Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукти дитячого харчування (суха молочна суміш для недоношених дітей та дітей з малою вагою)
Очікувана вартість
100 300,00 UAH
UA-2021-06-03-004743-c ● c093a5bd20df425380ed8eb61b665cf9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03067009 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, вулиця Київська, будинок 60 |
Контактна особа: |
Кокіль Іванна Іванівна 380979913744 1989.rodl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2021 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2021 11:06 |
Очікувана вартість: | 100 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 003,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Місцезнаходження замовника - м. Рівне, вул. Київська 60, 33027. Категорія - 3. Підприємства, установи, організації, Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280 штуки
Суміш молочна суха для харчування дітей та дітей малою вагою з народження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15884000-8 — Продукти дитячого харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2021 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2021 14:59 |
Внесення змін до ТД Дит.харч..pdf | |
03 серпня 2021 14:56 |
ТД дитяче харчування 2021 (зміни).docx |
03 серпня 2021 15:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 серпня 2021 14:59 |
Внесення змін до ТД Дит.харч..pdf
|
|||
03 серпня 2021 14:56 |
ТД дитяче харчування 2021 (зміни).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість поставок
Дата подання: 07 червня 2021 15:23
Дата відповіді: 08 червня 2021 09:16
Доброго дня Яку кількість поставок плануєте здійснити протягом дії договору?
Відповідь: Доброго дня! Замовником планується отримувати товар окремими партіями, відповідно до потреби Замовника. Дякуємо за звернення !
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-03-004743-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41893248
Дата подання: 08 червня 2021 10:45
Дискримінаційний пункт
З метою взяти участь у закупівлі UA-2021-06-03-004743-c за результатами розгляду оголошення оприлюдненого на веб-порталі prozorro.gov.ua, зазначено інформацію, яка є необґрунтованою та має дискримінаційні ознаки, а саме:
1. “3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Перелік згідно форми (Додаток 5).”
2. 1. Надати інформацію згідно таблиці, не менше ніж як про 1 договір.
Варто зауважити, що новостворене підприємство, яке має належну матеріально-технічну базу, технічні, фінансові та інші умови для належної поставки якісного та відповідного товару.
Відповідно пункту 1 статті 5 основного Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі – Закон), Закупівлі здійснюються за принципом, добросовісна конкуренція серед учасників
Але встановлення вимоги досвіду виконання аналогічних Договорів, обмежує можливість взяти участь у закупівлі новостворених підприємств, які можуть здійснювати поставку товару належної якості, відповідно до основних умов та належно виконувати Договори.
Відповідно пункту 2 статті 5 Закону Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, не дає можливість брати участь у процедурі на рівних умовах, тобто порушують Закон.
Звертаю Вашу увагу, що відповідно до пункту 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Встановлюючи дані перераховані вимоги до предмета закупівлі, Замовник порушуєте права учасників, бо суттєво зменшуєте можливість запропоновувати Товар, що функціонально та якісно відповідає технічним вимогам замовленим.
Тому дані умови є дискримінаційними, не обґрунтованими та такими, що обмежують конкуренцію. Голова ознака умов тендеру, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до Оголошення дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Державні закупівлі здійснюються відповідно Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно основним принципам, які визначені статтею 5, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Також, обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія та ефективність, що передбачений ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО
Внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі UA-2021-06-03-004743-c, та виключити умови що обмежують конкуренцію: - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Перелік згідно форми (Додаток 5).
У разі не виправлення в друге дискримінаційних, необґрунтованих вимог змушені будемо звертатись до спеціалізованого органу відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» - Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
1. “3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Перелік згідно форми (Додаток 5).”
2. 1. Надати інформацію згідно таблиці, не менше ніж як про 1 договір.
Варто зауважити, що новостворене підприємство, яке має належну матеріально-технічну базу, технічні, фінансові та інші умови для належної поставки якісного та відповідного товару.
Відповідно пункту 1 статті 5 основного Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі – Закон), Закупівлі здійснюються за принципом, добросовісна конкуренція серед учасників
Але встановлення вимоги досвіду виконання аналогічних Договорів, обмежує можливість взяти участь у закупівлі новостворених підприємств, які можуть здійснювати поставку товару належної якості, відповідно до основних умов та належно виконувати Договори.
Відповідно пункту 2 статті 5 Закону Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, не дає можливість брати участь у процедурі на рівних умовах, тобто порушують Закон.
Звертаю Вашу увагу, що відповідно до пункту 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Встановлюючи дані перераховані вимоги до предмета закупівлі, Замовник порушуєте права учасників, бо суттєво зменшуєте можливість запропоновувати Товар, що функціонально та якісно відповідає технічним вимогам замовленим.
Тому дані умови є дискримінаційними, не обґрунтованими та такими, що обмежують конкуренцію. Голова ознака умов тендеру, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до Оголошення дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Державні закупівлі здійснюються відповідно Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно основним принципам, які визначені статтею 5, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Також, обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія та ефективність, що передбачений ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО
Внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі UA-2021-06-03-004743-c, та виключити умови що обмежують конкуренцію: - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Перелік згідно форми (Додаток 5).
У разі не виправлення в друге дискримінаційних, необґрунтованих вимог змушені будемо звертатись до спеціалізованого органу відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» - Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2021 15:33
Доброго дня!
Шановний Учаснику!
При складанні тендерної документації замовником дотримано всіх норм ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно пункту 2 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Щодо встановлення вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Перелік згідно форми (Додаток 5)»: кваліфікаційні критерії - це можливість замовника перевірити учасника на можливість здійснювати постачання товарів, надання послуг чи виконання робіт, що закуповуються замовником. Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям є обов’язковою умовою для участі в тендері. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини другої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи вищевикладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 3 та статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому, вважаємо, що замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію.
Шановний Учаснику!
При складанні тендерної документації замовником дотримано всіх норм ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно пункту 2 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Щодо встановлення вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Перелік згідно форми (Додаток 5)»: кваліфікаційні критерії - це можливість замовника перевірити учасника на можливість здійснювати постачання товарів, надання послуг чи виконання робіт, що закуповуються замовником. Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям є обов’язковою умовою для участі в тендері. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини другої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи вищевикладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 3 та статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому, вважаємо, що замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-03-004743-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41893248
Дата подання: 17 червня 2021 18:05
Дата подання: 17 червня 2021 18:05
СКАРГА
на порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Комунальним підприємством «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради (Код ЄДРПОУ 03067009) (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) було оголошено про проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю товару «Суміш молочна суха для харчування дітей та дітей малою вагою з народження ДК 021:2015: 15884000-8 Продукти дитячого харчування» (UA-2021-06-03-004743-c).
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону щодо визначення інформації, яку повинна містити Тендерна документація, є «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а саме Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником у Додатку №1 до тендерної документації «Медико - технічне завдання на закупівлю сухої молочної суміші для недоношених дітей та дітей з малою вагою» згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник код 15880000-0 «Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами» (код 15884000-8 Продукти дитячого харчування) вказані вимоги до товару, а саме:
№ Назва товару Вимоги до товару Одиниці виміру К-сть
1 2 3 4 5
1 Суміш молочна суха для харчування дітей та дітей малою вагою з народження
Загальні вимоги:
Продукт, виготовлений із сировини без використання генетично модифікованих інгредієнтів, консервантів, барвників і ароматизаторів.
Упаковка: жерстяна банка вагою не менше ніж 400 грамів з кришкою, яка герметично зачиняється. З мірною ложкою всередині.
Калорійність: Можливість приготування суміші з енергетичною цінністю 70 та 80 ккал / 100 мл
Білок: 2,32г / 100мл (на 80ккал); 2,03г/100мл ( на 70 ккал)
співвідношення сироваткової фракції до казеїну 70/30
Вуглеводи: 8,57 г / 100 мл (на 80ккал): лактози – 4,2 г/100 мл та мальтодекстрин – 4,38 г / 100 мл
7,49 г / 100 мл (на 70 ккал): лактози – 3,67г / 100мл та мальтодекстрин – 3,83 г / 100 мл
Жири: 4,2 г / 100мл:
ДЛПНЖК мають бути представленні докозогексаєновою та арахідоновою жирними кислотами у співвідношенні 1:1
Нуклеотиди: 2,2 – 2,5 мг / 100мл
Макро- та мікроелементи, вітаміни:
Наявність у оптимальної для недоношених новонароджених кількості та у збалансованому співвідношенні
Осмоляльність: 266 мОсм/кгм Шт. 280
Провівши порівняльну характеристику сухих молочних сумішей для харчування недоношених дітей та дітей з малою вагою з народження та ознайомившись із складом, вимоги до товару що вказані Замовником, повністю відповідає лише суміші PreNAN® для харчування недоношених дітей та дітей з малою вагою з народження ТМ Nestle, що порушує один з принципів здійснення публічних закупівель як «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Оскільки, вказані вимоги Замовника, порушують права учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати Суху молочну суміш іншої торгової марки, крім Nestle, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Порівняльна таблиця характеристики товарів наведена нижче.
Вимоги Замовника PreNAN® для харчування недоношених дітей та дітей з малою вагою з народження Nutrilon
«Передчасний догляд» Frisolac Premature
Упаковка жерстяна банка вагою не менше ніж 400 грамів жерстяна банка
вагою 400 грамів жерстяна банка вагою 400 грамів жерстяна банка вагою 400 грамів
Калорійність Можливість приготування суміші з енергетичною цінністю 70 та 80 ккал / 100 мл +
70 та 80 ккал / 100 мл -
79 кКал/ 100 мл -
Білок 2,32г / 100мл (на 80ккал), 2,03г/100мл ( на 70 ккал)
співвідношення сироваткової фракції до казеїну 70/30 2,32г / 100мл (на 80ккал), 2,03г/100мл ( на 70 ккал)
співвідношення сироваткової фракції до казеїну 70/30 2,6 г / 100мл
співвідношення сироваткової фракції до казеїну 60/40 2,5 г / 100мл
частковий гідролізат сироваткових білків і казеїну 80/20
Вуглеводи 8,57 г / 100 мл (на 80ккал):
лактози – 4,2 г/100 мл та мальтодекстрин – 4,38 г / 100 мл
7,49 г / 100 мл (на 70 ккал):
лактози – 3,67г / 100мл та мальтодекстрин – 3,83 г / 100 мл 8,57 г / 100 мл (на 80ккал):
лактози – 4,2 г/100 мл та мальтодекстрин – 4,38 г / 100 мл
7,49 г / 100 мл (на 70 ккал):
лактози – 3,67г / 100мл та мальтодекстрин – 3,83 г / 100 мл 8,4 г / 100 мл
Лактози 5,6 г/ 100 мл 7,6 г / 100 мл
лактоза 6,1 г/ 100 мл
Жири 4,2 г / 100мл:
ДЛПНЖК мають бути представленні докозогексаєновою та арахідоновою жирними кислотами у співвідношенні 1:1 4,2 г / 100мл:
ДЛПНЖК мають бути представленні докозогексаєновою та арахідоновою жирними кислотами у співвідношенні 1:1 3,9 г / 100 мл
докозагексаєнова 15мг\100мл, арахідонова 19мг\100мл
4,4 г / 100 мл
Нуклеотиди 2,2 – 2,5 мг / 100мл 2,2 – 2,5 мг / 100мл
3,2 мг / 100 мл
3,84 мг / 100 мл
Осмоляльність 266 мОсм/кгм 266 мОсм/кгм - -
Інформація, що наведена у таблиці, була взята із офіційних сайтів виробників (представників виробника в Україні), а саме:
1. https://www.nestlebaby.com.ua/ua/prenanr-0
2. https://shop.nutricia.ua/product/sumish-molochna-bnutrilonb-peredchasnij-doglyad?gclid=EAIaIQobChMImsah9c6e8QIVzueyCh3JTQHnEAQYASABEgI6avD_BwE&gclsrc=aw.ds#composition
3. https://friso.com.ua/catalog/frisolac-premature/
Встановлюючи конкретні вимоги щодо складу продукту, який є предметом закупівлі, Замовником порушено право учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати дитяче харчування, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим за своїми якісними характеристиками та призначенням. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Крім того, за невідповідність медико-технічним вимогам, пропозицію учасників буде «дискваліфіковано», як таку, що не відповідає технічним вимогам Замовника. Тобто, Замовником прописано медико-технічні характеристики, які можуть бути притаманні лише для продукції одного виробника.
Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачений ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації вимог, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» дійшло до висновку, що медико-технічні вимоги, викладені Замовником в тендерній документації, розроблені під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації медико-технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів.
Водночас, якщо хоча б одному параметру товару, визначеному Документацією, відповідає продукція лише певного виробника, взяти участь у Процедурі закупівлі можуть лише суб’єкти господарювання, які запропонують саме продукцію цього виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі й ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ».
Наше Товариство може прийняти участь у вказаній закупівлі, і, можливо, запропонує найбільш вигідну пропозицію, проте враховуючи умови, встановлені Замовником, пропозиція може бути безпідставно та необґрунтовано відхилена через невідповідність заздалегідь дискримінаційним умовам тендерної документації, яка була свідомо розроблена Замовником.
Крім того, у п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації, Замовником встановлені Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, зокрема:
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, який відповідає очікуваній вартості предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини).
Згідно ст.. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», фінансова звітність – звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства.
Статтею 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
На підставі викладеного, вважаємо, що дана кваліфікаційна вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які почали здійснювати свою торговельну діяльність в другому кварталі 2021 року.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на вищевикладене та у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону, враховуючи вищезазначене, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на час розгляду питань, порушених у Скарзі.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, шляхом усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації та додатків до неї.
Додатки:
1. Документи, що підтверджують право підпису Скарги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 червня 2021 12:28
рішення від 22.06.2021 № 13903 + лист Замовнику + запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 23 червня 2021 12:27
інформація про перенесення розгляду скарги від 02.07.2021 №12909.pdf
Дата публікації: 05 липня 2021 17:23
інформація про резолютивну частину рішення від 14.07.2021 №16103.pdf
Дата публікації: 15 липня 2021 15:45
рішення від 14.07.2021 №16103.pdf
Дата публікації: 19 липня 2021 20:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМК №16103-р/пк-пз від 14.07.2021 р. виконано (внесено зміни до тендерної документації)
Дата виконання рішення замовником: 03 серпня 2021 15:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2021 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Тема" |
99 909,60
UAH з ПДВ
|
99 909,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Смарті Фемілі |
100 296,00
UAH з ПДВ
|
100 296,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Тема" #22334316 |
Відхилено |
99 909,60
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2021 13:46
|
|
ТОВ Смарті Фемілі #38154557 |
Переможець |
100 296,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 14:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2021 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2022 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2022 21:00
|
Дод.угода 4 до Договору 328.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2022 20:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 11:35
|
Дод.угода 3 до Договору 328.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:09
|
Дод.угода 2 до Договору 328.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:04
|
Дод.угода 1 до Договору 328.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2021 11:57
|
Договір 328.pdf | укладений |
01 вересня 2021 11:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 328 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 328 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 328 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 328 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |