Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015:55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги по наданню харчування хворим, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях)
Очікувана вартість
199 999,00 UAH
UA-2021-06-03-006112-c ● 7ea7f76b86e642e1847ecf54a7f269cb
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
03 червня 2021
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 21490652 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пушкінська, будинок 40 |
Контактна особа: |
Оксана Лащук 380633940104 o.laschuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
1. Про прийняття рішення про закупівлю за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021-2015:55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги по наданню харчування хворим, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях) (далі - Закупівля) шляхом закупівлі без використання електронної системи закупівель.
2. Центр надавав стаціонарну допомогу хворим на COVID-19. Харчування хворих проводилось на підставі Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 зі змінами. Термін дії договору був до 30 червня 2021 р.
02.06.2021 р. отримано лист Департаменту охорони здоров’я в якому йдеться, що у зв’язку зі стабілізацією епідемічної ситуації щодо COVID-19 у м. Києві, значним зниженням показника заповненості ліжкового фонду закладів охорони здоров’я, що надають медичну допомогу хворим з коронавірусною інфекцією. Центр віднесено до закладів охорони здоров’я «другої хвилі».
З червня місяця КНП «КМЦРЗН» надає звичайну стаціонарну медичну допомогу. Виходячі з місячної потреби для забезпечення харчуванням пацієнтів орієнтовно необхідно 400 000,00 грн. Необхідно проводити процедуру відкритих торгів. Процедура в часі займає не менше одного місяця.
У зв’язку з необхідністю забезпечення діяльності Центру, для повноцінного харчування хворих, що знаходяться на стаціонарному лікуванні, та недопущення порушень прав людини прийнято рішення укласти прямий договір на закупівлю кейтерингових послуг на суму 199 999,00 грн. щоб забезпечити першочергову потребу, також буде оголошена спрощена процедура до 200 000,00 грн. Процедура закупівлі на Відкриті торги вже оголошена.
Розгорнути
Згорнути
2. Центр надавав стаціонарну допомогу хворим на COVID-19. Харчування хворих проводилось на підставі Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 зі змінами. Термін дії договору був до 30 червня 2021 р.
02.06.2021 р. отримано лист Департаменту охорони здоров’я в якому йдеться, що у зв’язку зі стабілізацією епідемічної ситуації щодо COVID-19 у м. Києві, значним зниженням показника заповненості ліжкового фонду закладів охорони здоров’я, що надають медичну допомогу хворим з коронавірусною інфекцією. Центр віднесено до закладів охорони здоров’я «другої хвилі».
З червня місяця КНП «КМЦРЗН» надає звичайну стаціонарну медичну допомогу. Виходячі з місячної потреби для забезпечення харчуванням пацієнтів орієнтовно необхідно 400 000,00 грн. Необхідно проводити процедуру відкритих торгів. Процедура в часі займає не менше одного місяця.
У зв’язку з необхідністю забезпечення діяльності Центру, для повноцінного харчування хворих, що знаходяться на стаціонарному лікуванні, та недопущення порушень прав людини прийнято рішення укласти прямий договір на закупівлю кейтерингових послуг на суму 199 999,00 грн. щоб забезпечити першочергову потребу, також буде оголошена спрощена процедура до 200 000,00 грн. Процедура закупівлі на Відкриті торги вже оголошена.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015:55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги по наданню харчування хворим, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Кубанської України,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
03 червня 2021 19:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Хелсі Смарт Фуд #39932303 |
Переможець |
199 999,00
UAH
|
03 червня 2021 19:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2021 17:15
|
ДУ № 1 к дог 48-21.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 19:10
|
договір 48-21 від 020621.pdf | укладений |
03 червня 2021 19:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 48/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |