Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
SERVICE FOR THE ORGANIZATION AND HOLDING OF THE EVENT "DNIPRO CITY DAY"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ВНУТРІШНЬОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40871476 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Чечотка Наталія Леонідівна +380567780488 tender_dms@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of local government, internal and information politics of the Dnipro City Council |
National ID: | 40871476 |
Contact point: |
Chechetka Natalia +380567780488 tender_dms@dniprorada.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2021 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2021 11:30 |
Очікувана вартість: | 10 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 03 червня 2021 16:31 |
Enquiries until: | 25 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 липня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 10 850 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 54 250 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником наданих послуг в гривнях на підставі акту наданої послуги на розрахунковий рахунок виконавця, в межах надходження бюджетних асигнувань на дані послуги на казначейський рахунок замовника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2021 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2021 16:28 |
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції ДМ21Ф.doc | |
03 червня 2021 16:28 |
ДОДАТОК 7 Довіреність ДМ21Ф.doc | |
03 червня 2021 16:28 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору ДМ21Ф.doc | |
03 червня 2021 16:28 |
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних ДМ21Ф.doc | |
03 червня 2021 16:28 |
ДОДАТОК 4 Істотні умови ДМ21Ф.docx | |
03 червня 2021 16:28 |
ДОДАТОК 3 проект договору ДМ21Ф.doc | |
03 червня 2021 16:28 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики ДМ21Ф.docx | |
03 червня 2021 16:28 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних документів ДМ21Ф.docx | |
03 червня 2021 16:28 |
Тендерна Документація ДМ21Ф.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000057 ● 04fb13b4013d4e609014707db3691f5c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 13:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2021 Одеса № 614
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 04.10.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021 № 614
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
4 UA-2021-06-03-010684-b 03.06.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-07 10:28:34
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-11 13:04:25
Пояснення Замовника на запит Державної аудиторської служби України від 07.10.2021р., відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення Замовника на запит Державної аудиторської служби України від 07.10.2021р.,
відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Закупівлю за кодом ДК 021:2015: (CPV): 79950000-8 ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ВИСТАВОК, ЯРМАРОК І КОНГРЕСІВ (ПОСЛУГА З ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ «ДЕНЬ МІСТА ДНІПРА») UA-2021-06-03-010684-b здійснено відповідно до вимог чинного законодавства України.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Термін надання послуг: 11 вересня 2021 року. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням розпорядження міського голови «Про проведення святкових заходів з нагоди відзначення Дня міста у 2021 році» від 12.08.2021 року № 1-12/8-р, зі змінами. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 2 до Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 03 червня 2021 року № 2/03-06.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення передбачено кошторисом комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради згідно з рішенням міської ради «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021рік» від 16.12.2020 року № 13/1-2, зі змінами та Програмою розвитку місцевого самоврядування, соціальних заходів для людей похилого віку та висвітлення діяльності Дніпровської міської ради на 2021-2025 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 23.09.2020 року № 20/61, зі змінами.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі 10 850 000,00 грн. (десять мільйонів вісімсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", зі змінами, методом порівняння ринкових цін, отриманих шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товарів та послуг, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прас-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro.gov.ua» та на аналогічних торгівельних майданчиках, інформацію, отриману шляхом проведення попередніх ринкових консультацій також враховуються ціни попередніх власних закупівель замовника аналогічних/ідентичних товарів/послуг, ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель Prozorro з урахуванням індексу інфляції, які приведені до єдиних умов.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Департамент з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради не має власного веб-сайту, враховуючи це, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднене на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ВНУТРІШНЬОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40871476 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
МУЗИЧНИЙ ФЕСТИВАЛЬ "КРАЩЕ МІСТО | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "РЕКОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2021 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
МУЗИЧНИЙ ФЕСТИВАЛЬ "КРАЩЕ МІСТО |
10 850 000,00
UAH з ПДВ
|
10 741 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РЕКОР" |
10 850 000,00
UAH з ПДВ
|
10 795 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МУЗИЧНИЙ ФЕСТИВАЛЬ "КРАЩЕ МІСТО #37900636 |
Переможець |
10 741 500,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2021 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 15:11
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2021 12:54
|
протокол 1_30-07 від 30.07.2021р.pdf | укладений |
16 серпня 2021 12:54
|
Договір 22 від 16.08.2021.pdf | укладений |
16 серпня 2021 12:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменьшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |