Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЕКСКАВАТОРИ-НАВАНТАЖУВАЧІ
BACKHOE LOADERS
Очікувана вартість
6 398 334,00 UAH
UA-2021-06-02-003608-c bc06ac3941d04a6caa8df311b013a1e4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвак Артем Володимирович

+380985365443 lytvakartem@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03361655
Вебсайт: http://kvk.pl.ua/
Місцезнаходження: 39623, Україна , Полтавська область обл., Кременчук, ПРОВУЛОК ГЕРОЇВ БРЕСТА, будинок 35А
Контактна особа: Литвак Артем Володимирович
+380985365443
lytvakartem@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Communal Enterprise "Kremenchugvodokanal" of Kremenchuk City Council
National ID: 03361655
Contact point: Lytvak Artem
+380985365443
lytvakartem@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 червня 2021 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 6 398 334,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 991,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Publication date: 02 червня 2021 13:59
Enquiries until: 23 червня 2021 00:00
Complaints submission until: до 29 червня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2021 00:00

Information

Estimated total value: 6 398 334 UAH including VAT
Minimal lowering step: 31 992 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Scope of the procurement
ЕКСКАВАТОРИ-НАВАНТАЖУВАЧІ
BACKHOE LOADERS
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
ЕКСКАВАТОР-НАВАНТАЖУВАЧ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, провулок Героїв Бреста, буд.35А
ДК 021:2015: 43262100-8 — Механічні екскаватори

BACKHOE LOADER
CPV: 43262100-8
Період постачання: з 26 липня 2021 по 31 грудня 2021
1 шт.
ЕКСКАВАТОР-НАВАНТАЖУВАЧ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, провулок Героїв Бреста, буд.35А
ДК 021:2015: 43262100-8 — Механічні екскаватори

BACKHOE LOADER
CPV: 43262100-8
Період постачання: з 26 липня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює післяплату в розмірі 100 (сто) відсотків вартості поставленного Товару протягом 120 (ста двадцяти) робочих днів з дати поставки Товару. Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
Учасник підтверджує, що
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
Учасник підтверджує, що
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 червня 2021 13:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 червня 2021 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2021 13:56
ТД Екскаватори 4326.doc
02 червня 2021 13:56
Додаток 5 Проект договору 4326.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміна технічних вимог
Дата подання: 04 червня 2021 17:26
Дата відповіді: 09 червня 2021 15:17
Шановний Замовник, п.43 передбачено "гідромолот та екскаватор-навантажувач мають бути від одного виробника" прошу Вас повідомити на що вплине застосування виробником на своїх екскаваторах-навантажувачах гідромолоту від іншого виробника? Прошу переглянути зазначений пункт та внести наступні зміни, які не погіршують якість навісного обладнання або екскаватора-навантажувача: "У разі застосування гідромолота від іншого виробника необхідно надати дозвіл від виробника екскаватора-навантажувача на можливість його використання".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля та подальша експлуатація гідромолота та екскаватора-навантожувача від різних виробників ускладнить гарантійне та післягарантійне технічне обслуговування як ексковатора-навантажувача так і гідромолота. Договори на гарантійне, післягарантійне технічне обслуговування та закупівлю запасних частин доведеться укладати не з одним, а з двома постачальниками, що створює додаткові незручності в роботі та може призвести до виникнення додаткових витрат на їх придбання.
Зміна технічних вимог
Дата подання: 04 червня 2021 17:39
Дата відповіді: 09 червня 2021 15:24
Шановний Замовник, Вами зазначена наступна вимога: "Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції посилання на офіційний сайт виробника де розміщена брошура/проспект/каталог тощо, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам згідно з даною тендерною документацією запропонованого предмета закупівлі" У зв'язку з тим, що вона має ознаки дискримінації просимо її видалити або надати роз'яснення у наступному: 1) якими нормама Закону аргументована зазначена вимога? 2) брошура повинна мати зазначення № процедури? 3) брошура повинна мати вигляд тендерної документації, кваліфікаційних, організаційних, технічних, тощо вимог? 4) яке відношення виробник має до Замовника, для виконання зазначеної вимоги? 5) скільки часу повинна бути брошура на сайті виробника з зазначенням № процедури та чим це аргументовано? Додатково звертаємо увагу, що сайт не є публічною інформацією, а виробник не є носієм публічної інформації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо ознак дискримінації
Зазначену інформацію можна знайти в мережі Інтернет, здійснивши пошук відповідної інформації в Google, при цьому це не вичерпний перелік.
https://zeppelin.ua/products/backhoe-loaders/426f2/
http://www.euromash.com.ua/product/880
https://machinery.pts.ua/ru/products/ekskavator-pogruzchik-mst-542s/
https://avioteh.com.ua/ekskavator-pogruzchiki-amkodor-732
https://elex.kr.ua/ua/production
1. Згідно з абзацем першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з пунктом 4 частини першої стаття 4 Закону України "Про захист прав споживачів" (надалі — Закон) Споживачі під час укладення, зміни, виконання та припинення договорів щодо отримання (придбання, замовлення тощо) продукції, а також при використанні продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право, зокерма на необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію державною мовою про продукцію, її кількість, якість, асортимент, її виробника (виконавця, продавця) відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної";
Згідно з частиною першою статті 6 Закону Продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію.
Частиною першою статті 15 Закону Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).
Згідно з частиною другою сттатті 15 Закону інформація, передбачена частиною першою цієї статті, доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), визначеним відповідними нормативно-правовими актами, у тому числі технічними регламентами, або, прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування.
2. Замовник не встановлює вимогу щодо наявності в брошурі/проспекті/каталозі тощо посилання на номер оголошення в ЕСЗ.
3. Учасник подає брошуру/проспект/каталог тощо заводу виробника, при цьому документ повинен містити підтвердження технічних та функціональних характеристик, визначених замовником. Тендерною документацією встановлено вимоги щодо змісту документа, вимоги щодо вигляду документа замовник не встановлює.
яке відношення виробник має до Замовника, для виконання зазначеної вимоги?
4. Результатом закупівлі буде придбання товару певного виробника, можливо й з посередництвом учасника (якщо учасник не є виробником), а отже виробник має безпосереднє відношення до предмета закупівлі, а отже й до замовника.
5. Замовник не встановлює вимогу щодо тривалості часу розміщення брошури/проспекту/каталогу тощо. Замовник не встановлює вимогу щодо наявності в брошурі/проспекті/каталозі тощо посилання на номер оголошення в ЕСЗ.
Зміна технічних вимог
Дата подання: 09 червня 2021 20:33
Дата відповіді: 14 червня 2021 16:12
Шановний Замовник, до відповіді на перше питання Ви самі собі суперечите з огляду на наступне: 1) післягарантійне обслуговування гідромолоту виключно у 1 виробника зменшить конкуренцію та збільшить Ваші витрати; 2) первинний постачальник екскаватора-навантажувача з гідромолотом має відповідні свідоцтва на обслуговування як самого екскаватора-навантажувача так гідромолота, що дозволить Вам укласти єдиний договір. У звязку з відсутністю коректної аргументації, а також встановленої дискримінації до всіх учасників (крім обраного) просимо Вас виключити зазначений пункт або змінити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо, що тендерна документація, це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Технічні специфікації повинні чітко визначати очікуваний результат підготовки тендерної пропозиції в частині задоволення конкретних потреб і представлення необхідних технічних рішень. Технічні специфікації охоплюють широкий спектр умов, які застосовуються на етапах до, під час та після проведення торгів.
Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Технічні специфікації також слугують основою для проведення початкового оцінювання відповідності отриманих тендерних пропозицій установленим вимогам.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, чітко визначені технічні вимоги до предмета закупівлі - запорука отримання саме того товару саме тієї якості, що потрібні замовнику.
Хочемо зауважити, що замовником надана можливість пропонувати екскаватори, які можуть мати характеристики не гірші в порівнянні з встановленими вимогами. Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити товар, який би володів кращими технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника. Замовник визначив предмет закупівлі, виходячи зі свого досвіду та особливостей здійснення господарської діяльності.
Зазначені технічні параметри зазначені у Додатку 4 тендерній документації є оптимальними і необхідними для виконання робіт, та пов’язані з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника.
Проаналізувавши Ваше звернення повідомляємо, шо Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведені умови тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою пропозицію через наявні умови тендерної документації.
Зміна технічних вимог
Дата подання: 09 червня 2021 20:58
Дата відповіді: 14 червня 2021 16:13
Шановний Замовник, Ваша відповідь на друге питання також сама собі суперечить з огляду на наступне: 1) Норми Закону України "Про захист прав споживачів" не мають жодного підґрунтя в наданні каталога/брошури у відповідності Ваших вимог до предмета закупівлі. 2) Виробник товару, якщо він не є учасником тендеру, не вступає з Замовником у господарські відносини; 3) Виробник товару не маючи господарських відносин з Замовником не повинен публікувати на своєму сайті інформацію на вимогу Замовника; 4) Вашою вимогою чітко зазначено що брошура повинна бути у відповідності тендерної документації, а відповідь зазначає що ні, що частина інформація всеж таки не повинна бути на сайті; 5) Якщо відсутня вимога по тривалості в часі знаходження брошури на сайті, яким чином Ви плануєте перевіряти її відповідність? 6) Відсутня відповідь - чи вважає Замовник інформацію на сайті публічною інформацією від не публічної особи? Додатково прошу повідомити: 7) Що робити учасникам/виробникам, якщо сайт заводу буде на реконструкції на час тендеру або підтвергнеться хакерської атаки, що масово відбувається у світі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо, що тендерна документація, це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Технічні специфікації повинні чітко визначати очікуваний результат підготовки тендерної пропозиції в частині задоволення конкретних потреб і представлення необхідних технічних рішень. Технічні специфікації охоплюють широкий спектр умов, які застосовуються на етапах до, під час та після проведення торгів.
Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Технічні специфікації також слугують основою для проведення початкового оцінювання відповідності отриманих тендерних пропозицій установленим вимогам.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, чітко визначені технічні вимоги до предмета закупівлі - запорука отримання саме того товару саме тієї якості, що потрібні замовнику.
Хочемо зауважити, що замовником надана можливість пропонувати екскаватори, які можуть мати характеристики не гірші в порівнянні з встановленими вимогами. Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити товар, який би володів кращими технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника. Замовник визначив предмет закупівлі, виходячи зі свого досвіду та особливостей здійснення господарської діяльності.
Зазначені технічні параметри зазначені у Додатку 4 тендерній документації є оптимальними і необхідними для виконання робіт, та пов’язані з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника.
Проаналізувавши Ваше звернення повідомляємо, шо Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведені умови тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою пропозицію через наявні умови тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-02-003608-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41227462
Дата подання: 03 червня 2021 09:50
внести зміни в ТЗ
Найменування рішення Замовника, дії або бездіяльність якого оскаржуються вимогою: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ: 03361655
Місцезнаходження: 39623 Україна Полтавська область Кременчук ПРОВУЛОК ГЕРОЇВ БРЕСТА, будинок 35А
тел.: +380985365443
е-mail: lytvakartem@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-02-003608-c

ВИМОГА
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку Закону України «Про публічні закупівлі»)

02.06.2021р. Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ - комунальне господарство Верхівцевської міської ради" (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-02-003608-c) «ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію.
Ми, як потенційний учасник, вважаємо умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Детально вивчивши тендерну документацію, було встановлено одну технічну вимогу, передбачену Додатком 4, що обмежує наше право брати участь у закупівлі. Заміна цього показника (показник, що підлягає зміні – виділений червоним кольором), надасть Замовнику право вибрати дешевший та не менш якісний екскаватор-навантажувач з більшої кількості надійних постачальників, а саме:

Додаток 4 Технічні вимоги
До тендерної документації
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Екскаватор-навантажувач — 1 шт.
Екскаватор-навантажувач з додатковим навісним обладнанням — 1 шт.
№ з/п Технічні та якісні характеристики Учасник зазначає технічні та якісні характеристики пропонованих машин
1 2 3 4
1. Екскаватор-навантажувач Екскаватор-навантажувач з додатковим навісним обладнанням + +
2. Машина нова, не раніше 2021 року випуску +
3. Машина у стандартному заводському виконанні. Модель не переобладнана. +
4. Екскаватор-навантажувач на шасі з пневмоколісним ходом, приводом на всі колеса та гідропідсилювачем керма. Екскаватор-навантажувач має бути стандартного заводського виконання. +
5. Дизельний 4-х циліндровий двигун, з прямим вприском палива, з турбонаддувом (не вище ЄВРО 2), потужністю не меншою 68,5 кВт (92,0 к.с.), робочим об’ємом 4400 см куб. +
6. Транспортна довжина не більше 5750 мм. +
7. Екскаватор-навантажувач має бути обладнаний підігрівачем блоку циліндрів двигуна. +
8. Кабіна оператора має бути обладнана пристроєм ROPS/FOPS. +
9. Кабіна екскаватора має бути обладнана кондиціонером. +
10. Освітлення попереду:
не менше 2 фари дорожньго освітлення і окремо не менше 4 фари робочого освітлення. +
11. Освітлення позаду: не менше 4 фари робочого освітлення. +
12. Фонарі: стопу та повороту. +
13. Має бути встановлено звукову систему про оповіщення руху заднім ходом. +
14. Екскаватор має бути обладнаний крилами -бризковиками передніх і задніх коліс. +
15. Повна експлуатаційна маса не менше 8100 кг +
16. Суцільний паливний бак без використання додаткових ємностей об’ємом – не менше 160 л. 140
17. Об’єм системи охолодження двигуна – не більше 23 л. +
18. Поворотні передні два колеса +
19. Трансмісія :
Привід на обидва мости. +
20. Електричний перемикач вибору приводу коліс 2WD/4WD в кабіні екскаватора-навантажувача +
21. Мости з блокуванням диференціала або диференціалом підвищеного тертя +
22. Навантаження на задній мост:
Статичне – не менше 22 900 кг.,
Динамічне – не менше 9 100 кг. +
23. Коробка передач з вмонтованим гідротрансформатором. На рульовій колонці має бути встановлений електричний перемикач реверса. +
24. Транспортна швидкість пересування не менше 38 км/год. +
25. Радіус коліс:
- передні не більше 18
- задні не більше 28
20
+
26. Загальна продуктивність гідравлічної системи не менше 140 літрів за хвилину. +
27. Максимальний тиск в гідравлічній системі не менше 250 Бар 240
28. Загальний об’єм гідравлічної системи включаючи гідравлічний бак – не більше 137 л. 145
29. Ківш навантажувача має бути багатофункціональний 6-в-1, щелепний. +
30. Номінальна місткість ковша навантажувача – не менше 1,0 куб. метр. +
31. Висота вивантаження навантажувального ковша по нижній кромці – не менше 2700 мм. +
32. Стріла навантажувача має бути обладнана системою паралельного підйому. +
33. Ківш навантажувача має керуватися здвоєними гідроциліндрами. Гідроциліндри мають бути розміщені по одній прямій зі стрілою навантажувача. +
34. Рукоять екскаватора – телескопічна. +
35. Екскаваторне обладнання має бути оснащене системою зміщення осі копання відносно осі машини. +
36. Максимальна глибина копання екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання не менше 5970 мм. 5850
37. Максимальна висота завантаження по стандартним нормам (при закритому ковші) не менше 4700 мм. 4623
38. Ківш екскаваторного обладнання шириною 750-850 мм +
39. Кут повороту екскаваторного ківша не менше 201 градус +
40. Гарантія 12 місяців без обмеження напрацювання мотогодин. +
41. Має бути встановлена Виробником екскаватора-навантажувача система контролю роботи екскаватора-навантажувача в реальному часі через GSM, GPS та Інтернет.
Система включає в себе такі додаткові опції:
- Час напрацювання машини згідно лічильнику мотогодин екскаватора-навантажувача,
- Повідомлення про технічне обслуговування,
- Історія сервісного обслуговування,
- Попередження щодо технічного стану екскаватора,
- Рівень пального в баку,
- Простоювання техніки, +
42. Додаткове навісне обладнання для екскаватора-навантажувача: +
43. Додаткове навісне обладнання та екскаватор-навантажувач мають бути від одного виробника. Додаткове навісне обладнання та екскаватор-навантажувач мають бути від одного виробника. + +
44. Пристрій для швидкої заміни навісного обладнання на стрілі навантажувача Пристрій для швидкої заміни навісного обладнання на стрілі навантажувача + +
45. — Екскаватор має бути оснащений гідролініями, які дають змогу використовувати машини з гідромолотом; + +
46. — Гідромолот з масою не менше 330 кг; + +
47. — Діаметр піки не менше 75 мм; + +
48. — Енергетичний клас не менше 1300 Дж; + +

1. Учасник підтверджує свої повноваження на реалізацію пропонованих машин листом/свідоцтвом/сертифікатом тощо виданим виробником.
2. Учасник листом в довільній формі підтверджує, що він забезпечить передпродажну підготовку, введення машини в експлуатацію та навчання обслуговуючого персоналу на базі Замовника. Вартість цих робіт враховується в ціну машини.
3. Учасник листом в довільній формі підтверджує, що він здійснюватиме технічне обслуговування або гарантійний ремонт машин в період гарантійного терміну експлуатації та зазначає цей термін.
4. Учасник листом в довільній формі підтверджує, що він забезпечуватиме виїзд мобільної сервісної бригади для усунення поломок на базі замовника в період гарантійного терміну експлуатації.
5. Для підтвердження наявності бази з відповідними умовами для зберігання, гарантійного, сервісного обслуговування та продажу машин, а також наявності складу запасних частин для забезпечення їх швидкої заміни, у складі тендерної пропозиції учасником подається довідка в довільній формі.
6. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції посилання на офіційний сайт виробника де розміщена брошура/проспект/каталог тощо, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам згідно з даною тендерною документацією запропонованого предмета закупівлі.
7. Учасник подає довідку в довільній формі з місцезнаходженням сервісного(-их) центру(-ів) на території України, який(-і) виконує(-ють) технічне обслуговування і ремонт машин що пропонуються учасником.
8. Учасник подає брошуру/проспект/каталог тощо заводу виробника, що містить технічні характеристики товару, що пропонується учасником; при цьому документ, що подається у складі пропозиції має бути завірений заводом-виробником, та містити підтвердження технічних та функціональних характеристик, визначених замовником.

Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
Наше підприємство є організацією, основним видом діяльності якої є здійснення оптової торгівлі машинами й устаткуванням для добувної промисловості та будівництва, та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як нашого підприємства, так і інших учасників, в Процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
Оприлюднити зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї вимоги.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2021 10:11
На Вашу вимогу повідомляємо, що тендерна документація, це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Технічні специфікації повинні чітко визначати очікуваний результат підготовки тендерної пропозиції в частині задоволення конкретних потреб і представлення необхідних технічних рішень. Технічні специфікації охоплюють широкий спектр умов, які застосовуються на етапах до, під час та після проведення торгів.
Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Технічні специфікації також слугують основою для проведення початкового оцінювання відповідності отриманих тендерних пропозицій установленим вимогам.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, чітко визначені технічні вимоги до предмета закупівлі - запорука отримання саме того товару саме тієї якості, що потрібні замовнику.
Проаналізувавши пропоновані Вами зміни вбачається, що їх внесення призведе до погіршення функціональних та технічних характеристик екскаваторів в порівнянні зі встановленими в тендерній документації, тому внесення таких змін суперечить потребам замовника
Хочемо зауважити, що замовником надана можливість пропонувати екскаватори, які можуть мати характеристики не гірші в порівнянні з встановленими вимогами. Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити товар, який би володів кращими технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника. Замовник визначив предмет закупівлі, виходячи зі свого досвіду та особливостей здійснення господарської діяльності.
Зазначені технічні параметри зазначені у Додатку 4 тендерній документації є оптимальними і необхідними для виконання робіт, та пов’язані з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника.
Підсумовуючи наведене вище повідомляємо, що вимога UA-2021-06-02-003608-c.b1 не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-06-02-003608-c.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 15 липня 2021 10:47
Вимога на скасування не правомірного рішення
Вимога на скасування не правомірного рішення
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи

04 червня 2021 10:11
Відповідь на вимогу.doc

Документи подані скаржником

15 липня 2021 10:47
2. Додаток1 до вимоги.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 липня 2021
UA-2021-06-02-003608-cbc06ac3941d04a6caa8df311b013a1e4
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03361655
Місцезнаходження: 39623, Україна, Полтавська область обл., Кременчук, ПРОВУЛОК ГЕРОЇВ БРЕСТА, будинок 35А
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ "Констракшн Машинері" Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС" Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи

Документи

Документи

Документи

Публічні документи

02 липня 2021 23:23
Електронний підпис
02 липня 2021 23:21
Електронний підпис
02 липня 2021 23:19
Електронний підпис
02 липня 2021 23:09
технічні вимоги.pdf
02 липня 2021 23:09
протокол на підпис.pdf
02 липня 2021 23:09
Протокол № 12 Ятло.pdf
02 липня 2021 23:09
ПДВ.jpg
02 липня 2021 23:09
паспорт код Ятло.pdf
02 липня 2021 23:09
Лист відгук.pdf
02 липня 2021 23:09
Лист JCB ЗАС 2021.pdf
02 липня 2021 23:09
копія статуту 2019.pdf
02 липня 2021 23:09
Інф про період ТО.pdf
02 липня 2021 23:09
зразок підпису.pdf
02 липня 2021 23:09
Витяг ЗАС 19.05..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Констракшн Машинері"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС"

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Інформація про відміну

Дата відміни
13 липня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій