Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (аварійність) козирьків ганків у під'їздах 6,7 житлового будинку за адресою пр.Незалежності, 27 у м.Южноукраїнську Миколаївської області
Очікувана вартість
136 945,00 UAH
UA-2021-06-04-008807-b ● eeea53b6432f42c4b9b9d9c23d094306
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25936659 |
Місцезнаходження: | 55001, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів, 23, кім. 93 а,б |
Контактна особа: |
Ірина Васильєва +380513656266 irina.vasilyeva716@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2021 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 136 945,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 690,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Пропозиції учасників подаються українською мовою. Строк виконання робіт до 30.06.21 у зв’язку з наявним рішенням Южноукраїнської міської ради від 18.03.2021 № 257 та від 27.05.2021 №420, учасник спрощеної закупівлі має право пролонгації своїх зобов’язань, в частині строків виконання робіт з правонаступником Замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (аварійність) козирьків ганків у під'їздах 6,7 житлового будинку за адресою пр.Незалежності, 27 у м.Южноукраїнську Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, проспект Незалежності, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 червня 2021
—
30 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2021 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2021 15:19 |
Протокол №68.PDF | |
04 червня 2021 15:19 |
Оголошення.PDF | |
04 червня 2021 15:19 |
Додаток №1.PDF | |
04 червня 2021 15:19 |
Додаток №2.PDF | |
04 червня 2021 15:19 |
Додаток №3.PDF | |
04 червня 2021 15:19 |
Додаток №4.PDF | |
04 червня 2021 15:19 |
Додаток №5.PDF | |
04 червня 2021 15:19 |
Додаток №4 козирькі Нез. 27 (1).doc | |
04 червня 2021 15:19 |
Додаток №3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо строків виконання робіт.
Дата подання: 08 червня 2021 09:58
Дата відповіді: 08 червня 2021 11:28
Добрий день. Розглянувши проект договору, виникло питання щодо термінів виконання робіт, а самє: п.2.2 Закінчення виконання робіт: до 30.06.2021 року, але ж прийом пропозицій до 16.06., Аукціон 17.06. розгляд учасників мінімум 5 діб, оскардження 10 діб, додати термін підписання договору, вже 2-10 липня 2021р. На виконання робіт відсутній реальний час, а далі штрафні санкції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в преамбулі договору підписантом вказано голову комісії з реорганізації департаменту інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради, це означає що департамент інфраструктури міського господарства Южноукраїнської ради припинає свою діяльність як юридична особа, але в п.2.4 проекту договору прописана умова, яка дає можливість генпідряднику на пролонгацію строків виконання робіт з правонаступником Замовника.
Також зауважимо, що даний вид закупівлі - спрощена закупівля, згідно ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" строки оскарження 3 дні.
Також зауважимо, що даний вид закупівлі - спрощена закупівля, згідно ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" строки оскарження 3 дні.
Щодо обсягів робіт
Дата подання: 09 червня 2021 17:53
Добрий день! У нас виникло питання щодо обсягів робіт. В ТЗ написано, що роботи будуть виконуватися згідно проектно-кошторисної документації, тобто є проект, алеж він не завантажен. У переліку робіт вітсутні матеріали, а самє, метал з якого виготовляються ферми та колонни. Також відсутній перелік водостічной системи: коліно, лійки, відводи, кріплення, труби, ринва. До кого нам звернутися, щоб отримати додаткову інформацію, чи Ви дозавантажте?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ІВАНОВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА #3179116109 |
Відхилено |
136 535,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2021 15:54
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій