Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
не зазначається
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Вебсайт: | 0000000000000000000000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 000000000, 00000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000 0000000000000 000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2021 18:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2021 18:38 |
Початок аукціону: | 22 червня 2021 11:20 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі | ||
payment-events.0000000000000000 | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2021 11:47 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
11 червня 2021 16:01 |
00000000 |
11 червня 2021 16:01 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
11 червня 2021 16:00 |
00000000000000000000000000000000 |
11 червня 2021 16:00 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
10 червня 2021 10:29 |
00000000000000000000000000000000 |
10 червня 2021 10:29 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
03 червня 2021 18:52 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
03 червня 2021 18:51 |
00000000000000000000000000000000 |
03 червня 2021 18:51 |
000000000000000000000000000 |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-16-000023 ● f8acd21933e94fc48a57776b368d5eec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2021 11:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.12.2021 № 716
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.12.2021 № 716
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2021-06-03-012035-b 03.06.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-17 09:06:45
Запит про надання інформації
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-20 12:43:33
Пояснення стосовно Запиту 1 моніторингу UA-M-2021-12-16-000023
1.1. обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Проектної документації на Капітальний ремонт будівлі №17/5 (лазарет), за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 10, стосовно якого було проведено експертизу Спеціалізованою Державною експертною організацією – центральною службою Української Державної будівельної експертизи про що складено позитивний звіт
1.2. обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі Довідки про зміни кошторису №19 від 18.03.2021 року;
1.3. очікувану вартість по даній закупівлі здійснено на підставі Проектно-кошторисної документації та позитивного Експертного звіту ДП «Укрдержбудекспертиза» від 19.04.2021 року № 16-0289/01-21;
1.4. посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://vaodesa.mil.gov.ua//
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-17 09:13:55
Запит про надання інформації
За яких документально підтверджених об’єктивних причин та обставин було продовжено договір від 14.07.2021 № 17/5/17 до 30.11.2021 року?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-20 16:10:39
Пояснення стосовно Запиту 2 моніторингу UA-M-2021-12-16-000023
строк виконання умов договору від 14.07.2021 № 17/5/17 продовжено до 30.11.2021 року у зв’язку із ускладненням епідеміологічної обстановки в Одеській області, що підтверджується Протоколом позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 15.10.2021 року № 38 (https://www.dsns.gov.ua/ua/Rishennya-TEB-ta-NS.html), а також у зв’язку із виникненням прихованих витрат часу, про що було наданий лист ТОВ «Центр реконструкції та будівництва» від 23 жовтня 2021 року № 113.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник Військова академія (м .Одеса) має аргументвані заперечення до висновку з переліку причин, до якого входять, крім іншого, зазначені у відповідях замовника на запити замовнику на пояснення, які надавались протягом проведення цього моніторингу, у зв'язку з чим виникає незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку цього монітрингу.
2022-01-18 16:51:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду |
Дата публікації: | 25 січня 2022 |
Документи:
25 січня 2022 09:50
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2021 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
00000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 19:23
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 19:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
25 січня 2022 18:50
|
00000000 | зміни до договору |
01 грудня 2021 18:53
|
000000000000000 | зміни до договору |
01 грудня 2021 18:49
|
00000000000000000000000 | зміни до договору |
01 грудня 2021 18:49
|
00000000 | зміни до договору |
26 жовтня 2021 19:14
|
000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
26 жовтня 2021 19:14
|
00000000 | укладений |
14 липня 2021 18:50
|
0000000000000000000000000000000 | укладений |
14 липня 2021 18:41
|
000000000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
14 липня 2021 18:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |