Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо в талонах (Код ДК 021:2015 – 09130000-9 - «Нафта і дистиляти»)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2021-06-04-005809-b 1e19744d2b264a43ae3f7a0741e137dd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Вадимівна Гакалець

+380636659406 yuliagakalets@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04348220
Вебсайт: http://berezivsca.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 12411, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, село Березівка, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА, будинок 31
Контактна особа: Юлія Вадимівна Гакалець
+380636659406
yuliagakalets@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2021 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2021 13:00
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 літр
Дизельне паливо в талонах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12411, Україна, Житомирська область, село Березівка, вул.Ватутіна,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника в порядку, визначеному ст.49 Бюджетного кодексу України. Розрахунок проводиться відповідно до видаткової накладної на Товар. Оплата Товару здійснюються тільки за умови наявності фінансування відповідних витрат у затвердженому в установленому порядку кошторисі Замовника на 2021 рік (відкладальна обставина згідно ст.212 Цивільного кодексу України). При відсутності на рахунках Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного призначення, оплата здійснюється по мірі надходження коштів на рахунки Замовника, не пізніше 30 календарних днів з моменту поставки товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2021 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2021 13:08
Оголошення спрощеної закупівлі _Дизельне паливо.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-04-005809-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард", Код ЄДРПОУ:43603592
Дата подання: 07 червня 2021 10:41
Вимога
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:

1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.

Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.

1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.

1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.

1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 11:36
Замовником завантажено проект договору,який відповідає чинному законодавству та вимогам,встановленим Держказначейською службою України.Розрахунки проводяться між сторонами в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Продавця не пізніше 30(тридцяти) календарних днів з дня одержання товарів,так як згідно Бюджетного Кодексу України бюджетним установам,якою являється Замовник,не дозволяється проводити попередню оплату за товар.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" 54 900,00
UAH з ПДВ
54 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2021 09:30
Електронний підпис
15 червня 2021 09:28
Паспорт Голей А.М..pdf
15 червня 2021 09:28
Проект договору.pdf
15 червня 2021 09:28
Цінова пропозиція_vz.pdf
15 червня 2021 09:28
Зразок талонів_ДП.pdf
15 червня 2021 09:28
Виписка ЄДРПОУ.pdf
15 червня 2021 09:28
Статут ВЕСТ КАРД_vz.pdf
15 червня 2021 09:28
Витяг ЄДРПОУ.pdf
15 червня 2021 09:28
Опис до Статуту.pdf
15 червня 2021 09:28
Вест_Кард_ліцензія.pdf
15 червня 2021 09:28
Ліцензія НП на АЗС.pdf
15 червня 2021 09:28
Оригінал статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"
#43603592
Переможець 54 900,00
UAH з ПДВ
18 червня 2021 13:16

Документи

18 червня 2021 13:16
Електронний підпис
18 червня 2021 13:15
протокол_18.06_ДП.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2021 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"
#43603592
54 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2021 13:16
Електронний підпис
18 червня 2021 13:15
протокол_18.06_ДП.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 16:12
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 11:52
дог_040408-ШКТ063.pdf укладений
30 червня 2021 11:49

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 липня 2021 12:12
54 900,00 UAH UA498201720344220062000034941
Березівська сільська рада
UA893802810000002600111001802
ТОВ "ВЕСТ КАРД"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 54 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 150,00 UAH)