Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 :33690000-3 - Лікарські засоби різні (ІФА Набір " SARS-CoV Ig M", ІФА Набір " SARS-CoV Ig G")
Очікувана вартість
31 500,00 UAH
UA-2021-06-03-004077-b d357dc5508a14ab899f201dbc087d126
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руда Олена Петрівна

+380432605814 kuzik@mkl3.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Вінницька міська клінічна лікарня №3"
Код ЄДРПОУ: 01982755
Вебсайт: https://mkl3.vn.ua/
Місцезнаходження: 21019, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Маяковського,138
Контактна особа: Руда Олена Петрівна
+380432605814
kuzik@mkl3.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Закупівля здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" зі змінами внесеними Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню короновірусної хвороби (COVID-19) №530-IX ВІД 17.03.2020 та Постанови КМУ "Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню,локалізацію та ліквідацію спалахів, емідемій та пандемій гострої короновірусної хвороби COVID-19, спричиненої короноірусом SARS-CoV-2 на території України" від 20 березня 2020р.№225 зі змінами
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 наб
Ціна за одиницю: 3150UAH без ПДВ
Тест-система для визначення антитіл до SARS-CoV-2 IgG
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Маяковського,138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 50288 — Коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін G (IgG) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА)
5 наб
Ціна за одиницю: 3150UAH без ПДВ
Тест-система для визначення антитіл до SARS-CoV-2 IgM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Маяковського,138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 50293 — Коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін M (IgM) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

03 червня 2021 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шиндер Василь Володимирович
#3434607933
Переможець 31 500,00
UAH
03 червня 2021 11:43

Документи

03 червня 2021 11:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 11:47
img448.pdf укладений
03 червня 2021 11:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Тест-система для визначення антитіл до SARS-CoV-2 IgG 5 наб 3 150,00
UAH
Тест-система для визначення антитіл до SARS-CoV-2 IgM 5 наб 3 150,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 липня 2021 12:11
31 500,00 UAH UA558201720344380002000029649
КНП "ВМКЛ №3"
UA733204780000026007924432782
ФОП Шиндер В.В.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 31 500,00
UAH