Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт покриття по вул. Інженерній, 9
Очікувана вартість
199 997,00 UAH
UA-2021-06-04-001475-c 4f5dea98da0c45ab9da0f64bbef2c4d0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Олексій Григорович

+380634081631 zakupivlitdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Виконкомівська, 6
Контактна особа: Терещенко Олексій Григорович
+380634081631
zakupivlitdv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2021 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 997,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Строк дії забезпечення пропозиції: 60 днів із дати кінцевого строку подання пропозиції. Розмір забезпечення цінової пропозиції: не більше 3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає та складає: 5000, 00 (п’ять тисяч грн. 00 коп.) грн. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA288201720355199029002095724 в Держказначейська служба України, м. Київ, одержувач: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 40506232. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції Учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: критерій ціна – 100%. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покриття по вул. Інженерній, 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Інженерна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Строк дії забезпечення пропозиції: 60 днів із дати кінцевого строку подання пропозиції. Розмір забезпечення цінової пропозиції: не більше 3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає та складає: 5000, 00 (п’ять тисяч грн. 00 коп.) грн. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA288201720355199029002095724 в Держказначейська служба України, м. Київ, одержувач: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 40506232. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції Учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 5000 UAH
04 червня 2021 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2021 10:41
Проект договору.pdf
04 червня 2021 10:40
Технічні вимоги.pdf
04 червня 2021 10:40
Кваліфікаційні вимоги.pdf
04 червня 2021 10:40
Забезпечення пропозиції.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БК ГРАНІТ ЛТД" 199 240,62
UAH з ПДВ
199 240,62
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ГРАНІТ ЛТД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК ГРАНІТ ЛТД"
#43514340
Переможець 199 240,62
UAH з ПДВ
15 червня 2021 12:14

Документи

15 червня 2021 12:14
Електронний підпис
15 червня 2021 12:10
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2021 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК ГРАНІТ ЛТД"
#43514340
199 240,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2021 12:14
Електронний підпис
15 червня 2021 12:10
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:04
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 16:53
ДУ 2.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 16:46
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 16:28
ДУ 1.pdf зміни до договору
08 липня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 15:17
Договір укладений
01 липня 2021 15:15

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
04 серпня 2021 09:38
188 707,73 UAH UA618201720344240033000095724
Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР
UA863057490000026006000014082
ТОВ "БК ГРАНIТ ЛТД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна редакції Розділу 5 договору
Номер договору про закупівлю: 01/07-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 01/07-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 188 707,73
UAH (в тому числі ПДВ 31 451,29 UAH)