Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом CPV за ДК 021:2015 15850000-1 - макаронні вироби Макаронні вироби вищий сорт (4500 кг)
Очікувана вартість
94 500,00 UAH
UA-2021-06-04-005594-c c745116cab254f4395e709c6e525e701
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Наталія Вікторівна

380997662705
380983470068
Nata_Sokolov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 05493846
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Архітектора Паученка, 45/35
Контактна особа: Соколовська Наталія Вікторівна
380997662705, 380983470068
Nata_Sokolov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2021 19:41
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2021 17:00
Початок аукціону: 16 червня 2021 15:31
Очікувана вартість: 94 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 472,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15850000-1: Макаронні вироби


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 до оголошення. Кожна партія товарів поставляється в залежності від потреби замовника впродовж дії договору транспортом Постачальника та за його рахунок узгодженими партіями у триденний термін з моменту направлення заявки Замовником (заявка може подаватися усно, письмово, листом або за допомогою факсимільних засобів). Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки (знаки для послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть викладатися мовою їх загальноприйнятого застосування. Якщо у складі пропозиції подається документ, складений на іншій, ніж зазначено вище, мові, такий документ повинен супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу. Учасник подає такий переклад, завірений підписом уповноваженої особи учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. Дана вимога не стосується випадків, коли окремий документ, який надається в складі пропозиції, складено на декількох мовах, одна із яких відноситься до абзацу першого цього пункту, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації тощо.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кілограми
За кодом CPV за ДК 021:2015 15850000-1 - макаронні вироби Макаронні вироби вищий сорт (4500 кг).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Фортеця, 21, стаціонар №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15851100-9 — Макаронні вироби сирі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на підставі рахунків та накладних за фактично отриманий товар протягом 30 - ти календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2021 19:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2021 19:41
проект договору.doc
04 червня 2021 19:41
оголошення макарони спрощена повторно.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тари
Дата подання: 07 червня 2021 11:48
Дата відповіді: 07 червня 2021 13:11
Доброго дня яка фасовка макаронних виробів 1 кг, 3 кг, 5 кг чи 25 кг
Відповідь: Доброго дня. Фасовка макаронних іиробів приймається і 1 кг, і 3 кг, і 5 кг і 25 кг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2021 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пономаренко Олександр Іванович 85 455,00
UAH з ПДВ
79 605,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧУБЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" 93 600,00
UAH з ПДВ
79 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2021 10:30
Електронний підпис

Публічні документи

15 червня 2021 15:37
Електронний підпис
15 червня 2021 15:33
Чубенко документи.pdf
15 червня 2021 15:33
цін.пропоз.pdf
15 червня 2021 15:33
попер учас. макарон.pdf
15 червня 2021 15:33
Повідомлення.pdf
15 червня 2021 15:33
мед книжка.pdf
15 червня 2021 15:33
листи+довідки.pdf
15 червня 2021 15:33
додат 2.pdf
15 червня 2021 15:33
договор +спец.pdf
15 червня 2021 15:33
дог.оренди +дез авто.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пономаренко Олександр Іванович

ФОП "ЧУБЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пономаренко Олександр Іванович
#2962704351
Переможець 79 605,00
UAH з ПДВ
18 червня 2021 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2021 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пономаренко Олександр Іванович
#2962704351
79 605,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 09:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 17:18
д.уг. 2 Дог 282 2230_copy.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:17
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 16:32
Договір (макарони)_copy.pdf укладений
29 червня 2021 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. п.1.3., 11.5 Договору поставки №282/2230 від 29.06.2021р. (надалі – Договір) дійшли взаємної згоди укласти дану Додаткову угоду про внесення змін до Договору про нижчевикладене: 1. Зменшити обсяги закупівлі та відповідно суму Договору на 64 745,40 грн. та викласти п.3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 14 859,60 грн. (Чотирнадцять тисяч вісімсот п'ятдесят дев'ять гривень 60 коп.) грн. без ПДВ. 2. В зв’язку із внесеними пунктом першим цієї додаткової угоди змінами, викласти Додаток до Договору «Специфікація» в новій редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору та додатки до нього залишаються без змін, Сторони підтверджують прийняті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 282/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 859,60
UAH