Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт харчоблоку Новопетрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Петрівської сільської ради
Очікувана вартість
620 000,00 UAH
UA-2021-06-05-000088-b ● 4a66e00dba4d400dbb9515c0ebdafbad
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НОВОПЕТРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 ПЕТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19404409 |
Місцезнаходження: | 07354, Україна , Київська обл., c. Нові Петрівці, вул. Ярослава Мудрого,14 |
Контактна особа: |
Людмила Губарева +380504473710 05044737gl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2021 12:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 620 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на суму 3 000,00 (три тисячі) грн. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. У разі, якщо надана Учаснику банком гарантія не відповідає умовам Тендерної документації Замовник вважає таку гарантію не наданою Учасником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт харчоблоку Новопетрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Петрівської сільської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07354, Україна, Київська область, Нові Петрівці, Ярослава Мудрого 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45454100-5 — Відновлювальні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 21 календарних дня з дати їх підписання. | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2021 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2021 11:27 |
Додаток_2.docx | |
26 липня 2021 11:27 |
Додаток_3.docx | |
26 липня 2021 11:27 |
Додаток_4.docx | |
26 липня 2021 11:27 |
тендерна документація ремонт.docx | |
26 липня 2021 11:27 |
перелік змін.docx | |
26 липня 2021 11:27 |
Додаток_1.docx | |
26 липня 2021 11:27 |
Додаток_5.docx |
26 липня 2021 14:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 липня 2021 11:27 |
Додаток_2.docx
|
||||||
26 липня 2021 11:27 |
Додаток_3.docx
|
||||||
26 липня 2021 11:27 |
Додаток_4.docx
|
||||||
26 липня 2021 11:27 |
тендерна документація ремонт.docx
|
||||||
26 липня 2021 11:27 |
перелік змін.docx
|
||||||
26 липня 2021 11:27 |
Додаток_1.docx
|
||||||
26 липня 2021 11:27 |
Додаток_5.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-05-000088-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ БАЗИС", Код ЄДРПОУ:42394065
Дата подання: 17 червня 2021 19:16
Дата подання: 17 червня 2021 19:16
СКАРГА,
що стосується тендерної документації, прийнятих рішень,
дії та бездіяльності Замовника
Замовником торгів, Новопетрівською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №1 Петрівської сільської ради, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (далі – Закон № 922-VIII) розпочато конкурентну процедуру закупівлі - відкриті торги:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-05-000088-b
Предмет закупівлі: Поточний ремонт харчоблоку Новопетрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Петрівської сільської ради (код ДК 021:2015 (CPV) – 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (код ДК 021:2015 (CPV) – 45454100-5 Відновлювальні роботи),
Відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 04 червня 2021 року (далі – Тендерна документація), (Номер рішення – відсутній).
Очікувана вартість – 620 000,00 грн. з ПДВ. Кінцева строк подання тендерних пропозицій – 22.06.2021 р., 00.00.
Наше твердження ґрунтується на наступному:
1. Умова Документації:
Підстава для подання скарги ґрунтується на наступному:
Вивчивши тендерну документацію Замовника та умови і вимоги до неї, Скаржник прийшов до висновку про наявність порушень з боку Замовника, а саме у тендерній документації містяться дискримінаційні умови і вимоги, якими штучно обмежується конкуренція серед потенційних учасників даної закупівлі, а отже наявне порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону № 922-VIII.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено: «…Перед складанням пропозиції необхідно здійснити попереднє обстеження на території об’єкта, ознайомитись з видами та об’ємами робіт/послуг та скласти відповідний акт за результатами обстеження об’єкту. Огляд об’єкту Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Акт з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом уповноваженої особи замовника та печаткою замовника, має бути наданий у складі тендерної пропозиції Учасника.».
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно оформити «Акт за результатами обстеження об’єкту» завірений підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Обґрунтування порушення:
В частині 4 статті 5 Закону № 922-VIII зазначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акт за результатами обстеження об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже з незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема, Скаржника, підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.
Також зазначаємо, що вимоги до предмета закупівлі, а саме технічні, якісні та кількісні характеристики зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації, що конкретизує всі необхідні види та об’єми робіт/послуг та не потребує присутності учасників для формування пропозиції.
Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Також додатково повідомляємо, що аналогічні рішення були розглянуті на користь Скаржника, зокрема рішення за №10669-р/пк-пз від 29.05.2020, № 14872 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c)..
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, зокрема Скаржника.
Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
На підставі викладеного просимо Колегію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації в частині п.6. Розділу 3 тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкта «…замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції ««…Перед складанням пропозиції необхідно здійснити попереднє обстеження на території об’єкта, ознайомитись з видами та об’ємами робіт/послуг та скласти відповідний акт за результатами обстеження об’єкту. Огляд об’єкту Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Акт з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом уповноваженої особи замовника та печаткою замовника, має бути наданий у складі тендерної пропозиції Учасника».
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону № 922-VIII скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене, вищезазначена вимога має бути виключена з Тендерної документації.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015,
просимо:
1. Прийняти Скаргу що стосується тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника до розгляду.
Зобов’язати Замовника – Новопетрівську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №1 Петрівської сільської ради внести зміни до тендерної документації з конкурентної процедури закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-05-000088-b, за предметом: Поточний ремонт харчоблоку Новопетрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Петрівської сільської ради (код ДК 021:2015 (CPV) – 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (код ДК 021:2015 (CPV) – 45454100-5 Відновлювальні роботи), з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 червня 2021 13:02
Рішення від 22.06.2021 № 13922 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 23 червня 2021 13:02
інформація про перенесення розгляду скарги № 12895.pdf
Дата публікації: 05 липня 2021 10:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.07.2021 № 16074.pdf
Дата публікації: 15 липня 2021 14:35
Рішення від 14.07.2021 № 16074.pdf
Дата публікації: 19 липня 2021 19:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 21 липня 2021 18:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" |
619 270,21
UAH з ПДВ
|
619 270,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
03 серпня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій