Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01983016 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Перемоги, будинок 7 |
Контактна особа: |
Хижук Ліна Яківна +380334449097 h_lina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2021 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2021 17:17 |
Початок аукціону: | 24 червня 2021 12:12 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2021 17:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2021 17:13 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
03 червня 2021 17:13 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-11-000007 ● 95104fa3071d45239596eae41593bba5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2022 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.08.2022 № 22-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.08.2022 № 22-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-03-005823-c від 03.06.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-11 16:33:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015:24450000-3 - Агрохімічна продукція (Код НК 024:2019:47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Бланідас Актив 1 л, Бланідас Актив 5 л, Бланідас Актив Ензим 1 л, Бланідас Актив Ензим 5 л, Бланідас Еко Стерил 1 кг, Бланідас Оксідез 1 л, Гуасепт 5 л, Ензоклін 1 л, Лізоформін 3000 – 1 л)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-03-005823-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2) Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3) Надати інформацію та підтверджуючі документи (накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо поставки та приймання товару за якістю і кількістю, що передбачена договором від 12.07.2021 №230-Т/2021, а також проведення оплати за отриманий товар.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-08-16 10:53:20
Пояснення з власної ініціативи
На запит про надання пояснень Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області в рамках проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015:24450000-3 - Агрохімічна продукція (Код НК 024:2019:47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Бланідас Актив 1 л, Бланідас Актив 5 л, Бланідас Актив Ензим 1 л, Бланідас Актив Ензим 5 л, Бланідас Еко Стерил 1 кг, Бланідас Оксідез 1 л, Гуасепт 5 л, Ензоклін 1 л, Лізоформін 3000 – 1 л)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-03-005823-c) повідомляємо наступне:
1) Закупівля здійснювалася за рахунок власних коштів Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня», отримання яких відбувається на основі укладеного з Національною службою здоров’я України договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Відповідно до другого речення пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 вказаного Закону.
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, то він визначався Замовником на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, що має рекомендаційний характер.
2) Згідно з вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами) Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) у розумінні Бюджетного кодексу України та не виступає суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
3) При цьому надаємо скановані копії підтверджуючих документів щодо поставки та приймання товару за якістю і кількістю, що передбачена договором від 12.07.2021 №230-Т/2021, а також проведення оплати за отриманий товар.
- Пояснення щодо закупівлі
- Видаткова накладна № ВФ-0000799
- Видаткова накладна № ВФ-0001136
- Видаткова накладна № ВФ-0001227
- Видаткова накладна № ВФ-0000910
- Видаткова накладна № ВФ-00001055
- Видаткова накладна № 11
- Платіжне доручення № 2727
- Платіжне доручення № 2880
- Платіжне доручення № 3086
- Платіжне доручення № 3258
- Платіжне доручення № 3394
- Платіжне доручення № 5552
- Сертифікат Бланідас Актив
- Сертифікат Бланідас Актив
- Сертифікат Бланідас Актив ензим
- Сертифікат Бланідас Актив ензим
- Сертифікат Бланідас Еко-Стерил
- Сертифікат Бланідас оксідез
- Сертифікат Гуасепт
- Сертифікат Ензоклін
- Сертифікат Лізоформін
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління лікарні повідомляє, що ЗОЗ, за результатом проведення тендеру за кодом ДК 021:2015: 24450000-3 – Агрохімічна продукція (ID: UA-2021-06-03-005823-c), були закуплені дезінфекційні засоби Blandias Active, Blandias Active Enzyme, Blandias eco-steril, Blandias Oxides, Guasept, Enzoclean, Lysoformin 3000 на суму 227 324 грн. Закупівлі здійснювалась за власні кошти підприємства, зароблені лікарнею як надавачем послуг за договорами про медичне обслуговування населення. При оголошенні торгів на закупівлю дезінфекційних засобів очікувана вартість предмета закупівлі була сформована відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, методом порівняння ринкових цін. Технічні та якісні характеристики затребуваних товарів визначені на основі перевіреного багаторічним досвідом хіміко-речовинного складу дезінфекційних засобів, що дає змогу забезпечити ефективну і безпечну дезінфекцію в лікарні.
2022-08-29 16:45:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2021 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" |
237 204,00
UAH з ПДВ
|
237 204,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
249 860,00
UAH з ПДВ
|
249 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" #31572294 |
Переможець |
237 204,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2021 11:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 червня 2021 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2022 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 14:39
|
дод угода 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 16:09
|
Договір | укладений |
12 липня 2021 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 230-Т/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |