Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903, містить механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств, отже не має відношення до вимог щодо наявності працівників підприємства, що виконує дані роботи. Щодо обліку штатних працівників, який регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 “Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників”- це інструкція для кожного підприємства, яким чином та за яких умов обліковувати працівників.
Замовник вимагає підтвердження саме трудових відносин з працівниками згідно чинного законодавства, щоб бути впевненим у виконанні робіт з технічного нагляду та введення об’єкту будівницва в експлуатацію. Не обмежена участь і фізичних осіб- підприємців в даній закупівлі, адже законодавством їм не заборонено мати найманих працівників. Таким чином, фізична особа - підприємець відповідно до своєї професії та кваліфікації може виконувати роботи особисто, а також з працівниками відповідної кваліфікації, які знаходяться у нього в штаті (основне місце роботи, за сумісництвом). Вимога щодо наявності в учасника щонайменше 3 інженерів з технічного нагляду та 1 інженера-кошторисника є обґрунтованою. Така кількість інженерів з технагляду обумовлена тим, що об’єкт будівництва та умови його виконання діють на протязі двох років, людський фактор (хвороба, відпустка тощо) та умови пандемії COVID-19, а також необхідність постійного перебування інженера з технічного нагляду на будівництві. Наявність сертифікованого фахівця інженера-кошторисника, що має необхідні знання та досвід обумовлена тим, щоб вести перевірку Актів приймання-виконання будівельних робіт (форма КБ-2) в частині відповідності вимогам ціноутворення згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Оголошення не містить дискримінаційних умов, так як п. 14 Закону передбачено обов’язкові вимоги до учасників та предмету закупівлі, а також інша інформація, яку замовник вважає за потрібне внести до оголошення для визначення виконавця робіт.
Вказані вами вимоги ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» відносяться до закупівель, визначених ст. 13 цього ж Закону

Документи

14 червня 2021 11:32
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2021 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ" 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 319 800,00
UAH з ПДВ
319 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2021 20:51
Електронний підпис
20 червня 2021 20:49
довідка обладнання.pdf
20 червня 2021 20:49
повірка курвіметр.pdf
20 червня 2021 20:49
лист гарантыя тз.pdf
20 червня 2021 20:49
лист згода луцкова.pdf
20 червня 2021 20:49
договір_акт_71_т.pdf
20 червня 2021 20:49
Відгук.pdf
20 червня 2021 20:49
договір_акт_72_т.pdf
20 червня 2021 20:49
лист згода полухін.pdf
20 червня 2021 20:49
лист згода директор.pdf
20 червня 2021 20:49
лист згода бабак.pdf
20 червня 2021 20:49
лист згода тимченко.pdf
20 червня 2021 20:49
договір_акт_73_т.pdf
20 червня 2021 20:49
Сертификат Тимченко.pdf
20 червня 2021 20:49
сертификат_Полухiн.pdf
20 червня 2021 20:49
довiдка_працівники.pdf
20 червня 2021 20:49
цінова пропозиція .pdf
20 червня 2021 20:49
договір_акт_64_т.pdf
20 червня 2021 20:49
Сертифікат бабак.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ"
#41350692
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2021 08:33

Документи

25 червня 2021 08:33
Електронний підпис
25 червня 2021 08:31
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2021 08:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ"
#41350692
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2021 08:33
Електронний підпис
25 червня 2021 08:31
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2022 14:19
Технагляд ДОД. угода 3.pdf зміни до договору
13 квітня 2022 14:19
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 08:56
Додаткова2.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 08:55
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 16:43
Додаткова.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 16:42
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 09:25
договір укладений
07 липня 2021 09:23

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 вересня 2021 14:55
13 242,38 UAH UA888201720344271004100036490
УЖКГ та Б Ніжинської міської ради
UA573206490000026007052738111
ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДIЯ"
Оплачений
17 листопада 2021 14:26
25 630,60 UAH UA888201720344271004100036490
УЖКГ та Б Ніжинської міської ради
UA573206490000026007052738111
ТОВ "ПРОЕКТСТУДIЯ"
Оплачений
17 листопада 2021 14:26
25 542,95 UAH UA888201720344271004100036490
УЖКГ та Б Ніжинської міської ради
UA573206490000026007052738111
ТОВ "ПРОЕКТСТУДIЯ"
Оплачений
26 листопада 2021 10:30
50 013,71 UAH UA888201720344271004100036490
УЖКГ та Б Ніжинської міської ради
UA573206490000026007052738111
ТОВ "ПРОЕКТСТУДIЯ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування по рокам
Номер договору про закупівлю: 255
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування по рокам
Номер договору про закупівлю: 255
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору в зв'язку з продовженням виконання робіт на об'єкті
Номер договору про закупівлю: 255
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML