Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" |
Код ЄДРПОУ: | 03349134 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Степова, 35 |
Контактна особа: |
Сагайдак Олександр Леонідович 380637697157 o.sahaidak@mkrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Так, у закупівлях UA-2021-05-05-002941-a UA-2021-03-24-005954-c по предмету ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги приймання і захоронення безпечних відходів) закупівлі не відбулись.
Для забезпечення організації догляду за кладовищами необхідне своєчасне вивезення сміття з території кладовищ та його утилізацію, тому прийнято рішення застосувати, як виняток переговорну процедуру закупівлі та укласти договір після проведення переговорів.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2021 15:53 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 червня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
02 червня 2021 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-15-000051 ● 1735f2c0b1424f8a824eae25395a4aa6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 15:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2021 № 396
Одеса
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-06-02-005744-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 червня 2021 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.07.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-15 15:57:17
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги приймання і захоронення безпечних відходів)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та пояснень з наступного питання.
Чи було укладено за результатами проведення процедури закупівлі UA-2021-06-02-005744-c договір про закупівлю?
Якщо такий договір укладався, просимо пояснити причини його відсутності в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-16 15:27:00
Зміна виміру обсягів
Комунальним підприємством Миколаївської міської ради «Миколаївська ритуальна служба» внесено план UA-P-2021-05-26-000635-c, Код ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.
Враховуючи, що двічі відмінено процедуру відкритих торгів у закупівлях UA-2021-05-05-002941-a UA-2021-03-24-005954-c, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом прийнято рішення застосувати переговорну процедуру, як виняток.
В ході проведення переговорної процедури технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації відкритих торгів.
Учасник: приватне підприємство «МИЛЬЧА» (ЄДРПОУ 32061022) надав документи та підтвердив технічні та якісні характеристики, кваліфікаційні вимоги та відсутність підстав для відхилення відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником встановлено такі технічні та якісні характеристики:
1. Назва предмету закупівлі ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги приймання і захоронення безпечних відходів);
2. Місце виконання послуг: за місцем знаходження приймання та захоронення безпечних відходів;
3. Обсяг предмету закупівлі: обсяг приймання відходів у кількості 4 000 тон на 2021 рік.
4. Терміни поставки товару: 31.12.2021.
В результаті проведення переговорної процедури прийнято рішення про намір укласти договір між Комунальним підприємством Миколаївської міської ради «Миколаївська ритуальна служба» та ПП «МИЛЬЧА».
В подальшому, при підготовці угоди для підпису було змінено умови приймання відходів. Обсяг відходів вимірювався не в тонах а в кубічних метрах. Наразі здійснюється перерахування обсягу відходів відповідно до потреб КП ММР «Миколаївська ритуальна служба».
Договір у закупівлі не укладався.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Процедуру закупівлі, відповідно до ч. 8 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" - відмінено
2021-07-22 11:40:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2021-07-26 08:07:58
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИЛЬЧА" #32061022 |
Переможець |
400 000,00
UAH
|
03 червня 2021 15:53
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 22 липня 2021 11:39 |
Кінець періоду оскарження: | 02 серпня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 02 серпня 2021 00:01 |
Причина відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій) |
Коментар щодо відміни: | Договір про закупівлю не підписаний протягом строку, визначеного пунктом 5 частини восьмої статті 40 Закону. |
22 липня 2021 11:39
|
Електронний підпис |
22 липня 2021 11:38
|
Протокол відміни переговорної процедури.docx |
22 липня 2021 11:39
|
Електронний підпис |
22 липня 2021 11:39
|
Електронний підпис |
22 липня 2021 11:38
|
Протокол відміни переговорної процедури.docx |