Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (папір А 4)
Очікувана вартість
60 028,00 UAH
UA-2021-06-05-000028-b ● a7307f6171bb403fa01db5686871d702
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Роменської міської ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 04057988 |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., м.Ромни, бульвар Шевченка,2 |
Контактна особа: |
Галина Демиденко +380967763622 tender-romny@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2021 09:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2021 15:19 |
Очікувана вартість: | 60 028,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Товар повинен виготовлятися і відповідати вимогам діючих державних стандартів України або технічним умовам виробника (ДСТУ або ГОСТ або ТУ).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
698 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (папір А 4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42000, Україна, Сумська область, м.Ромни, бульвар Шевченка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2021 09:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2021 09:29 |
СП - Папір офісний оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-05-000028-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УСТИНЦЕВА ОЛЬГА ВІТАЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2794021081
Дата подання: 23 червня 2021 16:43
Не правомірне відхилення нашої пропозиції!
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу, що у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначені 4 (чотири) основні види діяльності. "Офісне устаткування та приладдя різне (папір А 4)" підпадає під вид економічної діяльності під назвою "46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, тому просимо відновити нашу пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2021 14:43
Незважаючи на те, що КВЕД — перш за все статистичний інструмент і відповідальність щодо правильності його використання відсутня, мусимо констатувати, що на практиці в деяких випадках ігнорування КВЕД може призвести (і, на жаль, призводить) до певних проблем, зокрема, з контролюючими органами. Рекомендується суб’єктам господарювання, які збираються займатися певним видом (видами) діяльності, включити такий вид діяльності до ЄДР при цьому слід зауважити, що будь-яких строків для зміни цієї інформації законодавство не містить, так само, як не містить обмежень щодо кількості видів діяльності.
Наявність або відсутність в ЄДР певного виду діяльності не є єдиною підставою, спираючись на яку, податківці намагаються довести нереальність правочину. Але, як свідчить судова практика, наявність в ЄДР у суб’єкта господарювання коду КВЕД, яким він реально займається, є аргументом в спорі та доказом того, що договори, укладені на постачання товарів чи надання послуг, є реальними та здійснені в межах господарської діяльності підприємства.
Деякими видами господарської діяльності субєкт може займатися тільки після одержання спеціального дозволу (ліцензії) (ч. 3 ст. 91 ЦКУ). Перелік ліцензованих видів діяльності встановлено ст. 7 Закону № 222., так як даний вид закупівлі код ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4) не підлягає ліцензуванню, Замовнику, як користувачу бюджетних коштів, важливо укласти договір з учасником, який має відкритий КВЕД конкретизовано на виготовлення та торгівлю даним товаром.
Також при більш детальній перевірці наданих документів було виявлено, що Учасник надав недостовірну інформацію, що не має податкової заборгованості, проте, відповідно до відкритих баз даних Державної податкової служби України, станом на 22.06.2021 року Учасник має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника.
Також Учасник надав довідку про перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні посилаючись на наказ, який втратив чинність відповідно до наказу №93 від 26.01.2018 року.
Враховуючи вищезазначене замовник приймає рішення відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі код ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4) та протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленого Уповноваженим органом та Законом.
Наявність або відсутність в ЄДР певного виду діяльності не є єдиною підставою, спираючись на яку, податківці намагаються довести нереальність правочину. Але, як свідчить судова практика, наявність в ЄДР у суб’єкта господарювання коду КВЕД, яким він реально займається, є аргументом в спорі та доказом того, що договори, укладені на постачання товарів чи надання послуг, є реальними та здійснені в межах господарської діяльності підприємства.
Деякими видами господарської діяльності субєкт може займатися тільки після одержання спеціального дозволу (ліцензії) (ч. 3 ст. 91 ЦКУ). Перелік ліцензованих видів діяльності встановлено ст. 7 Закону № 222., так як даний вид закупівлі код ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4) не підлягає ліцензуванню, Замовнику, як користувачу бюджетних коштів, важливо укласти договір з учасником, який має відкритий КВЕД конкретизовано на виготовлення та торгівлю даним товаром.
Також при більш детальній перевірці наданих документів було виявлено, що Учасник надав недостовірну інформацію, що не має податкової заборгованості, проте, відповідно до відкритих баз даних Державної податкової служби України, станом на 22.06.2021 року Учасник має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника.
Також Учасник надав довідку про перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні посилаючись на наказ, який втратив чинність відповідно до наказу №93 від 26.01.2018 року.
Враховуючи вищезазначене замовник приймає рішення відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі код ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4) та протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленого Уповноваженим органом та Законом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2021 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УСТИНЦЕВА ОЛЬГА ВІТАЛІЇВНА |
53 746,00
UAH з ПДВ
|
52 544,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
54 904,68
UAH з ПДВ
|
53 103,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
55 826,04
UAH з ПДВ
|
55 826,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НАУМЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
60 028,00
UAH з ПДВ
|
59 427,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УСТИНЦЕВА ОЛЬГА ВІТАЛІЇВНА #2794021081 |
Відхилено |
52 544,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2021 15:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Відхилено |
53 103,84
UAH з ПДВ
|
29 червня 2021 10:10
|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Переможець |
55 826,04
UAH з ПДВ
|
01 липня 2021 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 09:26
|
Лист Розірвання договору(1) (2).docx | укладений |
15 грудня 2021 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 08:38
|
дог тенд канц товари.pdf | укладений |
06 липня 2021 08:37
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 липня 2021 — 15 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
27 993,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 665,50 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Лист на розірвання договору від ТОВ "Виробничо- комерційна фірми"ВВ"", що в зв'язку з с трімким здорозчанням паперу на ринку не можуть виконати свої зобов'язання за договором. |