Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації та ОВД по об’єкту: «Будівництво комплексу з термічної утилізації відходів з системою очищення димових газів» на території Комунального підприємства «Еко Дніпро» Дніпровської міської ради» (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування).
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2021-06-05-000121-b af44a0beba7d45f6be2d82bb941c1709
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Мєшковський

+380563779761 ecodneprdmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Еко Дніпро" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34985811
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-eko-dnipro-dniprovskoi-miskoi-radi-
Місцезнаходження: 49089, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Будівельників, 23, офіс 510
Контактна особа: Едуард Мєшковський
+380563779761
ecodneprdmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2021 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2021 18:00
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Супровідні роботи, що включаються до кошторисної вартості. 2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Оголошення. 3. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. 4. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації та ОВД по об’єкту: «Будівництво комплексу з термічної утилізації відходів з системою очищення димових газів» на території Комунального підприємства «Еко Дніпро» Дніпровської міської ради» (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Будівельників,23,офіс 510
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт та рахунків на оплату робіт, безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на розрахунковий рахунок Замовника протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2021 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2021 15:56
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
05 червня 2021 14:42
Додаток 1 (1).docx
05 червня 2021 14:42
Додаток 2.docx
05 червня 2021 14:42
Додаток 3.docx
09 червня 2021 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2021 15:56
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
05 червня 2021 14:42
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (2).docx
05 червня 2021 14:42
Додаток 1 (1).docx
05 червня 2021 14:42
Додаток 2.docx
05 червня 2021 14:42
Додаток 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект" 1 184 000,00
UAH з ПДВ
1 184 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2021 20:35
Електронний підпис
17 червня 2021 20:32
22. про ліцензування.pdf
17 червня 2021 20:32
12. відгук вільногірськ.PDF
17 червня 2021 20:32
11. звіт вільногірськ.pdf
17 червня 2021 20:32
10. акт вільногірськ.pdf
17 червня 2021 20:32
07. статут.pdf
17 червня 2021 20:32
05. паспорт.pdf
17 червня 2021 20:32
04. наказ керівник.pdf
17 червня 2021 20:32
03. протокол.pdf
17 червня 2021 20:32
01. пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект"
#03328959
Переможець 1 184 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2021 12:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2021 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект"
#03328959
1 184 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2022 13:29
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
13 червня 2022 13:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:32
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:29
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 15:32
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
21 липня 2021 15:30
додаткова №1 до Договру №9 (5542).pdf зміни до договору
21 липня 2021 15:30
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 16:57
договір.pdf укладений
14 липня 2021 16:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 серпня 2021 10:26
236 622,00 UAH UA718201720344321004100078625
КП "Еко Дніпро"
UA043052990000026004060004681
ПрАТ "Iнститут Днiпрокомунпроект"
Оплачений
28 жовтня 2021 12:12
75 587,00 UAH UA718201720344321004100078625
КП "Еко Дніпро"
UA043052990000026004060004681
ПрАТ "Iнститут Днiпрокомунпроект"
Оплачений
10 листопада 2021 10:35
167 885,00 UAH UA718201720344321004100078625
КП "Еко Дніпро"
UA043052990000026004060004681
ПрАТ "Iнститут Днiпрокомунпроект"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 9(5542)
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 9(5542)
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 9(5542)
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML