Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по розробці та супроводі документів для отримання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2021-06-04-000434-b d2c243309b194167996bd4359c921ac8
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гораль Олег Богданович

+380352428137 vmtp-teplo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП «Тернопільміськтеплокомуненерго»
Код ЄДРПОУ: 14034534
Місцезнаходження: 46011, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, вулиця І. Франка, 16
Контактна особа: Гораль Олег Богданович
+380352428137
vmtp-teplo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2021 08:49
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2021 08:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2021 08:53
Початок аукціону: 16 червня 2021 12:02
Очікувана вартість: 225 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Послуги по розробці та супроводі документів для отримання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вулиця І. Франка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 90715000-2 — Послуги з дослідження забруднень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата за надані послуги - протягом 30 календарних днів після двостороннього підписання акту здачі-приймання наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 04 червня 2021 14:02
Дата відповіді: 04 червня 2021 15:26
Доброго дня! 1. Підкажіть, яка сумарна теплова потужність котлів які знаходяться у котельні (до 50мВт чи понад 50 мВт)? 2. Річний обсяг споживання газу? (до 250 тис. м3/рік чи понад). 3. Терміни у технічному завданні не відповідають реальним строкам робіт, відкорегуйте дуь-ласка.
Відповідь: Добрий день!
1.
Місцезнаходження джерел викидів вм. Тернополі Загальна встановлена потужність, мВт
Котельня по вул. Київська,3с 158,75
Котельня по бульв. Д.Галицького,4а 12,00
Котельня по прос. С.Бандери,47в 1,22
Котельня по вул. Транспортна,7б 6,00
Котельня по вул. Микулинецька,64а 0,23
Котельня по вул. Мирна,43а 0,53
Котельня по вул. Лук'яновича,8а 3,30
Котельня по вул. Лозовецька,3а 0,28

2. Річний обсяг соживання газу відображено у додатку 2.1 до оголошення- 11 стовпчик (Розрахункова потреба в паливі (м3/рік))

3. Коригування технічного завдання здійснюватись не буде. Терміни - відповідають реальним строкам послуг, закупівля яких здійснюється.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-04-000434-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОМЕКОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37832399
Дата подання: 04 червня 2021 14:04
Терміни виконання робіт
У технічному завданні терміни виконання робіт стоять до липня 2021 року. Відкоригуйте будь-ласка ці термини так як терміни можуть бути від 3.5 міс.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2021 16:03
Добрий день!
Коригування технічного завдання здійснюватись не буде. Послуги необхідно надати у визначені терміни.
Номер вимоги: UA-2021-06-04-000434-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОМЕКОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37832399
Дата подання: 05 червня 2021 12:31
Терміни
Ознайомившись з вашою відповіддю, скажу, що законно у такий термін не можливо зробити таку документацію. Приклад: сьогодні 05.06.2021 р. поки пройде закупівля та підпишеться договір буде приблизно кінець червня, потрібно зібрати інформацію, зробити заміри, розробити документи, далі подати їх у Департамент екології (реєстрація звіта та надання відповіді що не було звернення громадян від Держ. адміністрації - 1 місяць, потім подаються у Департамент екології документи у яких обгрунтовуються обсяги викидів - також 1 місяць на відповідь) у сумі з тендером ми бачимо що фізично документи не зможуть бути надані Замовнику у кінці липня 2021 року. Вимагаю надати коректну документацію до закупівлі, з реальним терміном виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 червня 2021 13:20
Оголошення спрощеної закупівлі “Послуги по розробці та супроводі документів для отримання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря" підготовлено уповноваженою особою відповідно до службової записки начальника відділу виробничо-технічного відділу підприємства Горбаня М. А. (відділ відповідальний за даний напрям роботи) і резолюції головного інженера підприємства Грубенюка В.М. від 01.06.2021р.
Отримати дозволи, вкрай необхідно до зазначених термінів, оскільки без них, котельнями підприємства буде зупинено надання послуг з гарячого водопостачання населенню м. Тернополя.
Якщо, на дану оголошену закупівлю, не буде подано пропозицій учасників, які мають можливість і погоджуються надати зазначені послуги, в установлені строки, замовником буде оголошено нову закупівлю, із новими вимогами та термінами виконання.
Ваша повторна вимога, розглянута виробничо-технічним відділом і прийнято рішення, погоджене головним інженером підприємства, що внесення змін до документації оголошеної закупівлі, щодо перенесення термінів, здійснюватись не буде.

Документи

04 червня 2021 16:03
протокол

Документи

07 червня 2021 13:20
протокол

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-06-18-000003 • 81376b3c3e9046c39c0423be3ebce37e
Автор звернення: ПП "Світ довкілля"
Дата створення звернення: 2021-06-18 11:21
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
В Додатку 2 «Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до вищевказаного оголошення вказано вимогу: «Учасник повинен мати власну або орендовану лабораторію та інші матеріально-технічні засоби та інструменти необхідні для надання послуг». Учасник закупівлі ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕКО СВІТ» згідно поданих документів надав листа про планування залучення акредитованої лабораторії та копію Договору про спільну діяльність щодо здійснення інструментального лабораторного контролю з іншим суб’єктом господарювання. Дана документація не відповідає вимогам закупівлі: не має документального підтвердження про наявність власної або орендованої лабораторії (договір оренди засобів вимірювальної техніки). Відповідно учасники закупівлі мали різні можливості щодо цінової пропозиції, так як утримання власної або орендованої лабораторії вимагає додаткових фінансових витрат. При укладанні договору про закупівлю з учасником закупівлі ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕКО СВІТ», який надав нижчу цінову пропозицію закупівлі, умови даного договору не будуть відповідати вимогам додатку 2 «Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до оголошення про проведення вищевказаної закупівлі, відповідно буде порушено законодавство про закупівлю.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2021 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ" 180 000,00
UAH з ПДВ
139 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "СВІТ ДОВКІЛЛЯ" 198 324,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2021 13:33
Електронний підпис
11 червня 2021 13:13
Статут (додаток 4) (pdf.io).pdf
11 червня 2021 13:13
Лист_відгук (pdf.io).pdf
11 червня 2021 13:13
Додаток_6 (pdf.io).pdf
11 червня 2021 13:13
Додаток_3 (pdf.io).pdf
11 червня 2021 13:13
Додаток_2_2 (pdf.io).pdf
11 червня 2021 13:13
Додаток_2_1 (pdf.io).pdf
11 червня 2021 13:13
Додаток 5 (pdf.io).pdf
11 червня 2021 13:13
Договір_акт_3 (pdf.io).pdf
11 червня 2021 13:13
Договір_акт_2.pdf
11 червня 2021 13:13
Договір_акт_1 (pdf.io).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ"

ПП "СВІТ ДОВКІЛЛЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ"
#41601635
Очікує рішення 139 999,00
UAH з ПДВ
16 червня 2021 12:25

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 29 червня 2021 09:24
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв”язку із відпусткою уповноваженої особи, своєчасно не проведено розгляд пропозиції учасника (на розгляді з 16.06.2021). Відповідно до встановлених термінів ч.11 ст. 14 Закону, строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п”ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Документи:
29 червня 2021 09:23
протокол
Виконано
Дата відміни: 29 червня 2021 09:29
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв”язку із відпусткою уповноваженої особи, своєчасно не проведено розгляд пропозиції учасника (на розгляді з 16.06.2021). Відповідно до встановлених термінів ч.11 ст. 14 Закону, строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п”ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Документи:
29 червня 2021 09:29
Електронний підпис
29 червня 2021 09:27
протокол