Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно-пропускний пункт “Руська” з під’їздом до контрольно-пропускного пункту “Шепіт” на ділянці км 120+714 – км 125+714, Чернівецька область (ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
4 300 000,00 UAH
UA-2021-06-03-003935-c ● 52f77b3e42c94fb9a3e549b23c6e1760
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Швець В'ячеслав Павлович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2021 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2021 12:36 |
Очікувана вартість: | 4 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 21500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів та встановлено до 31.01.2022 року. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно-пропускний пункт “Руська” з під’їздом до контрольно-пропускного пункту “Шепіт” на ділянці км 120+714 – км 125+714, Чернівецька область (ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться Замовником протягом десяти банківських днів, після підписання Сторонами кожного Акту, в терміни, які визначені в Календарному плані виконання робіт, при наявності коштів на казначейському бюджетному рахунку. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2021 08:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2021 08:48 |
Перелік змін_301.doc | |
15 липня 2021 17:17 |
ТД ПКД Реконструкція Т-26-01 км 120-125_зміна 5.doc | |
09 липня 2021 15:10 |
Перелік змін_296.doc | |
30 червня 2021 15:48 |
Перелік змін_282.doc | |
25 червня 2021 18:09 |
Додаток 5 (Проект договору ПКД Реконструкція Т-26-01 км 120+714 – км 125+714)_зміна 1.docx | |
25 червня 2021 18:08 |
Перелік змін_276.doc | |
16 червня 2021 15:14 |
Перелік змін_264.doc | |
03 червня 2021 14:42 |
Додаток 3 (Завдання на розроблення ПКД Реконструкція Т-26-01 км 120+714 – км 125+714).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-03-003935-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 01 липня 2021 16:56
Договір наукового супроводу
Відповідно до п.п. 1.2. Додатку 1 тендерної документації «Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист із зобов’язанням здійснити науковий супровід при виконанні робіт з предмету закупівлі та надати договір наукового супроводу.»
Шановний замовнику! Зазначаємо, що відповідно до п. 1.4. ДБН В.1.2-5:2007 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів» виконувати супровід можуть безпосередньо проектувальники об'єкта або базові організації з науково-технічної діяльності центрального органу виконавчої влади у сферах будівництва, промисловості будівельних матеріалів, архітектури і містобудування.
Відповідно до ч. 1. ст. 638 ЦК України, договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Таким чином вимога тендерної документації про надання договору наукового супроводу є такою, що не відповідає нормам чинного законодавства України, оскільки, ми як учасник закупівлі можемо таку закупівлю як виграти так і програти.
Тому, ми не можемо укласти договір із наукового супроводу, оскільки у ньому будуть відсутні істотні умови договору, які неможливо встановити без укладання із Замовником основного договору на проектування. Як наслідок, якщо такий договір підписати то він вважатиметься нікчемним.
Враховуючи вищезазначене просимо видалити із тендерної документації вимогу про надання договору наукового супроводу та викласти її у наступній редакції:
«Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист із зобов’язанням здійснити науковий супровід при виконанні робіт з предмету закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Шановний замовнику! Зазначаємо, що відповідно до п. 1.4. ДБН В.1.2-5:2007 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів» виконувати супровід можуть безпосередньо проектувальники об'єкта або базові організації з науково-технічної діяльності центрального органу виконавчої влади у сферах будівництва, промисловості будівельних матеріалів, архітектури і містобудування.
Відповідно до ч. 1. ст. 638 ЦК України, договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Таким чином вимога тендерної документації про надання договору наукового супроводу є такою, що не відповідає нормам чинного законодавства України, оскільки, ми як учасник закупівлі можемо таку закупівлю як виграти так і програти.
Тому, ми не можемо укласти договір із наукового супроводу, оскільки у ньому будуть відсутні істотні умови договору, які неможливо встановити без укладання із Замовником основного договору на проектування. Як наслідок, якщо такий договір підписати то він вважатиметься нікчемним.
Враховуючи вищезазначене просимо видалити із тендерної документації вимогу про надання договору наукового супроводу та викласти її у наступній редакції:
«Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист із зобов’язанням здійснити науковий супровід при виконанні робіт з предмету закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 липня 2021 23:45
Доброго дня, Ваша вимога буде розглянуто тендерним комітетом, та відповідно до рішення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-06-03-003935-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 01 липня 2021 17:09
Щодо обладнання та програмного забезпечення
В п. 1. Додатку 1 тендерної документації зазначена інформація щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та порядку її підтвердження.
Звертаємо увагу замовника, що Вами двічі викладені вимоги до учасників щодо документального підтвердження обладнання та програмного забезпечення, які є дещо відмінними між собою, а саме:
1. «З метою підтвердження наявності зазначеного у таблиці обладнання та програмного забезпечення Учасник повинен надати:
У разі власності на обладнання - балансову довідку за підписом керівника.
У разі оренди або іншої форми права користування на обладнання – договор оренди або інша форма угоди із додатками та лист(и) від орендодавця(ів) (надавача(ів) послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його обладнання для надання послуг учасником за предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі;
У разі власності на програмне забезпечення – надати документи щодо права володіння.
У разі договірного користування – договірні підстави з правовласником (ліцензійна угода з Учасником, або посилання на її номер з можливістю пересвідчитися про наявність такої на сайті правовласника) та копія діючої ліцензії з правовласником чи його уповноваженим агентом (або інша форма підтвердження наявності ліцензії).
На програмне забезпечення – надати інформацію про правовласника (у разі якщо учасник є правовласником- інформацію про балансову приналежність)»
2. «Для підтвердження правових підстав щодо наявності залученого обладнання та устаткування (в тому числі геологічного та геодезичного повіреного обладнання, програмного забезпечення), учасник зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів на все залучене обладнання та устаткування (в тому числі геологічного та геодезичного повіреного обладнання, програмного забезпечення), зазначені в Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, а саме:
- договору(ів) оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками та додатковими угодами;
- лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його обладнання та устаткування (в тому числі геологічного та геодезичного повіреного обладнання, програмного забезпечення) для виконання робіт учасником за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі.»
Таким чином просимо систематизувати Ваші вимоги до учасників та викласти лише 1-ну редакцію таких вимог.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу замовника, що Вами двічі викладені вимоги до учасників щодо документального підтвердження обладнання та програмного забезпечення, які є дещо відмінними між собою, а саме:
1. «З метою підтвердження наявності зазначеного у таблиці обладнання та програмного забезпечення Учасник повинен надати:
У разі власності на обладнання - балансову довідку за підписом керівника.
У разі оренди або іншої форми права користування на обладнання – договор оренди або інша форма угоди із додатками та лист(и) від орендодавця(ів) (надавача(ів) послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його обладнання для надання послуг учасником за предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі;
У разі власності на програмне забезпечення – надати документи щодо права володіння.
У разі договірного користування – договірні підстави з правовласником (ліцензійна угода з Учасником, або посилання на її номер з можливістю пересвідчитися про наявність такої на сайті правовласника) та копія діючої ліцензії з правовласником чи його уповноваженим агентом (або інша форма підтвердження наявності ліцензії).
На програмне забезпечення – надати інформацію про правовласника (у разі якщо учасник є правовласником- інформацію про балансову приналежність)»
2. «Для підтвердження правових підстав щодо наявності залученого обладнання та устаткування (в тому числі геологічного та геодезичного повіреного обладнання, програмного забезпечення), учасник зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів на все залучене обладнання та устаткування (в тому числі геологічного та геодезичного повіреного обладнання, програмного забезпечення), зазначені в Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, а саме:
- договору(ів) оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками та додатковими угодами;
- лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його обладнання та устаткування (в тому числі геологічного та геодезичного повіреного обладнання, програмного забезпечення) для виконання робіт учасником за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі.»
Таким чином просимо систематизувати Ваші вимоги до учасників та викласти лише 1-ну редакцію таких вимог.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 липня 2021 23:46
Доброго дня, Ваша вимога буде розглянуто тендерним комітетом, та відповідно до рішення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-06-03-003935-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 01 липня 2021 18:10
Щодо програмного забезпечення
Відповідно до п.п. 1.1. Учаснику потрібно надати довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення.
З метою підтвердження наявності обладнання та програмного забезпечення Замовник вимагає надання від Учасників підтверджуючих документів.
Вимоги до підтверджуючих документів щодо обладнання та програмного забезпечення є майже однаковими.
Звертаємо увагу замовника на той факт, що обладнання та програмне забезпечення мають різну правову природу.
Відповідно до норм чинного законодавства України та звичаїв ділового обороту, факт передачі об’єктів матеріального світу, що є різними за своєю правовою природою може підтверджуватись різними документами.
Відповідно до ч. 1 ст. 420 ЦК України комп'ютерні програми є об'єктом права інтелектуальної власності.
Відповідно до ст. 419 ЦК України право інтелектуальної власності та право власності на річ не залежать одне від одного.
Перехід права на об'єкт права інтелектуальної власності не означає переходу права власності на річ.
Перехід права власності на річ не означає переходу права на об'єкт права інтелектуальної власності.
Відповідно до ч. 4 ст. 426 ЦК України умови надання дозволу (видачі ліцензії) на використання об'єкта права інтелектуальної власності можуть бути визначені ліцензійним договором, який укладається з додержанням вимог цього Кодексу та іншого закону.
Відповідно до ч. 4 ст. 433 ЦК України комп'ютерні програми охороняються як літературні твори.
Відповідно до ч. 1 ст. 1107 ЦК України розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності здійснюється на підставі таких договорів:
1) ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності;
2) ліцензійний договір;
3) договір про створення за замовленням і використання об'єкта права інтелектуальної власності;
4) договір про передання виключних майнових прав інтелектуальної власності;
5) інший договір щодо розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності.
Таким чином наявність програмного забезпечення може підтверджуватись зовсім іншими документами ніж обладнання.
Тому просимо вимоги щодо підтвердження обладнання та програмного забезпечення викласти в різних підпунктах тендерної документації із врахуванням їх індивідуальних характеристик.
Розгорнути
Згорнути
З метою підтвердження наявності обладнання та програмного забезпечення Замовник вимагає надання від Учасників підтверджуючих документів.
Вимоги до підтверджуючих документів щодо обладнання та програмного забезпечення є майже однаковими.
Звертаємо увагу замовника на той факт, що обладнання та програмне забезпечення мають різну правову природу.
Відповідно до норм чинного законодавства України та звичаїв ділового обороту, факт передачі об’єктів матеріального світу, що є різними за своєю правовою природою може підтверджуватись різними документами.
Відповідно до ч. 1 ст. 420 ЦК України комп'ютерні програми є об'єктом права інтелектуальної власності.
Відповідно до ст. 419 ЦК України право інтелектуальної власності та право власності на річ не залежать одне від одного.
Перехід права на об'єкт права інтелектуальної власності не означає переходу права власності на річ.
Перехід права власності на річ не означає переходу права на об'єкт права інтелектуальної власності.
Відповідно до ч. 4 ст. 426 ЦК України умови надання дозволу (видачі ліцензії) на використання об'єкта права інтелектуальної власності можуть бути визначені ліцензійним договором, який укладається з додержанням вимог цього Кодексу та іншого закону.
Відповідно до ч. 4 ст. 433 ЦК України комп'ютерні програми охороняються як літературні твори.
Відповідно до ч. 1 ст. 1107 ЦК України розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності здійснюється на підставі таких договорів:
1) ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності;
2) ліцензійний договір;
3) договір про створення за замовленням і використання об'єкта права інтелектуальної власності;
4) договір про передання виключних майнових прав інтелектуальної власності;
5) інший договір щодо розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності.
Таким чином наявність програмного забезпечення може підтверджуватись зовсім іншими документами ніж обладнання.
Тому просимо вимоги щодо підтвердження обладнання та програмного забезпечення викласти в різних підпунктах тендерної документації із врахуванням їх індивідуальних характеристик.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 липня 2021 23:45
Доброго дня, Ваша вимога буде розглянуто тендерним комітетом, та відповідно до рішення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2021 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ПРОФ-ГРУП" |
3 010 000,00
UAH з ПДВ
|
3 010 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" |
4 257 000,00
UAH з ПДВ
|
4 235 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРЛАС ПЛЮС" |
4 298 000,00
UAH з ПДВ
|
4 256 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ПРОФ-ГРУП" #43994161 |
Відхилено |
3 010 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 08:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2021 14:03
|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" #35876701 |
Переможець |
4 235 500,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2024 14:06
|
Д.у.6 до 45 від 07.09.2021.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2024 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:47
|
Д.у.5 до 45 від 07.09.2021.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2023 14:24
|
Д.у.4 до 45 від 07.09.2021.pdf | зміни до договору |
08 травня 2023 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:23
|
Д.у.3 до 45 від 07.09.2021.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2022 15:56
|
Додаток 5 до 45 від 07.09.2021 (Д.у.2 від 04.08.2022).pdf | зміни до договору |
08 серпня 2022 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2022 11:35
|
Д.у.2 до 45 від 07.09.2021.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2022 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 17:31
|
Д.у.1 до 45.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 17:18
|
Договір № 45.pdf | укладений |
07 вересня 2021 17:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Розробка проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно-пропускний пункт “Руська” з під’їздом до контрольно-пропускного пункту “Шепіт” на ділянці км 120+714 – км 125+714, Чернівецька область (ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) | 1 | роботи |
4 235 500,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Календарний план фінансування. Додаток 5 до Договору №45 від 07 вересня 2021 року (Змінений додатковою угодою №2 від 04.08.2022). |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування у 2022 році. |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Розробка проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно-пропускний пункт “Руська” з під’їздом до контрольно-пропускного пункту “Шепіт” на ділянці км 120+714 – км 125+714, Чернівецька область (ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) | 1 | роботи |
4 235 500,00
UAH з ПДВ
|