Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт з утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Гагаріна, 15 м. Кривий Ріг"
Очікувана вартість
511 604,74 UAH
UA-2021-06-03-011615-b ef90be686e5b48a086785cff1e8bb7df
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 45154515@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
45154515@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2021 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2021 18:00
Очікувана вартість: 511 604,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 558,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: інформація зазначена в вимогах до предмета спрощеної закупівлі робіт. Обсяг виконання робіт зазначено в вимогах до предмета спрощеної закупівлі робіт. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна 100%. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт з утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Гагаріна, 15 м. Кривий Ріг"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Олександра Поля 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт, протягом 180 (ста вісімдесяти) днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів, призначених на оплату Робіт за даним договором на розрахункові рахунки ЗАМОВНИКА. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 2500 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія;
Вимоги до документу: -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 500 (дві тисячі п’ятсот) грн. 00 коп.; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію Зазначені копії повинні бути завірені банком. Інші вимоги зазначено ч.3 Розділу 3 вимог до предмета спрощеної закупівлі.
09 червня 2021 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2021 12:13
зміни Вимоги Гагаріна 15 фасад 09.06.docx
03 червня 2021 17:24
Проект договора .doc
09 червня 2021 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2021 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2021 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2021 12:13
зміни Вимоги Гагаріна 15 фасад 09.06.docx
07 червня 2021 11:32
зміни Вимоги Гагаріна 15 фасад 07.06.docx
03 червня 2021 17:24
Вимоги Гагаріна 15 фасад 03.06.docx
03 червня 2021 17:24
Проект договора .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАГЛІЙ-ХІ" 495 164,74
UAH з ПДВ
495 164,74
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 червня 2021 10:09
Електронний підпис
18 червня 2021 09:46
8 Ліцензія АВК-5.pdf
18 червня 2021 09:46
7 Інвентарн_опис.pdf
18 червня 2021 09:46
3 Довідки БАГЛІЙ-ХІ.pdf
18 червня 2021 09:46
1 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАГЛІЙ-ХІ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАГЛІЙ-ХІ"
#42586084
Переможець 495 164,74
UAH з ПДВ
29 червня 2021 14:54

Документи

29 червня 2021 14:54
Електронний підпис
29 червня 2021 14:52
Гагаріна.15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 червня 2021 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАГЛІЙ-ХІ"
#42586084
495 164,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 червня 2021 14:54
Електронний підпис
29 червня 2021 14:52
Гагаріна.15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2022 13:50
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2021 16:03
д.у.2 -60.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2021 15:27
д.у.1 60.pdf зміни до договору
20 липня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 12:09
60.pdf укладений
16 липня 2021 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.4.2, 4.4, 5.6, 8.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.4.2, 5.6 Договору
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 495 164,74
UAH (в тому числі ПДВ 82 527,46 UAH)