Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сферичні крани DN 50-300 (NPS 2"-12")
Очікувана вартість
34 118 135,00 UAH
UA-2021-06-02-012058-b ● a2ca3796e91f4bbd82309c768fd894ee
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Укрхімтрансаміак" |
Код ЄДРПОУ: | 31517060 |
Вебсайт: | http://ukrtransammiak.com.ua |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15 |
Контактна особа: |
Марія Лук'янчикова +380444998381 tender@transammiak.com.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2021 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2021 12:44 |
Очікувана вартість: | 34 118 135,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 341 118,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 одиниця
Сферичні крани DN 50-300 (NPS 2"-12")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець здійснює оплату Товарів протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі товару. або Покупець здійснює авансовий платіж у розмірі ____________% відсотків від ціни Договору, що складає _______________________ протягом _____ (_____________) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналів належним чином оформленого рахунку та безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу, вимоги до якої зазначені в тендерній документації, на суму авансу у розмірі _______________. Умови оплати пропонуються Учасником закупівлі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
строк поставки: | 10% |
не більше 20 тижнів : | 10% |
понад 20 до 30 тижнів включно : | 5% |
понад 30 до 40 тижнів включно : | 0% |
термін гарантійних зобов’язань на товар після введення в експлуатацію: | 20% |
понад 36 місяців : | 20% |
понад 30 до 36 місяців включно : | 10% |
понад 24 до 30 місяців включно : | 0% |
02 червня 2021 18:14 |
Тендерна документація СК 12.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виконання корпусу клапанів згідно запиту Сферичні крани DN 50-300 (NPS 2"-12")
Дата подання: 07 червня 2021 13:31
Дата відповіді: 07 червня 2021 17:39
Доброго дня, шановний організатор
Згідно специфікації (табл.1), зазначено: Вимоги Замовника до запірної арматури: Суцільнозварний СК надземного виконання
Питання: У специфікації (табл.1) вказано клапани з суцільнозварним корпусом. Чи буде розглядатися як аналог, конструкція клапана з розбірним корпусом (Класс тиску 600)?
У п. 9.4. зазначаєтся: " Якщо запропонований учасником товар є аналогом (інша конструкція ущільнюючих сідел) надається технічна документація, що відображає конструктивні, технічні рішення, які забезпечують працездатність арматури з робочим середовищем відповідно до цих Технічних вимог (наявність механічних домішок) та документацію що підтверджує позитивний досвід експлуатації. "
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги до запірної арматури сформовані з урахуванням вимог ВБН В.2.3-06544.319-2003 «Споруди транспорту. Магістральні трубопроводи для транспортування рідкого аміаку (аміакопроводи)», що передбачають застосування на аміакопроводі запірної арматури з суцільнозварним корпусом
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-02-012058-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБС-ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:38591355
Дата подання: 04 червня 2021 17:04
Неправомірні вимоги тендерної документації
Замовник вимагає у документації конкурсних торгів згідно П.9. «Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників торгів», п.п. 9.6. «На підтвердження якості товару надається», зокрема «- копія сертифікату на відповідність запірної арматури по API 6D». Даний сертифікат видається American Petroleum Institute (скорочено API) - Американський інститут нафти, діяльність якого пов'язана з розробкою стандартів для нафтової і газової галузей. Даний інститут розробив понад 700 стандартів, зокрема і стандарт API 6D. Цей стандарт визначає вимоги і дає рекомендації по конструкції, виготовлення, випробування і документації кульових кранів, зворотних клапанів, засувок і пробкових кранів для застосування в трубопровідних системах, що відповідають вимогам ISO 13623 для галузей нафтової і газової промисловості. Жодних згадувань і застосувань для середовища з рідким аміаком цей стандарт не містить і не описує. Вважаємо недоречним і неправомірним вимагати у Учасника наявність даного сертифікату, зважаючи на те, що Замовник згідно п.п. 9.6. «На підтвердження якості товару надається», вимагає наступні документи:
- копія сертифікату відповідності ISO 15848-1: 2015 Промислові клапани - Процедури вимірювання, випробування та кваліфікації неіснуючих викидів - Частина 1: Система класифікації та кваліфікаційні процедури випробування типу клапанів;
- копію декларації та сертифікату відповідності технічному регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах (для виконавчого механізму);
- копію декларації та сертифікату відповідності технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (для запірної арматури),
які повністю забезпечують необхідну перевірку відповідності якості.
Розгорнути
Згорнути
- копія сертифікату відповідності ISO 15848-1: 2015 Промислові клапани - Процедури вимірювання, випробування та кваліфікації неіснуючих викидів - Частина 1: Система класифікації та кваліфікаційні процедури випробування типу клапанів;
- копію декларації та сертифікату відповідності технічному регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах (для виконавчого механізму);
- копію декларації та сертифікату відповідності технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (для запірної арматури),
які повністю забезпечують необхідну перевірку відповідності якості.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 17:41
Магістральний аміакопровод є об’єктом підвищеної небезпеки, що транспортує токсичну і пожежевибухонебезпечну речовину. Це зобов’язує застосовувати устаткування з підвищеними вимогами до якості і надійності. Загальновизнаний стандарт API 6D встановлює вимоги і рекомендації для проектування, виробництва і тестування певної трубопровідної арматури трубопровідного транспорту, зокрема для магістральної повнопрохідної арматури. Відповідність конструкції, процесу виготовлення і випробування запірної арматури вимогам стандарту API 6D дозволяє знизити ризики виникнення нештатних ситуацій на аміакопроводі через відмови зазначеного устаткування
Номер вимоги: UA-2021-06-02-012058-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБС-ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:38591355
Дата подання: 07 червня 2021 17:12
Стосовно дискримінаційних вимог
Згідно пункту 9.1. пункту 9 Додатку № 4 до Тендерної документації вказано наступне:
«Обладнання повинно бути виготовлено на вітчизняних або закордонних виробництвах за виключенням виробництва країни-агресора».
Згідно Закону України «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях» країною-агресором визнається Російська Федерація.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про санкції» (далі – Закон) з метою захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави можуть застосовуватися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (далі - санкції).
Санкції можуть застосовуватися з боку України по відношенню до іноземної держави, іноземної юридичної особи, юридичної особи, яка знаходиться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про санкції» одним з видів санкцій є обмеження торгових операцій.
Статтею 5 Закону визначено порядок застосування, скасування та внесення змін до санкцій. Так, рішення щодо застосування санкцій приймається Радою національної безпеки та охорони України.
На даний час, Указом Президента України від 21 травня 2021 року № 203/2021 введено в дію Рішення РНБОУ «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 14.05.2021 р.
Додатками до цього рішення є переліки юридичних та фізичних осіб, щодо яких застосовано санкції.
Тобто, санкції застосовано до окремих, чітко визначених в окремому переліку фізичних та юридичних осіб, а не до усіх фізичних та юридичних осіб країни-агресора.
Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 р. визначено перелік товарів, що походять з Російської Федерації, ввезення яких до 31.12.2021 (в чинній редакції) заборонено. В переліку, що є додатком до вказаної постанови відсутні товари згідно предмету даної закупівлі.
Отже, чинне законодавство не забороняє ввезення на територію України товарів, які відсутні в переліку товарів заборонених до ввезення, та придбані у постачальника, якого не внесено до санкційного переліку.
Таким чином, законом не виключена можливість придбання товарів для постачання в межах даної процедури закупівлі, яке виготовлене на підприємствах країни-агресора.
З огляду на зазначене, вважаємо дискримінаційною вимогу тендерної документації: «9.1. Обладнання повинно бути виготовлено на вітчизняних або закордонних виробництвах за виключенням виробництва країни-агресора.», та вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виклавши наведений пункт в наступній або аналогічній за змістом редакції, що виключає дискримінацію:
«9.1. Обладнання повинно бути виготовлено на вітчизняних або закордонних виробництвах за виключенням випадків заборони ввезення обладнання на територію України згідно чинних нормативних актів.»
Розгорнути
Згорнути
«Обладнання повинно бути виготовлено на вітчизняних або закордонних виробництвах за виключенням виробництва країни-агресора».
Згідно Закону України «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях» країною-агресором визнається Російська Федерація.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про санкції» (далі – Закон) з метою захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави можуть застосовуватися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (далі - санкції).
Санкції можуть застосовуватися з боку України по відношенню до іноземної держави, іноземної юридичної особи, юридичної особи, яка знаходиться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про санкції» одним з видів санкцій є обмеження торгових операцій.
Статтею 5 Закону визначено порядок застосування, скасування та внесення змін до санкцій. Так, рішення щодо застосування санкцій приймається Радою національної безпеки та охорони України.
На даний час, Указом Президента України від 21 травня 2021 року № 203/2021 введено в дію Рішення РНБОУ «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 14.05.2021 р.
Додатками до цього рішення є переліки юридичних та фізичних осіб, щодо яких застосовано санкції.
Тобто, санкції застосовано до окремих, чітко визначених в окремому переліку фізичних та юридичних осіб, а не до усіх фізичних та юридичних осіб країни-агресора.
Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 р. визначено перелік товарів, що походять з Російської Федерації, ввезення яких до 31.12.2021 (в чинній редакції) заборонено. В переліку, що є додатком до вказаної постанови відсутні товари згідно предмету даної закупівлі.
Отже, чинне законодавство не забороняє ввезення на територію України товарів, які відсутні в переліку товарів заборонених до ввезення, та придбані у постачальника, якого не внесено до санкційного переліку.
Таким чином, законом не виключена можливість придбання товарів для постачання в межах даної процедури закупівлі, яке виготовлене на підприємствах країни-агресора.
З огляду на зазначене, вважаємо дискримінаційною вимогу тендерної документації: «9.1. Обладнання повинно бути виготовлено на вітчизняних або закордонних виробництвах за виключенням виробництва країни-агресора.», та вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виклавши наведений пункт в наступній або аналогічній за змістом редакції, що виключає дискримінацію:
«9.1. Обладнання повинно бути виготовлено на вітчизняних або закордонних виробництвах за виключенням випадків заборони ввезення обладнання на територію України згідно чинних нормативних актів.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2021 09:50
ДП «Укрхімтрансаміак» визначає кваліфікаційні та інші вимоги до учасників торгів.
Магістральний аміакопровод має оборонне, стратегічне значення для економіки та безпеки держави та відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки 1-ї категорії.
Трубопровідна арматура щодо якої оголошено закупівлю встановлюється для реконструкції вузлів комерційного обліку та ремонту лінійної частини магістрального аміакопроводу.
Зазначення у тендерній документації, що обладнання повинно бути виготовлено на вітчизняних або закордонних виробництвах за виключенням виробництва країни-агресора має вкрай важливе значення задля запобігання навмисних дій зі сторони країни-агресора щодо зриву строків постачання та якості обладнання яке буде встановлене на об’єкті підвищеної небезпеки 1-ї категорії.
Магістральний аміакопровод має оборонне, стратегічне значення для економіки та безпеки держави та відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки 1-ї категорії.
Трубопровідна арматура щодо якої оголошено закупівлю встановлюється для реконструкції вузлів комерційного обліку та ремонту лінійної частини магістрального аміакопроводу.
Зазначення у тендерній документації, що обладнання повинно бути виготовлено на вітчизняних або закордонних виробництвах за виключенням виробництва країни-агресора має вкрай важливе значення задля запобігання навмисних дій зі сторони країни-агресора щодо зриву строків постачання та якості обладнання яке буде встановлене на об’єкті підвищеної небезпеки 1-ї категорії.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2021 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРНІ ГРУП" |
33 997 990,00
UAH
|
33 997 990,00
UAH
|
1.3571428571 | 25 051 150.53 | Документи |
ТОВ МБС-Інжинірінг |
30 876 120,00
UAH
|
30 876 120,00
UAH
|
1 | 30 876 120 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРНІ ГРУП" #40438660 |
Переможець |
33 997 990,00
UAH
|
16 червня 2021 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор 058 2-12.pdf | укладений |
06 липня 2021 16:39
|