Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги приймання і захоронення безпечних відходів
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2021-06-02-005744-c c864f50748554f919f4fc83e320fce12
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сагайдак Олександр Леонідович

380637697157 o.sahaidak@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА"
Код ЄДРПОУ: 03349134
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Степова, 35
Контактна особа: Сагайдак Олександр Леонідович
380637697157
o.sahaidak@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно статті 3 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Так, у закупівлях UA-2021-05-05-002941-a UA-2021-03-24-005954-c по предмету ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги приймання і захоронення безпечних відходів) закупівлі не відбулись.
Для забезпечення організації догляду за кладовищами необхідне своєчасне вивезення сміття з території кладовищ та його утилізацію, тому прийнято рішення застосувати, як виняток переговорну процедуру закупівлі та укласти договір після проведення переговорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2021 15:53
Оскарження наміру укласти договір: 14 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги приймання і захоронення безпечних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

02 червня 2021 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-15-000051 ● 1735f2c0b1424f8a824eae25395a4aa6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2021 15:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.07.2021 № 396

Одеса


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-06-02-005744-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 червня 2021 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.07.2021.



Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-15 15:57:17

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги приймання і захоронення безпечних відходів)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та пояснень з наступного питання.
Чи було укладено за результатами проведення процедури закупівлі UA-2021-06-02-005744-c договір про закупівлю?
Якщо такий договір укладався, просимо пояснити причини його відсутності в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-16 15:27:00

Зміна виміру обсягів

Комунальним підприємством Миколаївської міської ради «Миколаївська ритуальна служба» внесено план UA-P-2021-05-26-000635-c, Код ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.
Враховуючи, що двічі відмінено процедуру відкритих торгів у закупівлях UA-2021-05-05-002941-a UA-2021-03-24-005954-c, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом прийнято рішення застосувати переговорну процедуру, як виняток.
В ході проведення переговорної процедури технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації відкритих торгів.
Учасник: приватне підприємство «МИЛЬЧА» (ЄДРПОУ 32061022) надав документи та підтвердив технічні та якісні характеристики, кваліфікаційні вимоги та відсутність підстав для відхилення відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником встановлено такі технічні та якісні характеристики:
1. Назва предмету закупівлі ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги приймання і захоронення безпечних відходів);
2. Місце виконання послуг: за місцем знаходження приймання та захоронення безпечних відходів;
3. Обсяг предмету закупівлі: обсяг приймання відходів у кількості 4 000 тон на 2021 рік.
4. Терміни поставки товару: 31.12.2021.
В результаті проведення переговорної процедури прийнято рішення про намір укласти договір між Комунальним підприємством Миколаївської міської ради «Миколаївська ритуальна служба» та ПП «МИЛЬЧА».
В подальшому, при підготовці угоди для підпису було змінено умови приймання відходів. Обсяг відходів вимірювався не в тонах а в кубічних метрах. Наразі здійснюється перерахування обсягу відходів відповідно до потреб КП ММР «Миколаївська ритуальна служба».
Договір у закупівлі не укладався.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедуру закупівлі, відповідно до ч. 8 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" - відмінено

2021-07-22 11:40:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2021-07-26 08:07:58

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИЛЬЧА"
#32061022
Переможець 400 000,00
UAH
03 червня 2021 15:53

Документи

03 червня 2021 15:53
Електронний підпис
03 червня 2021 15:52
Електронний підпис
03 червня 2021 15:52
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2021 15:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИЛЬЧА"
#32061022
400 000,00
UAH
Документи

Документи

03 червня 2021 15:53
Електронний підпис
03 червня 2021 15:52
Електронний підпис
03 червня 2021 15:52
протокол.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 22 липня 2021 11:39
Кінець періоду оскарження: 02 серпня 2021 00:00
Дата відміни: 02 серпня 2021 00:01
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій)
Коментар щодо відміни: Договір про закупівлю не підписаний протягом строку, визначеного пунктом 5 частини восьмої статті 40 Закону.