Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Складського комплексу Depot_Ivano-Frankivsk
Очікувана вартість
13 000 000,00 USD
UA-2021-06-02-012264-b 1b6d2563b3204db0a5f544318753d03d
Спрощена/Допорогова закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Шифрук

+380443232078 shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Андрій Шифрук
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2021 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2021 20:00
Очікувана вартість: 13 000 000,00 USD з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 000,00 USD
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


АТ "Укрпошта" з метою забезпечення прозорого та конкурентного вибору партнера проекту «Будівництво Складського комплексу Depot_Ivano-Frankivsk», проводить «допорогову закупівлю» в електронній системі закупівель Prozorro для організації аукціону. Проведення вказаної процедури не має на меті закупівлю товарів, робіт чи по послуг та їх оплату. Учасник (або учасники), чия пропозиція буде найбільш економічно вигідною, матиме можливість укласти договір з АТ Укрпошта Інвестиційний Договір, Договір купівлі-продажу земельної ділянки. Контактна особа щодо технічних питань - Лесь Вячеславович Коваленко, +380501004223, kovalenko-lv@ukrposhta.ua АТ "Укрпошта вимагає від учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення пропозиції: 2 000 000 грн. (два мільйони грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045 Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA353004650000000260093011852 Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Будівництво Складського комплексу Depot_Ivano-Frankivsk
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2031
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
ДК 018-2000: 1252.8 — Склади універсальні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перший Платіж перераховується Інвестором протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Фінального Акту огляду, передбаченого пунктом 5.20 цього Договору, у розмірі що становить 12,5 (дванадцять цілих п’ять десятих) % від розміру Інвестиції Інвестора, зазначеної у п. 4.1.1 Договору. Оплата здійснюється в національній валюті України гривні за безготівковим розрахунком на підставі рахунку на оплату, який Підприємство надає Інвестору протягом 3-х робочих днів з дати підписання Сторонами Фінального Акту огляду. Аванс 14 Банківські 12.5
Iнша подія Подальші розрахунки за Об’єкт інвестування здійснюються Інвестором протягом 96 місяців з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Складського комплексу (Об’єкту інвестування) рівними частинами від загальної суми зобов’язання до сплати, що становить різницю між ціною складського комплексу (з урахуванням ПДВ) згідно з Актом приймання-передачі та сумою першого Платежу, сплаченого згідно з п. 4.3.1 Договору. Загальна сума зобов’язання до сплати визначається в Акті приймання-передачі в гривні та одночасно фіксується в еквіваленті доларів США за офіційним курсом НБУ гривні до долара США на дату складання такого Акту приймання-передачі. Протягом 5 робочих днів з дати підписання Акту приймання-передачі Підприємство складає за формою Додатку №4 до Договору та передає на підпис Інвестору фактичний Графік платежів, що погоджується Сторонами. Оплата чергових платежів здійснюється Інвестором на дату оплати, визначену фактичним Графіком платежів, на підставі рахунку, наданого Підприємством. Підприємство складає рахунок на оплату кожного чергового Платежу на дату складання, визначену у фактичному Графіку платежів, та передає його Інвестору не пізніше наступного робочого дня за датою складання. Якщо Підприємство не надало Інвестору рахунок на оплату у зазначений у цьому пункті термін, строк Платежу, зазначений у фактичному Графіку платежів, подовжується і становить 2 робочих дні від фактичної дати отримання рахунку Інвестором. При цьому, сума платежу визначається за офіційним курсом валют на дату складання рахунку, встановлену фактичним Графіком платежів. Пiсляоплата 5 Робочі 87.5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій