Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)/Data-processing machines (hardware) (Персональні комп'ютери)
Code DK 021:2015 – 30210000-4 Data-processing machines (hardware) (Personal computers)
Code DK 021:2015 – 30210000-4 Data-processing machines (hardware) (Personal computers)
Очікувана вартість
18 729 000,00 UAH
UA-2021-06-04-010383-b ● 3a02003aeff5415885d43c522a6bc5c9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 25574630 |
Вебсайт: | https://dndekc.mvs.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01024, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, буд. 10 |
Контактна особа: |
Костянтин Валентинович Дубонос +380443743444,+380442763753 tender_dndekc@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Dubonos Kostiantyn Valentynovych 380443743444 tender_dndekc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The State scientific research forensic center of the MIA (MINISTRY OF INTERNAL AFFAIRS) of Ukraine |
National ID: | 25574630 |
Contact point: |
Dubonos Kostiantyn Valentynovych +380443743444,+380442763753 tender_dndekc@ukr.net |
Additional contacts: |
Dubonos Kostiantyn Valentynovych 380443743444 tender_dndekc@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 червня 2021 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2021 19:00 |
Очікувана вартість: | 18 729 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 645,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної безвідкличної банківської гарантії (надалі – Гарантія), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.Учасник оформлює Гарантію в банку, який повинен мати ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції).Електронна банківська гарантія повинна бути чинною. Гарантія набирає чинності з дати початку строку її дії, яка не може бути пізнішою ніж дата закінчення строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути чинною строком не менше дев’яносто робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції).Дата видачі Гарантії не є датою набрання нею чинності, якщо в тексті не зазначено інакше.У разі, якщо електронна банківська гарантія містить посилання на договір/тощо, у складі тендерної пропозиції надається копія договору у повному обсязі/тощо.Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банка-гаранта.Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції вказані у пункті 3 цього Розділу.Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 561870 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид - договір про забезпечення виконання договору про закупівлю; Умови, розмір - замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 5 відсотків вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю.Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня.Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю, інше відповідно до Додатку 7 та пункту 6 Розділу 6 Тендерної документації. |
Publication date: | 04 червня 2021 17:00 |
Enquiries until: | 26 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 липня 2021 19:00 |
Information
Estimated total value: | 18 729 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 93 645 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Scope of the procurement
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
All documents related to the tender offer must be drawn up in Ukrainian, except for the documents and information provided for in paragraph 6 of section 3 of the tender documentation, which may be drawn up in Ukrainian and / or Russian. If the document or information provided by this tender documentation is drawn up in a language (s) other than those provided for in the terms of this tender documentation, the tender proposal shall be accompanied by a document in the original language with mandatory translation into Ukrainian.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
817 штуки
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08130, Україна, Київська область, c. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Personal computers
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 15 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару Покупцем здійснюється на підставі отриманих від Постачальника рахунка-фактури та видаткової накладної за кожну партію поставленого Товару шляхом безготівкового переказу коштів на його поточний рахунок, вказаний у розділі 17 цього Договору протягом ____ банківських днів (вказується учасником, але не менше 10 банківських днів) з моменту поставки Товару. Payment for the Goods by the Buyer is made on the basis of the invoice received from the Supplier and the invoice for each batch of the delivered Goods by non-cash transfer to his current account specified in section 17 of this Agreement within ____ banking days (specified by the participant, but not less than 10 banking days). from the moment of delivery of the Goods. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2021 18:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2021 18:21 |
ТД зміни.docx | |
14 червня 2021 18:21 |
ОГОЛОШЕННЯ укр нове.docx | |
14 червня 2021 18:21 |
Оголошення англ нове.docx | |
14 червня 2021 18:21 |
ТД нова.pdf | |
04 червня 2021 17:00 |
Тендерна документація.pdf | |
04 червня 2021 17:00 |
Оголошення ..pdf | |
04 червня 2021 17:00 |
Оголошення.pdf |
14 червня 2021 18:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 червня 2021 18:21 |
ТД зміни.docx
|
|||
14 червня 2021 18:21 |
ОГОЛОШЕННЯ укр нове.docx
|
|||
14 червня 2021 18:21 |
Оголошення англ нове.docx
|
|||
14 червня 2021 18:21 |
ТД нова.pdf
|
|||
04 червня 2021 17:00 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
04 червня 2021 17:00 |
Оголошення ..pdf
|
|||
04 червня 2021 17:00 |
Оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-04-010383-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 10 червня 2021 13:22
Вимога щодо строків постачання
Шановний Замовник!
Як ви бачите реальну можливість виконання даної вимоги договору? Ви ж не перший раз закуповуєте комп'ютери та маєте уявлення про реальні строки постачання подібних партій.
5.1. Товар повинен бути переданий Продавцем Покупцю не пізніше ____ календарних днів (вказується учасником, але не більше 15 календарних днів), починаючи з дня отримання письмової заявки від Покупця. Датою поставки товару вважається дата підписання видаткової накладної Покупцем. У разі відсутності замовлення, постачання Товару в повному обсязі має бути завершено не пізніше 15.12.2021.
Термін постачання та виробництва такої партії комп'ютерів з моніторами становить, по меншій мірі, 60-90 днів. Стверджуємо це з усією відповідальністю, як один з найбільших виробників ПК та як компанія, що працює на українському ринку більше 20 років. Навіть у разі завчасного виробницва/постачання товару на склад постачальника, не чекаючи вашої заявки, у разі надходження заявки, наприклад, у грудні, постачальнику треба буде ПІВ РОКУ тримати на складі 817 систмених блоків з моніторами, щоб мати змогу поставити їх за 15 днів? Вимагаємо привести ці строки до показника, за який можна РЕАЛЬНО виконати. Або викласти у тендерній документації фактичні терміни, у які буде надано заявку, або надати графік розміщення таких заявок. Інакше просто немає сумнівів, що така вимога договору створена за наявною попередньою домовдленістю з потенційним постачальником, щодо надання йому заявки в момент, коли цей постачальник буде готовий виконати поставити товар.
Розгорнути
Згорнути
Як ви бачите реальну можливість виконання даної вимоги договору? Ви ж не перший раз закуповуєте комп'ютери та маєте уявлення про реальні строки постачання подібних партій.
5.1. Товар повинен бути переданий Продавцем Покупцю не пізніше ____ календарних днів (вказується учасником, але не більше 15 календарних днів), починаючи з дня отримання письмової заявки від Покупця. Датою поставки товару вважається дата підписання видаткової накладної Покупцем. У разі відсутності замовлення, постачання Товару в повному обсязі має бути завершено не пізніше 15.12.2021.
Термін постачання та виробництва такої партії комп'ютерів з моніторами становить, по меншій мірі, 60-90 днів. Стверджуємо це з усією відповідальністю, як один з найбільших виробників ПК та як компанія, що працює на українському ринку більше 20 років. Навіть у разі завчасного виробницва/постачання товару на склад постачальника, не чекаючи вашої заявки, у разі надходження заявки, наприклад, у грудні, постачальнику треба буде ПІВ РОКУ тримати на складі 817 систмених блоків з моніторами, щоб мати змогу поставити їх за 15 днів? Вимагаємо привести ці строки до показника, за який можна РЕАЛЬНО виконати. Або викласти у тендерній документації фактичні терміни, у які буде надано заявку, або надати графік розміщення таких заявок. Інакше просто немає сумнівів, що така вимога договору створена за наявною попередньою домовдленістю з потенційним постачальником, щодо надання йому заявки в момент, коли цей постачальник буде готовий виконати поставити товар.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 червня 2021 18:09
Дякуємо за ваше звернення!
На Вашу вимогу повідомляємо, що в Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Оскільки у замовника відсутні умови для зберігання поставленої відразу повної партії Товару, то згідно вимог Тендерної документації постачання Товару має здійснюватися згідно заявок Покупця та в повному обсязі має бути завершено не пізніше 15.12.2021.
На Вашу вимогу повідомляємо, що в Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Оскільки у замовника відсутні умови для зберігання поставленої відразу повної партії Товару, то згідно вимог Тендерної документації постачання Товару має здійснюватися згідно заявок Покупця та в повному обсязі має бути завершено не пізніше 15.12.2021.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 липня 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 25574630 |
Місцезнаходження: | 01024, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, буд. 10 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЙ ТІ - КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2021 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
18 706 032,00
UAH з ПДВ
|
18 706 032,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
15 липня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій