Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
All-rolled wheel (34630000-2 - Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock; railway traffic control equipment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2021 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2021 15:35 |
Очікувана вартість: | 318 520 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 592 604,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.3.3 Р.3 та Додатку 7 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3185200 UAH |
Publication date: | 04 червня 2021 10:20 |
Enquiries until: | 25 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 липня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 318 520 800 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 592 604 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2021 10:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2021 10:17 |
4421_ТД колесо суцільнокатане.docx | |
04 червня 2021 10:17 |
Додаток № 9.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-11-000067 ● 0f6f5f6db68044fdac144895bdd91eca
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 14:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2021 № 470
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 470
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-06-04-002011-b 04.06.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 10:15:49
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-20 15:55:44
Відповідь на запит
На ваш запит від 17.08.2021 10:15 щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості Колеса суцільнокатаного (№ ЦБД UA-2021-06-04-002011-b ), повідомляємо таке. Нами, філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» як Замовником забезпечується виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) починаючи з 01.06.2021 в електронній системі закупівель з’явилася можливість розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість закупівель через електронний кабінет Замовника на сайті АТ «Укрзалізниця». Крім того, повідомляємо, що необхідність у здійсненні закупівлі Колеса суцільнокатаного (34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи із запланованого обсягу. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до нормативно-технічної документації, які містяться у Додатку № 1 та Додатку А тендерної документації яка є у загальному доступі у системі Prozorro. Вимоги до технічних та якісних характеристик надаються Департаметами замовниками згідно з чинними технічними документами та параметрами, визначеними, в тому числі, в галузевому класифікаторі АБР АМТР. Очікувана вартість закупівлі Колеса суцільнокатаного сформована відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020
№ 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку (виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару). Проте, пропозиції офіційні листи-відповіді учасників та інформація у них не є власністю Замовника, тому Змовник не може розміщувати їх у електронній системі закупівель. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розраховована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 2-х комерційних пропозицій, наданих ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА», ТОВ « МС ТРЕЙД УКРАЇНА». Крім того, повідомляємо, що у разі проведення перевірки закупівель, передбаченої абзацем 3, пункту 1, частини 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами і внесеними змінами до деяких актів Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, Замовником буде надано усі документи, листи-запити та відповід до них, що повязані з формуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПАТ "ІНТЕРПАЙП НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2021 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПАТ "ІНТЕРПАЙП НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД" |
318 459 546,00
UAH з ПДВ
|
313 681 734,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" |
318 520 800,00
UAH з ПДВ
|
313 742 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "ІНТЕРПАЙП НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД" #05393116 |
Переможець |
313 681 734,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2021 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2022 15:12
|
ЦЗВ-04-00721-01.pdf | укладений |
27 липня 2022 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 10:59
|
ЦЗВ-04-00721-01.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2021 15:34
|
ЦЗВ-04-00721-01.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2021 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2021 16:12
|
ЦЗВ-04-00721-01.pdf | укладений |
13 серпня 2021 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-00721-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-00721-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |