Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Олія соняшникова високоолеїнова рафінована спеціально для фритюра; код ДК 021:2015 – 15420000-8 – “Рафіновані олії та жири”
Очікувана вартість
49 689,00 UAH
UA-2021-06-03-002874-b ● 48d0e8ecf1ac464e97cb193f2127ae94
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Микола Ляшенко +380444810262 m.liashenko@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2021 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2021 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 49 689,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Олія соняшникова високоолеїнова рафінована спеціально для фритюра; код ДК 021:2015 – 15420000-8 – “Рафіновані олії та жири”; поділу на лоти не передбачено.
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
№ з/п Найменування товару Одиниця виміру
Кількість
1 Олія соняшникова високоолеїнова рафінована спеціально для фритюра, 10 літрів шт. 60
Склад: олія соняшникова високоолеїнова рафінована, дезодорована, виморожена (отримана з пресової олії) з харчовими добавками. Вміст олеїнової кислоти не менше 75%, присутність вітамінів Е, А, амінокислот Омега-6, Омега-9, відмінна стійкість до окислення.
Олія повинна бути прозора без осаду, без холестерину, не піниться, не втрачає властивості при t 190°C, не містить трансжирів. Смаження: більше 70 год., димоутворення не менше 230°C. Смак очищеного масла без запаху.
Повинна бути в тарі об’ємом 10 літрів.
Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання, правильно маркованим та відповідати діючим державним стандартам.
4. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: олія соняшникова високоолеїнова рафінована спеціально для фритюра, 10 літрів – 60 шт.
4.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: склад замовника, який знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38 44.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: поставка товару здійснюється учасником впродовж всього строку дії договору про закупівлю з дати його підписання уповноваженими особами обох сторін і до 31 грудня 2021 року окремими партіями відповідно до заявок замовника, в яких замовником визначається кількість товару. Учасник зобов‘язаний впродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки замовника поставити замовнику замовлену партію товару в кількості, що визначена у заявці замовника.
6. Умови оплати: оплата вартості кожної отриманої замовником партії товару за договором здійснюється замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленого замовником товару, підписання сторонами видаткових накладних на такий товар та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 49 689,00 грн. (сорок дев’ять тисяч шістсот вісімдесят дев’ять грн. 00 коп.) з ПДВ.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 09.06.2021 року до 11:00 год.
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 14.06.2021 року до 11:00 год.
10. Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону; визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію “Ціна” (питома вага критерію – 100%). Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.
10.1. Методика оцінки пропозицій: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків і зборів.
11. Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 500,00 грн.
Розгорнути
Згорнути
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Олія соняшникова високоолеїнова рафінована спеціально для фритюра; код ДК 021:2015 – 15420000-8 – “Рафіновані олії та жири”; поділу на лоти не передбачено.
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
№ з/п Найменування товару Одиниця виміру
Кількість
1 Олія соняшникова високоолеїнова рафінована спеціально для фритюра, 10 літрів шт. 60
Склад: олія соняшникова високоолеїнова рафінована, дезодорована, виморожена (отримана з пресової олії) з харчовими добавками. Вміст олеїнової кислоти не менше 75%, присутність вітамінів Е, А, амінокислот Омега-6, Омега-9, відмінна стійкість до окислення.
Олія повинна бути прозора без осаду, без холестерину, не піниться, не втрачає властивості при t 190°C, не містить трансжирів. Смаження: більше 70 год., димоутворення не менше 230°C. Смак очищеного масла без запаху.
Повинна бути в тарі об’ємом 10 літрів.
Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання, правильно маркованим та відповідати діючим державним стандартам.
4. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: олія соняшникова високоолеїнова рафінована спеціально для фритюра, 10 літрів – 60 шт.
4.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: склад замовника, який знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38 44.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: поставка товару здійснюється учасником впродовж всього строку дії договору про закупівлю з дати його підписання уповноваженими особами обох сторін і до 31 грудня 2021 року окремими партіями відповідно до заявок замовника, в яких замовником визначається кількість товару. Учасник зобов‘язаний впродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки замовника поставити замовнику замовлену партію товару в кількості, що визначена у заявці замовника.
6. Умови оплати: оплата вартості кожної отриманої замовником партії товару за договором здійснюється замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленого замовником товару, підписання сторонами видаткових накладних на такий товар та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 49 689,00 грн. (сорок дев’ять тисяч шістсот вісімдесят дев’ять грн. 00 коп.) з ПДВ.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 09.06.2021 року до 11:00 год.
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 14.06.2021 року до 11:00 год.
10. Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону; визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію “Ціна” (питома вага критерію – 100%). Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.
10.1. Методика оцінки пропозицій: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків і зборів.
11. Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 500,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Олія соняшникова високоолеїнова рафінована спеціально для фритюра, 10 літрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04419, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15421000-5 — Рафіновані олії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата вартості кожної отриманої замовником партії товару за договором здійснюється замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленого замовником товару, підписання сторонами видаткових накладних на такий товар та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2021 10:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2021 10:43 |
Додаток 1.docx | |
03 червня 2021 10:43 |
Додаток 2.docx | |
03 червня 2021 10:43 |
Додаток 3.docx | |
03 червня 2021 10:43 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІЧУНАЙ-УКРАЇНА" #33051586 |
Переможець |
49 689,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2021 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 09:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2021 14:12
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2021 15:20
|
Договір.pdf | укладений |
01 липня 2021 15:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» (далі – Покупець) в особі заступника директора Лопатнюка Михайла Петровича, який діє на підставі наказу від 24.05.2019 №78, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІЧУНАЙ-УКРАЇНА» (далі – Постачальник) в особі директора Софронової Зінаїди Олександрівни, яка діє на підставі Статуту, з другої сторони (далі – Сторони, а кожна окремо – Сторона), керуючись п. 5 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі пункту 13.2 Договору від 01 липня 2021 р. №134 (надалі – Договір) уклали цю Додаткову угоду №1 до Договору (надалі – Додаткова угода №1) про таке: 1. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його в новій редакції: «3.1 Загальна вартість товару за цим Договором (загальна вартість Договору) становить 49687,20 (сорок дев’ять тисяч шістсот вісімдесят сім грн.20 коп.) грн., у тому числі ПДВ 20% – 8281,20 (вісім тисяч двісті вісімдесят одна грн. 20 коп.) грн. і включає в себе вартість товару згідно з Додатком 1 до Договору про закупівлю, вартість пакування, маркування, доставки, завантаження та розвантаження товару на складі Покупця, а також вартість усіх інших витрат Постачальника, що пов’язані з виконанням зобов‘язань за цим Договором». 2. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Специфікації (додаток 1 до Договору) та вирішили викласти Специфікацію (додаток 1 до Договору) в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди №1. 3. Інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою №1, залишаються незмінними, та Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 4. Ця Додаткова угода №1 укладена українською мовою в двох оригінальних примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода №1 набуває чинності з моменту підписання її Сторонами та є невід’ємною частиною Договору. 6. До цієї Додаткової угоди №1 додається та є невід‘ємною частиною Договору: - Специфікація (додаток 1 до Договору). |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |