Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
придбання канцелярського приладдя та документації
Очікувана вартість
1 747 375,00 UAH
UA-2021-06-04-006894-b ● e26f154db7964ec6b7964dfeb085ead0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35 |
Контактна особа: |
Хижчук Світлана Сергіївна +380442982222 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2021 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 23 червня 2021 15:49 |
Очікувана вартість: | 1 747 375,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 737,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді: електронної банківської гарантії або електронної страхової гарантії відповідно до положень статті 25 Закону. 2.1.1. Страхова гарантія подається Учасником у вигляді сканованого оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог даної тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування. Договір страхування фінансового ризику подається учасником у складі тендерної пропозиції з накладанням ЕЦП страхової компанії, сканованою копією або оригіналом ліцензії та сканованою копією або оригіналом квитанції (або іншого підтверджуючого документу) про оплату послуг зі страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог даної тендерної документації, в тому числі відмову від підписання договору. 2.1.2. Форма та зміст електронної банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. 2.2. Електронна банківська гарантія або електронна страхова гарантія дійсна на строк дії тендерної пропозиції і видається банківською або страховою організацією з накладанням ЕЦП та подається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Валютою електронної банківської гарантії та електронної страхової гарантії є національна валюта України - гривня. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 календарних днів (або більше) з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: - 35 000,00 (тридцять п’ять тисяч грн. 00 коп.) Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною, про що зазначається у її тексті. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: -Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Тендерні пропозиції учасників, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити банку для перерахування забезпечення пропозиції на реєстраційний рахунок замовника: Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації код ЄДРПОУ: 37393777 04071, м. Київ, вул. Введенська, 35 UA658201720355119014000077991 Державна казначеська служба України, м. Київ, МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
згідно ЄЗС ДК 021-2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51067 од
придбання канцелярського приладдя та документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, м.Київ, Заклади освіти Подільського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2021 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2021 14:08 |
Додаток_договір_канцтовари.docx | |
04 червня 2021 14:08 |
ТД Канцел..docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-04-006894-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 11 червня 2021 14:52
Порушення законодавства
Замовник вимагає 1) позитивний лист-відгук, оформлений на фірмовому бланку Замовника, в якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, містити інформацію про номер даної закупівлі згідно майданчика ProZorro, номер та дата договору (ів), якість та обсяг поставлених товарів, стан виконання договору (ів), а також повинен бути адресований Управлінню освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації та бути датованим не раніше 5 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Приватне підприємство «САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ», як учасник закупівлі, вимагає внести зміни в тендерну документацію, а саме вилучити вище наведене речення, з таких підстав:
1) Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відгук не передбачений законодавством України.
2) Учасник є юридичною особою, то на звернення Учасника не розповсюджуються і вимоги Закону України "Про звернення громадян", стаття 20 якого встановлює терміни розгляду звернень громадян. Не існує (щонайменше Учаснику про це невідомо) жодного закону, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків.
3) Практика АМКУ з цього питання така. Замовник може вимагати відгук, але при цьому не може встановлювати дискримінаційні вимоги, зокрема щодо змісту, який повинен в ньому бути викладений. А відтак просимо в тендерній документації обґрунтувати свою позицію з цього питання з обов’язковим посиланням на законодавчі акти України.
4) Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника процедурі закупівлі, та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
РІШ Е НН Я ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
№13019-р/п к -пз від 16.09.2019
Розгорнути
Згорнути
Приватне підприємство «САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ», як учасник закупівлі, вимагає внести зміни в тендерну документацію, а саме вилучити вище наведене речення, з таких підстав:
1) Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відгук не передбачений законодавством України.
2) Учасник є юридичною особою, то на звернення Учасника не розповсюджуються і вимоги Закону України "Про звернення громадян", стаття 20 якого встановлює терміни розгляду звернень громадян. Не існує (щонайменше Учаснику про це невідомо) жодного закону, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків.
3) Практика АМКУ з цього питання така. Замовник може вимагати відгук, але при цьому не може встановлювати дискримінаційні вимоги, зокрема щодо змісту, який повинен в ньому бути викладений. А відтак просимо в тендерній документації обґрунтувати свою позицію з цього питання з обов’язковим посиланням на законодавчі акти України.
4) Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника процедурі закупівлі, та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
РІШ Е НН Я ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
№13019-р/п к -пз від 16.09.2019
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 червня 2021 13:23
Шановний Учаснику!
На Вашу скаргу, розміщену на майданчику 11.06.21р об 15:26:52, повідомляємо Вам наступне. Тендерна документація по предмету закупівлі за ДК 021-2015 код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» розроблена виключно керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX, далі по тексту - Закон) та на підставі річного плану UA-P-2021-06-04-003342-a (п.1 статті 4). Згідно п.33 статті 1 даного Закону технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування, безпечності, процедури забезпечення якості тощо. Згідно п.5 статті 23 Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Задля недопущення маніпуляцій з боку учасників та проведення відкритості, добросовісної конкуренції, прозорості, недискримінації, об’єктивності наданої інформації з боку учасників, задля недопущення надання ними недостовірної інформації про товар, який вони пропонують, задля отримання якісного товару та в повному обсязі, для підтвердження спроможності учасника виконати постачання якісноготовару в установлені строки, замовником було встановлено ряд вимог до учасників, які саме й можуть підтвердити їх досвід виконання аналогічного договору на постачання товару, підтвердити якість запропонованого товару та його відповідність технічній специфікації. Адже, товар необхідний для навчальних та дошкільних закладів Подільського району. Мова йде про дітей, учнів, педагогічний та інший персонал/склад, який приймає участь в шкільному та дошкільному процесі. Товар повинен бути якісним, безпечним для використання. Забезпечення товару повинно бути (поставка товару за вимогами тендерної документації ) здійснене в строк до 12.08.2021 року. Тобто, учасник повинен мати достатню фінансову спроможність, потенціал, щоб закупити в повному обсязі товар (очікувана вартість закупівлі становить 1 747 375,00 грн, що є чималою сумою), а по-друге, щоб його доставити в навчальні заклади згідно дислокації закладів Проєкту договору Додатку №2 . Тому, по-перше, згідно ст.16 Закону замовник вимагає від учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В тому числі наявність позитивного позитивного листа-відгуку по вказаному договору (ах), які повинні відповідати ряду вимог. Закон не дає розширеного поняття, як саме повинен учасник підтвердити такий досвід, а тому це покладається на розсуд Замовника. Як показує практика, дана вимога зумовлена тим, що недобросовісний учасник може мати досвід виконання договору на поставку товару за кодом закупівлі, але це не гарантує та не підтверджує факту постачання ним в повному обсязі якісного товару, тобто товару, який вимагався (адже учасник може просто підтвердити технічну специфікацію, що відбувається дуже часто та у замовника в період подання учасником тендерної пропозиції, укладення договору в разі перемоги не має змоги перевірити товар, який пропонується на його відповідність, безпечність та повноту). Тобто, тільки при безпосередньому постачанні товару може виявитися недобросовісність та надання недостовірної інформації з боку учасника в такому питанніта наявність форс-мажорних обставин, за якими товар може бути недопоставленим. Так, в проекті договору постачання наявні пункти про заміну неякісного товару, але строки поставки зжаті. Шкільний та дошкільний процес повинен бути забезпечений товаром до навчального процесу в повному обсязі. Ми не маємо права ризикувати бюджетними коштами та підривати процес навчання в закладах освіти. Тому, саме позитивний відгук може бути одним із підтверджуючих фактів доброякісної постави товару з боку учасника. Адже, у випадку, якщо учасник недопоставив товар, або поставив неякісний/невідповідний товар тощо, відгук позитивний йому попередній замовник не надасть, саме він може надати об’єктивну оцінку такого учасника (хоча досвід у нього на його думку є. Більше того, були помічені факти фальсифікації документів з боку учасників, тому дана вимога звучить в тендерній документації більш ширше, аніж просто слово «відгук»). Нажаль, сумний досвід недобросовісного постачання ми мали нещодавно. Так, 04.06.2021 за вихідним №10652-793Подільською районною в місті Києві державною адміністрацією було подано претензію про неналежне виконання своїх зобов´язань та стягнення пені за Договором з ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» за недопостачання товару. 04.06.2021 за вихідним №10652-794 замовником знову ж таки було подано претензію про неналежне виконання своїх зобов´язань за Договором до ФОП Чимрук Наталії Степанівни щодо постачання шкільних меблів, за яким була здійснена часткова поставка товару. Більше того, існує таке поняття, як «гарантійний термін». Тобто термін, протягом якого постачальник гарантує якість поставленого товару. За звичай, для такого товару він становить 12 місяців. Тобто, якщо протягом даного строку у замовника немає жодних претензій до поставленого товару та постачальник замінив неякісний товар у визначені строки, він надасть позитивний відгук. З огляду на вищевказане, дана вимога є, проте, нами не встановлено будь-яких обмежуючих вимог, щоб його не отримати та часу достатньо. Учасник, який добросовісно веде господарювання може та отримує такі відгуки. Існує безліч закупівель, де дана вимога неодноразово виконувалась та не була обмежуючим (стримуючим) фактором. На нашу думку, дана вимога не є дискримінаційною.
По-друге, нами було вже вказано, що ми вимагаємо якісний та безпечний товар. Безпечність товару може підтверджуватись зокрема державними висновками санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікатами/паспортами якості на товар. Але, враховуючи що товар, який є предметом закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, в учасників можуть бути відсутні дані документи. Але нам відомо, що у випадку офіційного ввезення на територію України товару, який є предметом закупівлі офіційними імпортерами/представниками чи виробництва даної продукції виробниками – це вже є запорукою того, що товар є офіційно завезеним на територію України, пройшов випробування на безпечність та якість (на більшість товару або вже отримувався такий висновок або він є ще дійсним). Майже всі суб’єкти господарювання (імпортери, представники, дилери, правовласники торгових марок, виробники) мають офіційні друковані видання, які містять опис товару. В ньому вказані технічні характеристики (опис) товару. За даним виданням замовник може перевірити достовірність наданої учасником інформації стосовно товару (аби не придбавати «кота в мішку») та його відповідність технічній специфікації, що унеможливлює надання недостовірної інформації та маніпуляції з боку учасників. Ми не вимагаємо в тендерній документації конкретну марку товару чи виробника. Нами вказано, що будь-яке посилання, в тендерній документації, на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва мається на увазі «або еквівалент». В учасника є можливість запропоновувати будь-який товар, будь-якої торгової марки. Але при цьому, такий товар має відповідати вимогам до нього та бути безпечним та офіційно ввезеним на територію України. Більше того, практика закупівель показала, що дана вимога не є дискримінаційною, адже, вона виконується учасниками. Таких прикладів можна привести безліч. Дана вимога також не являється дискримінаційною. А являється запорукою якості товару та достовірності наданої учасником інформації стосовно товару. Технічних регламентів не передбачає законодавство до даного виду товарів, а тому замовник самостійно встановлює до нього вимоги на свій розсуд, керуючись чинним законодавством України, зокрема даним Законом та іншими положеннями. Саме замовник несе відповідальність за навчальний та дошкільний процес, якість та безпечність наданих послуг та товарів.
--
На Вашу скаргу, розміщену на майданчику 11.06.21р об 15:26:52, повідомляємо Вам наступне. Тендерна документація по предмету закупівлі за ДК 021-2015 код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» розроблена виключно керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX, далі по тексту - Закон) та на підставі річного плану UA-P-2021-06-04-003342-a (п.1 статті 4). Згідно п.33 статті 1 даного Закону технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування, безпечності, процедури забезпечення якості тощо. Згідно п.5 статті 23 Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Задля недопущення маніпуляцій з боку учасників та проведення відкритості, добросовісної конкуренції, прозорості, недискримінації, об’єктивності наданої інформації з боку учасників, задля недопущення надання ними недостовірної інформації про товар, який вони пропонують, задля отримання якісного товару та в повному обсязі, для підтвердження спроможності учасника виконати постачання якісноготовару в установлені строки, замовником було встановлено ряд вимог до учасників, які саме й можуть підтвердити їх досвід виконання аналогічного договору на постачання товару, підтвердити якість запропонованого товару та його відповідність технічній специфікації. Адже, товар необхідний для навчальних та дошкільних закладів Подільського району. Мова йде про дітей, учнів, педагогічний та інший персонал/склад, який приймає участь в шкільному та дошкільному процесі. Товар повинен бути якісним, безпечним для використання. Забезпечення товару повинно бути (поставка товару за вимогами тендерної документації ) здійснене в строк до 12.08.2021 року. Тобто, учасник повинен мати достатню фінансову спроможність, потенціал, щоб закупити в повному обсязі товар (очікувана вартість закупівлі становить 1 747 375,00 грн, що є чималою сумою), а по-друге, щоб його доставити в навчальні заклади згідно дислокації закладів Проєкту договору Додатку №2 . Тому, по-перше, згідно ст.16 Закону замовник вимагає від учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В тому числі наявність позитивного позитивного листа-відгуку по вказаному договору (ах), які повинні відповідати ряду вимог. Закон не дає розширеного поняття, як саме повинен учасник підтвердити такий досвід, а тому це покладається на розсуд Замовника. Як показує практика, дана вимога зумовлена тим, що недобросовісний учасник може мати досвід виконання договору на поставку товару за кодом закупівлі, але це не гарантує та не підтверджує факту постачання ним в повному обсязі якісного товару, тобто товару, який вимагався (адже учасник може просто підтвердити технічну специфікацію, що відбувається дуже часто та у замовника в період подання учасником тендерної пропозиції, укладення договору в разі перемоги не має змоги перевірити товар, який пропонується на його відповідність, безпечність та повноту). Тобто, тільки при безпосередньому постачанні товару може виявитися недобросовісність та надання недостовірної інформації з боку учасника в такому питанніта наявність форс-мажорних обставин, за якими товар може бути недопоставленим. Так, в проекті договору постачання наявні пункти про заміну неякісного товару, але строки поставки зжаті. Шкільний та дошкільний процес повинен бути забезпечений товаром до навчального процесу в повному обсязі. Ми не маємо права ризикувати бюджетними коштами та підривати процес навчання в закладах освіти. Тому, саме позитивний відгук може бути одним із підтверджуючих фактів доброякісної постави товару з боку учасника. Адже, у випадку, якщо учасник недопоставив товар, або поставив неякісний/невідповідний товар тощо, відгук позитивний йому попередній замовник не надасть, саме він може надати об’єктивну оцінку такого учасника (хоча досвід у нього на його думку є. Більше того, були помічені факти фальсифікації документів з боку учасників, тому дана вимога звучить в тендерній документації більш ширше, аніж просто слово «відгук»). Нажаль, сумний досвід недобросовісного постачання ми мали нещодавно. Так, 04.06.2021 за вихідним №10652-793Подільською районною в місті Києві державною адміністрацією було подано претензію про неналежне виконання своїх зобов´язань та стягнення пені за Договором з ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» за недопостачання товару. 04.06.2021 за вихідним №10652-794 замовником знову ж таки було подано претензію про неналежне виконання своїх зобов´язань за Договором до ФОП Чимрук Наталії Степанівни щодо постачання шкільних меблів, за яким була здійснена часткова поставка товару. Більше того, існує таке поняття, як «гарантійний термін». Тобто термін, протягом якого постачальник гарантує якість поставленого товару. За звичай, для такого товару він становить 12 місяців. Тобто, якщо протягом даного строку у замовника немає жодних претензій до поставленого товару та постачальник замінив неякісний товар у визначені строки, він надасть позитивний відгук. З огляду на вищевказане, дана вимога є, проте, нами не встановлено будь-яких обмежуючих вимог, щоб його не отримати та часу достатньо. Учасник, який добросовісно веде господарювання може та отримує такі відгуки. Існує безліч закупівель, де дана вимога неодноразово виконувалась та не була обмежуючим (стримуючим) фактором. На нашу думку, дана вимога не є дискримінаційною.
По-друге, нами було вже вказано, що ми вимагаємо якісний та безпечний товар. Безпечність товару може підтверджуватись зокрема державними висновками санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікатами/паспортами якості на товар. Але, враховуючи що товар, який є предметом закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, в учасників можуть бути відсутні дані документи. Але нам відомо, що у випадку офіційного ввезення на територію України товару, який є предметом закупівлі офіційними імпортерами/представниками чи виробництва даної продукції виробниками – це вже є запорукою того, що товар є офіційно завезеним на територію України, пройшов випробування на безпечність та якість (на більшість товару або вже отримувався такий висновок або він є ще дійсним). Майже всі суб’єкти господарювання (імпортери, представники, дилери, правовласники торгових марок, виробники) мають офіційні друковані видання, які містять опис товару. В ньому вказані технічні характеристики (опис) товару. За даним виданням замовник може перевірити достовірність наданої учасником інформації стосовно товару (аби не придбавати «кота в мішку») та його відповідність технічній специфікації, що унеможливлює надання недостовірної інформації та маніпуляції з боку учасників. Ми не вимагаємо в тендерній документації конкретну марку товару чи виробника. Нами вказано, що будь-яке посилання, в тендерній документації, на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва мається на увазі «або еквівалент». В учасника є можливість запропоновувати будь-який товар, будь-якої торгової марки. Але при цьому, такий товар має відповідати вимогам до нього та бути безпечним та офіційно ввезеним на територію України. Більше того, практика закупівель показала, що дана вимога не є дискримінаційною, адже, вона виконується учасниками. Таких прикладів можна привести безліч. Дана вимога також не являється дискримінаційною. А являється запорукою якості товару та достовірності наданої учасником інформації стосовно товару. Технічних регламентів не передбачає законодавство до даного виду товарів, а тому замовник самостійно встановлює до нього вимоги на свій розсуд, керуючись чинним законодавством України, зокрема даним Законом та іншими положеннями. Саме замовник несе відповідальність за навчальний та дошкільний процес, якість та безпечність наданих послуг та товарів.
--
Номер вимоги: UA-2021-06-04-006894-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 11 червня 2021 15:20
ТХ
відповдно до ЗУ "Про публічні закупівлі" Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Оскільки Ви в документації здійснили посилання на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання будь ласка додайте обґрунтування, зокрема на позиції 1 додатку (1, 2, 5, 7, -14, 25, 27, 31 – 39, 42, 44, 56, 58, 60, 61, 63 – 67,84,85, 94, 105, 112, 113, 114.
Наприклад 105. Підставка для приладдя Підставка настільна для паперу та ручок, металева, срібна, на 4 відділення. – даний предмет закупівлі передбачено наказом Міносвіти – від ___ №___, «Щодо обладнання робочого місця працівника»
А свої «хочухи» не потрібно вставляти в офіційні документи.
А також ще раз вивчить Закон України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Оскільки Ви в документації здійснили посилання на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання будь ласка додайте обґрунтування, зокрема на позиції 1 додатку (1, 2, 5, 7, -14, 25, 27, 31 – 39, 42, 44, 56, 58, 60, 61, 63 – 67,84,85, 94, 105, 112, 113, 114.
Наприклад 105. Підставка для приладдя Підставка настільна для паперу та ручок, металева, срібна, на 4 відділення. – даний предмет закупівлі передбачено наказом Міносвіти – від ___ №___, «Щодо обладнання робочого місця працівника»
А свої «хочухи» не потрібно вставляти в офіційні документи.
А також ще раз вивчить Закон України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 червня 2021 16:04
Шановний учаснику. Відповідно до п.п.6.2 п.6 розділу III тендерної документції передбачено 6.2. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Номер вимоги: UA-2021-06-04-006894-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 11 червня 2021 15:26
Порушення Закону.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відгук не передбачений законодавством України.
Наведить законодачі акти України, якими передбачено офіційні друковані видання для виробників або дилерів, чи постачальників.
А також зазначте затверджений технічний регламент для даного виду товарів - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Якщо такі законодавчі вимоги відсутні - приведить у відповідність тендерну документацію
Розгорнути
Згорнути
Наведить законодачі акти України, якими передбачено офіційні друковані видання для виробників або дилерів, чи постачальників.
А також зазначте затверджений технічний регламент для даного виду товарів - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Якщо такі законодавчі вимоги відсутні - приведить у відповідність тендерну документацію
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 червня 2021 11:41
Шановний Учаснику закупівлі!
Стосовно Вашої скарги, розміщеної на майданчику 11.06.2021 р о 15:26:52 , повідомляємо Вам наступне. Тендерна документація по предмету закупівлі за ДК 021-2015 код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» розроблена виключно керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX, далі по тексту - Закон) та на підставі річного плану UA-P-2021-06-04-003342-a (п.1 статті 4). Нами в тендерній документації не вимагається жодних документів, які не передбачені для учасників юридичних, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців. Зокрема, підпунктом 1.6. пункту 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Стосовно відгуку, друкованих каталогів/видань нами було роз’яснено та надано вичерпну відповідь в попередньому запитанні.
Стосовно Вашої скарги, розміщеної на майданчику 11.06.2021 р о 15:26:52 , повідомляємо Вам наступне. Тендерна документація по предмету закупівлі за ДК 021-2015 код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» розроблена виключно керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX, далі по тексту - Закон) та на підставі річного плану UA-P-2021-06-04-003342-a (п.1 статті 4). Нами в тендерній документації не вимагається жодних документів, які не передбачені для учасників юридичних, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців. Зокрема, підпунктом 1.6. пункту 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Стосовно відгуку, друкованих каталогів/видань нами було роз’яснено та надано вичерпну відповідь в попередньому запитанні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2021 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
1 746 728,34
UAH з ПДВ
|
1 736 641,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЕКО-АТЛАНТ-СЕРВІС" |
1 747 032,96
UAH з ПДВ
|
1 738 076,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
1 736 641,62
UAH з ПДВ
|
24 червня 2021 15:42
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 16:52
|
DOC021.PDF | зміни до договору |
12 серпня 2021 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2021 14:17
|
Договір | укладений |
13 липня 2021 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 249 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |