Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення КНП ММР «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: м.Миколаїв, вул.Корабелів, 14В. Коригування. (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
4 272 860,17 UAH
UA-2021-06-04-009095-b 32d83a07b546400a9c1f0b98ca2663e4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Артюх

+380502503451 y.artiukh@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41271134
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Контактна особа: Юлія Артюх
+380502503451
y.artiukh@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У процесі виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення КНП ММР «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: м.Миколаїв, вул.Корабелів, 14В» було виявлено необхідність в закупівлі додаткових робіт, не включених в початковий проект, відповідно до експертного звіту від 01.03.2021 №12/217-03/21/А. Включення до проекту додаткових робіт є обов’язковим, оскільки без них є неможливим виконання проекту в цілому.
Відповідно до рішення проектної організації ТОВ «Н.Проект-Тайм», за погодженням технічного нагляду ФОП Нуждов П.А. зроблено запис в журналі авторського нагляду за будівництвом та складено Акт на додаткові роботи, на підставі якого, проектною організацією було проведено розробку проектно-кошторисної документації на додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція приймального відділення КНП ММР «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: м.Миколаїв, вул.Корабелів, 14В. Коригування».
Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруди.
Вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Додаткові роботи знаходяться в межах об’єкту та безпосередньо технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, що викликає необхідність в укладенні договору з виконавцем робіт. Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі необхідності закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру.
У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разі коли замовником було укладено договір на виконання робіт, у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених Законом.
Враховуючи відповідь Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит 29/2020, поняття додаткових аналогічних робіт слід трактувати, як тотожні конкретним видам робіт. Відповідно до Академічного тлумачного словнику, тотожність – це цілковита схожість чого-небудь, подібність одного до одного за своєю суттю й зовнішніми ознаками та виявом. Згідно з п. 1 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466, будівельні роботи – це роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення діючих підприємств, реставрації, капітального ремонту. В ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" дано визначення таких понять як нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт.
Враховуючи вищенаведене та те, що зазначені в кошторисній документації по об’єкту «Реконструкція приймального відділення КНП ММР «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: м.Миколаїв, вул.Корабелів, 14В. Коригування», роботи є будівельними, то їх слід вважати аналогічними роботам, які виконуються по об’єкту «Реконструкція приймального відділення КНП ММР «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: м.Миколаїв, вул.Корабелів, 14В».
Усі умови, встановлені законодавством як необхідні для проведення переговорної процедури закупівлі у разі необхідності закупівлі додаткових аналогічних робіт, є дотриманими.
Попередній виконавець робіт ТОВ БК «КОНТАКТ-ЖИЛБУД» під час проведення з ним переговорів погодився з ціною закупівлі та умовами договору про закупівлю, а також надав свою згоду на укладання договору на закупівлю додаткових робіт.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2021 15:32
Оскарження наміру укласти договір: 15 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приймального відділення КНП ММР «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: м.Миколаїв, вул.Корабелів, 14В. Коригування. (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Корабелів, 14В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Аванс 14 Банківські 30
Iнша подія після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Банківські 70

Тендерна документація

04 червня 2021 15:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 червня 2021 15:30
Оголошення переговорної процедури БСМП.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ-ЖИЛБУД"
#24786264
Переможець 4 272 860,17
UAH з ПДВ
04 червня 2021 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2021 15:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ-ЖИЛБУД"
#24786264
4 272 860,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 09:59
Додаток 4 до 1д_18Т_1Т.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 09:58
ДУ 2 від 28.12.21 до 1д_18Т_1Т_БСМП.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 09:57
ДУ 2 від 28.12.21 до 1д_18Т_1Т_БСМП.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:40
ДУ 1 від 20.12.2021 дог.1д-18Т-1Т_Рек. БСМП Кораб.14В.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 14:40
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 13:39
Додаток 4 до дог.1д-18Т-1Т_2.pdf укладений
15 червня 2021 13:38
Додаток 4 до дог.1д-18Т-1Т_1.pdf укладений
15 червня 2021 13:38
Дог.1д-18Т-1Т від 15.06.2021_Корабелів.14В Кориг..pdf укладений
15 червня 2021 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 3 (який додається) та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1д/18Т-1Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 52 544,66 грн. «2.1. Вартість робіт за цим Договором становить 4 220 315,51 грн (чотири мільйони двісті двадцять тисяч триста п’ятнадцять гривень 51 копійок), у тому числі ПДВ 703 385,92 грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору).» 1.2. Внести зміни до Додатків № 1,2,4 (які додаються) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1д/18Т-1Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 220 315,51
UAH (в тому числі ПДВ 703 385,91 UAH)