Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Робочі рукавиці» Код ДК 021-2015: 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2021-06-04-010974-b 6bfeb852fb544cd1afd04df5f6be240f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Науменко Дмитро Миколайович

+380577401294 plan@obl.kh.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131954
Вебсайт: https://www.oblenergo.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149
Контактна особа: Науменко Дмитро Миколайович
+380577401294
plan@obl.kh.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2021 21:48
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Акціонерне товариство «Харківобленерго» 00131954 61037, Україна, м. Харків, вул. Плеханівська, 149 Замовник здійснює діяльність в окремих сферах господарювання Зв'язок з учасниками здійснюється виключно через електронну систему закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37150 пар.
«Робочі рукавиці» Код ДК 021-2015: 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Векселем або грошовими коштами, по факту постачання товару, з відстрочкою платежу до 180 днів Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2021 21:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2021 21:47
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо авторизації
Дата подання: 06 червня 2021 15:25
Дата відповіді: 09 червня 2021 15:26
Доброго дня. Вивчаючи тендерну документацію за закупівлею № UA-2021-06-04-010974-b, будемо вдячні за тлумачення Розділу 2 "Вимоги до предмету закупівлі" до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - "Учасник у складі пропозиції надає: - інформацію щодо партнерських відносин (дилер, офіційний представник і т.п.) з виробниками запропонованої продукції із наданням підтверджуючих документів - гарантійний лист виробника щодо гарантій виготовлення та/або постачання необхідної кількості товару;" А саме даний пункт не є питомим и не несе ніякого змісту, бо не всі комерційні операції на території України підтверджуються договорами з виробником. Наприклад: Матеріал закуповується у представника або дистрибьютора на території України що робить неможливим підписати прямий контракт/договір з виробником, але всі документи, підтверджуючі якість продукції у наявності. Тобто, якщо виробник має офіційного дистриб'ютора та працює з останім на екслюзивній основі на певній територіїї, то пряма закупівля у виробника неможлива, бо це буде порушенням його контракту с ексклюзивним представником на певній території. Даний пункт обмежує прозору участь за даним тендером тому що може обмежувати усіх учасників окрім офіційних представників та екслюзивних дистриб'єторів. Також в зв'язку з цим більшість учасників не зможуть прийняти участь у даному тендері - завдяки цьому тендер втрачає економію, згідно ст.5. Враховуючи зазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документаціЇ. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це є спрощена закупівля, тому про вимоги тендерної документації не може йти мова. Дані вимоги чітко визначені і лише Замовник буде приймати рішення щодо наявності чи відсутності змісту того чи іншого документу. Гарантійний лист виробника можна отримати звернувшись до його офіційного представника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНДАСТРІ МАТІРІАЛЗ УКРАЇНА" 950 000,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2021 17:29
Електронний підпис
14 червня 2021 13:58
Електронний підпис
14 червня 2021 13:57
21. Довідка МВС.ІМУ.pdf
14 червня 2021 13:57
18. Ділерська угода ІМУ.pdf
14 червня 2021 13:57
5.Виписка-з-ЄДР.ІМУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНДАСТРІ МАТІРІАЛЗ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНДАСТРІ МАТІРІАЛЗ УКРАЇНА"
#42733963
Переможець 950 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2021 14:34

Документи

18 червня 2021 14:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2021 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНДАСТРІ МАТІРІАЛЗ УКРАЇНА"
#42733963
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2021 14:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2021 07:48
Допугода 1 (1).pdf зміни до договору
16 липня 2021 07:48
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 13:42
Ч1427.pdf укладений
07 липня 2021 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: Ч1427
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML