Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 (будівля дитячого відділення КНП «РЦМЛ» РМР Луганської області, за адресою:м.Рубіжне,вул.Студентська,19)
Очікувана вартість
1 233 578,20 UAH
UA-2021-06-07-000121-c 7a71f7e9463a43618524db601e7d3b70
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свиридонова Анна Павлівна

+380669100942 annasviridonova12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01983683
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вул. Студентська, 19
Контактна особа: Свиридонова Анна Павлівна
+380669100942
annasviridonova12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»), необхідної для виконання пунктів 8 і 9 розділу І Закону України від 17 березня 2020 р. № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (зі змінами) та інформації відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника інформація ЧЕРЕДНИЧЕНКО АРТЕМ КОСТЯНТИНОВИЧ, Україна., Україна, 93000, Луганська обл., місто Рубіжне, вул.Східна, будинок 8. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі: 25; ЧЕРЕДНИЧЕНКО СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА, Україна., Україна, 93000, Луганська обл., місто Рубіжне, пр.Московський, будинок 25, квартира 8. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі: 25; СТЕЦЕНКО МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ, Україна., Україна, 93000, Луганська обл., місто Рубіжне, вул.30 років Перемоги, будинок 12, квартира 165. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі: 25; ЛЕВАНДОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Україна., Україна, 93000, Луганська обл., місто Рубіжне, вул.Володимирська, будинок 51, квартира 20. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі: 25
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 (будівля дитячого відділення КНП «РЦМЛ» РМР Луганської області, за адресою:м.Рубіжне,вул.Студентська,19)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93009, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Студентська 19. Комунальне некомерційне підприємство «Рубіжанська центральна міська лікарня» Рубіжанської міської ради Луганської області.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 червня 2021  —  01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник оплачує підряднику попередню оплату на придбання матеріалів шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Підрядника у розмірі 30% від вартості робіт за Договором в сумі 370073.46 грн.(Триста сімдесят тисяч сімдесят три гривні 46 копійок),у т.ч.ПДВ-20%-61678.91 грн.(Шістдесят однак тисяча шістсот сімдесят вісім гривень 91 копійка) протягом п"ятнадцяти робочих днів після підписання Договору на підставі виставленого рахунку Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника поетапно,проміжними платежами,у міру виконання робіт (За фактичними витратами,підтвердженими актами приймання виконаних робіт та довідками вартості виконаних робіт (Акти форми КБ-2В і довідки КБ-30,підписаних обома сторонами.. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

07 червня 2021 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оргмін»
#37678424
Переможець 1 233 578,20
UAH з ПДВ
07 червня 2021 09:24

Документи

07 червня 2021 09:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 14:24
Річний план укладений
26 січня 2022 14:20
Затвердити річний план укладений
26 січня 2022 14:20
Укл.договору укладений
26 січня 2022 14:20
Звіт про виконаний договір укладений
26 січня 2022 14:20
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 13:04
Д.У._4 від 17.12.2021 до дог._04-06-21 від04.06.2021.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 13:02
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 12:46
Частина 4 Д.У._3 від.19.11.2021 до дог.04-06-21від04.06.2021.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 12:43
Частина 3Д.У._3 від.19.11.2021 до дог.04-06-21від04.06.2021.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 12:43
Частина 2 Д.У._3 від 19.11.2021 до дог.04-04-21 від.04.06.2021.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 12:43
Д.У._3 від 19.11.2021 до дог._04-06-21 від 04.06.2021.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 12:43
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 16:10
Д.У._1частина3.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 16:06
Д.У_1 частина2.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 16:06
Д.У._1 частина 1.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 16:06
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 11:33
Договір укладений
07 червня 2021 11:28
Договір укладений
07 червня 2021 11:28
Договір укладений
07 червня 2021 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із уточненням об"ємів робіт,відповідно до скоригованої кошторисної документації Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 32112.41 грн.(Тридцять дві тисячі сто дванадцять гривень 41 копійка) в т.ч. ПДВ 20%-5325.07,відповідно до п.2.2.Договору внести зміни в п.2.1. та викласти у новій редакції:п.2.1.Вартість робіт,що доручаються ЗАМОВНИКОМ ПІДРЯДНИКУ,визначається договірною ціною,відповідно до проектно-кошторисної документації з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013.Договірна ціна є твердою і складає 1 201465.79 грн.(Один мільйон двісті одна тисяча чотириста шістдесят п"ять гривень 79 копійок),в т.ч. ПДВ 20%-200 244,30 грн.(Двісті тисяч двісті сорок чотири гривні 30 копійок).Надалі керуватися коригованою кошторисною документацією від 19 серпня 2021р.2.відповідно до п.3.2.Договору внести зміни в п.3.1. та викласти у новій редакції:п.3.1.Термін виконання робіт-протягом 135 календарних днів з моменту підписання договору.3.Всі інші умовиДоговору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 04-06/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.3.2. Договору Сторони дійшли згоди внести зміни в п.3.1. та викласти у новій редакції: п.3.1.Термін виконання робіт-протягом 180 календарних днів з моменту підписання договору.2.Всі інші умови залишають без змін.3.Дана додаткова угода діє з моменту її підписання Сторонами.Відповідно до ч.3 статті 631 Цивільного кодексу України поширює свою дію на відносини,що склались між сторонами з 01 жовтня 2021 року.4.Дана додаткова угода є невід"ємною частиною Договору №04-06/21 від 04.065.2021 року і набирає чинності з моменту її підписання обома сторонами.
Номер договору про закупівлю: 04-06/21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв"язку із уточненням об"ємів робіт,відповідно до скоригованої кошторисної документації Сторони дійшли згоди:На підставі п.2.2.Договору внести зміни в п.2.1. та читати в наступній редакції:п.2.1. Вартість робіт,що доручаються ЗАМОВНИКОМ ПІДРЯДНИКУ, визначається договірною ціною,відповідно до проектно-кошторисної документації з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013.Договірна ціна є твердою і складає 1 176435,08 грн.(Один мільйон сто сімдесят шість тисяч чотириста тридцять п"ять гривень 08 копійок).Надалі керуватися коригованою кошторисною документацією від 11 листопада2021р.3.Всі інші умови Договору залишають незмінними.4.Дана додаткова угода №3 є невід"ємною частиною Договору №04-06/21 від 04.06.2021 року і набирає чинності з моменту її підписання обома сторонами.
Номер договору про закупівлю: 04-06/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із уточненням об"ємів робіт, відповідно до скоригованої кошторисної документації Сторони дійшли згоди:-На підставі п.2.2. Договору внести зміни в п.2.1. та читати у новій редакції:п.2.1. Вартість робіт,що доручаються ЗАМОВНИКОМ ПІДРЯДНИКУ,визначається договірною ціною,відповідно до проектно-кошторисної документації з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.Договірна ціна є твердою і складає 1176435,07(Один мільйон сто сімдесят шість тисяч чотириста тридцять п"ять гривень 07 копійок),в т.ч.ПДВ20%-196072,51 грн.(Сто дев"яносто шість тисяч сімдесят дві гривні 51 копійка).Надалі керуватися коригованою документацією від.14 грудня 2021р.
Номер договору про закупівлю: 04-06/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 176 435,07
UAH (в тому числі ПДВ 196 072,51 UAH)