Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо (філе куряче, охолоджене)
Очікувана вартість
488 500,00 UAH
UA-2021-06-02-002585-c ● 11edc92232c1400cbad9b204c32881ae
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 05415958 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 |
Контактна особа: |
Письменський Ігор Юрійович 380445127333 tender_kmkl_3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2021 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2021 14:39 |
Очікувана вартість: | 488 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 442,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 14655 грн(чотирнадцать тисяч шістсот п’ятдесят п’ять грн.00 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Принципала, без згоди та погодження з Бенефіціаром, після її передавання / надсилання Бенефіціару - Відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром, в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію - Гарантія є чинною з дати її видачі. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком – гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в тому числі надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. Реквізити Замовника: Назва Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №3» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (КНП «КМКЛ №3») Місцезнаходження Замовника: 02125 м. Київ вул. Петра Запорожця, 26 Дніпровський район; Код ЕДРПОУ: 05415958 Р/Р: UA3130522990000026001036207675 АТ КБ «ПРИВАТБАНК» м.Києва МФО 305299 ЕДРПОУ банку:14360570 В електронній гарантії повинно бути зазначено строк дії електронної гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14655 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кілограми
М'ясо (філе куряче, охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2021 12:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2021 12:34 |
Тендерна документація Фле куряче, охолодженеі 2021.doc | |
02 червня 2021 12:21 |
ДОГОВІР філе куряче 21 рік.doc | |
02 червня 2021 12:21 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) філе куряче 2021.doc | |
02 червня 2021 12:20 |
Додаток 5 філе куряче (Загальна інформація про учасника процедури закупівлі).doc | |
02 червня 2021 12:20 |
Додаток 3 (Документи після акцепту)філе куряче 2021.doc | |
02 червня 2021 12:20 |
Додаток 1 (Кваліфікація)філе куряче.doc | |
02 червня 2021 12:19 |
Тендерна документація М'ясо (філе куряче) 2021(тітул).pdf |
02 червня 2021 12:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
02 червня 2021 12:34 |
Тендерна документація Фле куряче, охолодженеі 2021.doc
|
||
02 червня 2021 12:21 |
ДОГОВІР філе куряче 21 рік.doc
|
||
02 червня 2021 12:21 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) філе куряче 2021.doc
|
||
02 червня 2021 12:20 |
Додаток 5 філе куряче (Загальна інформація про учасника процедури закупівлі).doc
|
||
02 червня 2021 12:20 |
Додаток 3 (Документи після акцепту)філе куряче 2021.doc
|
||
02 червня 2021 12:20 |
Додаток 1 (Кваліфікація)філе куряче.doc
|
||
02 червня 2021 12:19 |
Тендерна документація М'ясо (філе куряче) 2021(тітул).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-02-002585-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3578004346
Дата подання: 29 червня 2021 19:26
Вимога
Замовником Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) 23.06.2021 року було визначено переможцем ФОП Громік Віталій Васильович. ФОП Марченко В.О. з даним рішенням не погоджується.
1. Відповідно до Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником (додаток 2).
У Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначено: Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції скан-копії оригіналів протоколів контрольних випробувань (експертних висновків) харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних/фізичних, виданих не раніше, як за два місяці до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
ФОП Громік Віталій Васильович надає у складі пропозиції файл: «експертний висновок, декларація.pdf», який містить експертний висновок № 001436 п/21 від 20 квітня 2021 р. щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за показниками: мікробіологічні дослідження, що не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки наданий експертний висновок не містить інформації щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних/фізичних.
Таким чином, пропозиція ФОП Громік Віталій Васильович не відповідає технічним вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
2. Відповідно до Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначено: Умови поставки товарів: автотранспортом – рефрижератором Учасника для перевезення вищезазначених товарів, який має всі необхідні дозвільні документи, копії яких додаються у складі конкурсної пропозиції .
Згідно вищезазначеного, учасник у складі пропозиції повинен надати документи на автотранспорт – рефрижератор.
У складі пропозиції ФОП Громік Віталій Васильович відсутні документи на автотранспорт – рефрижератор. Таким чином, пропозиція ФОП Громік Віталій Васильович не відповідає технічним вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
Просимо Замовника, переглянути тендерну пропозицію учасника-переможця та відхили її як таку яка не відповідає нормам чинного законодавства .
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником (додаток 2).
У Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначено: Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції скан-копії оригіналів протоколів контрольних випробувань (експертних висновків) харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних/фізичних, виданих не раніше, як за два місяці до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
ФОП Громік Віталій Васильович надає у складі пропозиції файл: «експертний висновок, декларація.pdf», який містить експертний висновок № 001436 п/21 від 20 квітня 2021 р. щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за показниками: мікробіологічні дослідження, що не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки наданий експертний висновок не містить інформації щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних/фізичних.
Таким чином, пропозиція ФОП Громік Віталій Васильович не відповідає технічним вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
2. Відповідно до Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначено: Умови поставки товарів: автотранспортом – рефрижератором Учасника для перевезення вищезазначених товарів, який має всі необхідні дозвільні документи, копії яких додаються у складі конкурсної пропозиції .
Згідно вищезазначеного, учасник у складі пропозиції повинен надати документи на автотранспорт – рефрижератор.
У складі пропозиції ФОП Громік Віталій Васильович відсутні документи на автотранспорт – рефрижератор. Таким чином, пропозиція ФОП Громік Віталій Васильович не відповідає технічним вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
Просимо Замовника, переглянути тендерну пропозицію учасника-переможця та відхили її як таку яка не відповідає нормам чинного законодавства .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2021 15:58
Надаємо наступну відповідь.
Стосовно п.1 вимоги
Відповідно до Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником (додаток 2). У Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначено: Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції скан-копії оригіналів протоколів контрольних випробувань (експертних висновків) харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних/фізичних, виданих не раніше, як за два місяці до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. ФОП Громік Віталій Васильович надає у складі пропозиції файл: «експертний висновок, декларація.pdf», який містить експертний висновок № 001436 п/21 від 20 квітня 2021 р. щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за показниками: мікробіологічні дослідження. Органолептичні показники – це показники зовнішнього вигляду, запаху, консистенції, коліру запропонованого товару. Ця інформація є в опису товару (дод.2 до ТД). Виробник надав експертний висновок мікробіологічних досліджень, які підверджують якість товару та відповідність діючим стандартам. При поставці товару учасник надає експертний висновок за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних/фізичних на партію товару, що постачатиметься. З огляду вищезазначеного Учасник надав документи, що підтверджують якість запропонованого товару.
Стосовно п. 2 вимоги
Деякі види вантажу, зокрема продовольчі товари, вимагають при перевезенні підтримки певних температурних режимів для того, щоб не допустити псування вантажу. Ізотермічний фургон дозволяє забезпечити вантажу, що перевозиться, необхідні температурні умови.
Ізотермічні фургони класу «С» підтримують температуру від + 12 ° і до -20 °. Учасник надав документи щодо перевезення товару автомобілем RENAULT, Mscott, вантажний фургон ізотермічний – С, пристосований для перевезення продукції харчової промисловості з дотриманням температурного режиму згідно Наказу №363 від 14 жовтня 1997р. «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» та відповідає вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». З огляду вищезазначеного учасник надав документи, що підтверджують,що ізотермічний фургон дозволяє забезпечити вантажу, що перевозиться, необхідні температурні умови.
Вимогу не задоволено.
Стосовно п.1 вимоги
Відповідно до Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником (додаток 2). У Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначено: Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції скан-копії оригіналів протоколів контрольних випробувань (експертних висновків) харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних/фізичних, виданих не раніше, як за два місяці до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. ФОП Громік Віталій Васильович надає у складі пропозиції файл: «експертний висновок, декларація.pdf», який містить експертний висновок № 001436 п/21 від 20 квітня 2021 р. щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за показниками: мікробіологічні дослідження. Органолептичні показники – це показники зовнішнього вигляду, запаху, консистенції, коліру запропонованого товару. Ця інформація є в опису товару (дод.2 до ТД). Виробник надав експертний висновок мікробіологічних досліджень, які підверджують якість товару та відповідність діючим стандартам. При поставці товару учасник надає експертний висновок за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних/фізичних на партію товару, що постачатиметься. З огляду вищезазначеного Учасник надав документи, що підтверджують якість запропонованого товару.
Стосовно п. 2 вимоги
Деякі види вантажу, зокрема продовольчі товари, вимагають при перевезенні підтримки певних температурних режимів для того, щоб не допустити псування вантажу. Ізотермічний фургон дозволяє забезпечити вантажу, що перевозиться, необхідні температурні умови.
Ізотермічні фургони класу «С» підтримують температуру від + 12 ° і до -20 °. Учасник надав документи щодо перевезення товару автомобілем RENAULT, Mscott, вантажний фургон ізотермічний – С, пристосований для перевезення продукції харчової промисловості з дотриманням температурного режиму згідно Наказу №363 від 14 жовтня 1997р. «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» та відповідає вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». З огляду вищезазначеного учасник надав документи, що підтверджують,що ізотермічний фургон дозволяє забезпечити вантажу, що перевозиться, необхідні температурні умови.
Вимогу не задоволено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-02-002585-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3578004346
Дата подання: 02 липня 2021 18:39
Дата подання: 02 липня 2021 18:39
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
02.06.2021 року Замовником - Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги за предметом закупівлі: М’ясо (філе куряче, охолоджене) за ДК 021:2015 код 15110000-2 Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-02-002585-c.
За результатом електронних торгів (аукціон), що відбувся 18.06.2021 р., Замовником Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) було оприлюднено 23.06.2021 року Протокол засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня №3 виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації) № 185 від 22.06.2021 р., відповідно до якого учасника ФОП Громік Віталій Васильович було визначено переможцем в закупівлі М’ясо (філе куряче, охолоджене) за ДК 021:2015 код 15110000-2 Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-02-002585-c.
ФОП Марченко Віта Олександрівна не погоджується з рішенням Замовника з наступних підстав:
По-перше, відповідно до Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником (додаток 2).
У Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначено: Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції скан-копії оригіналів протоколів контрольних випробувань (експертних висновків) харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних/фізичних, виданих не раніше, як за два місяці до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
ФОП Громік Віталій Васильович надає у складі пропозиції файл: «експертний висновок, декларація.pdf», який містить експертний висновок № 001436 п/21 від 20 квітня 2021 р. щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за показниками: мікробіологічні дослідження, а не за основними показниками: органолептичними та фізико-хімічними/фізичними, як вимагалося у тендерній документації.
Таким чином, у складі пропозиції Громіка Віталія Васильовича відсутні скан-копії оригіналів протоколів контрольних випробувань (експертних висновків) харчової продукції, які містять інформацію щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичними та фізико-хімічними/фізичними, а отже, пропозиція ФОП Громік Віталій Васильович не відповідає технічним вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
По-друге, відповідно до Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено: Умови поставки товарів: автотранспортом – рефрижератором Учасника для перевезення вищезазначених товарів, який має всі необхідні дозвільні документи, копії яких додаються у складі конкурсної пропозиції.
Згідно вищезазначеного, учасник у складі пропозиції повинен надати документи на автотранспорт – рефрижератор.
У складі пропозиції ФОП Громік Віталій Васильович надає документи на транспорт RENAULT MASCOTT - вантажний фургон ізотермічний - С, а не на рефрижератор, як вимагалося у тендерній документації.
Таким чином, у складі пропозиції Громіка Віталія Васильовича відсутні документи на автотранспорт – рефрижератор, а отже, пропозиція ФОП Громік Віталій Васильович не відповідає технічним вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
Підсумовуючи викладене вище, вважаємо що Замовник допустив порушення законодавства з питань публічних закупівель при проведенні оскаржуваної процедури закупівлі, які викладені вище. Зазначене спричиняє і недотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Неправомірні дії Замовника порушують законний інтерес Фізичної особи-підприємця Марченко В.О. як Учасника у дотриманні законності та забезпеченні конкурентного середовища у торгах.
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 липня 2021 18:41
рішення від 07.07.2021 № 15320.pdf
Дата публікації: 07 липня 2021 18:41
інформація про перенесення розгляду скарги від 15.07.2021 № 13349.pdf
Дата публікації: 16 липня 2021 12:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2021 № 16414.pdf
Дата публікації: 20 липня 2021 17:15
рішення від 19.07.2021 № 16414.pdf
Дата публікації: 22 липня 2021 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: "Київська міська клінічна
лікарня No3" Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної
адміністрації) скасувала рішення про визначення фізичної особи-підприємця Громіка
Віталія Васильовича переможцем процедури закупівлі — "М'ясо (філе куряче,
охолоджене)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі
Уповноваженого органу за No UA-2021-06-02-002585-c.
Дата виконання рішення замовником: 13 серпня 2021 11:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2021 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
488 500,00
UAH з ПДВ
|
440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович |
465 000,00
UAH з ПДВ
|
453 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна |
471 000,00
UAH з ПДВ
|
471 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424 |
Рішення скасоване |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2021 10:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович #3168209595 |
Рішення скасоване |
453 950,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2021 10:29
|
|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424 |
Відхилено |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2021 12:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович #3168209595 |
Відхилено |
453 950,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2021 12:36
|
|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна #3578004346 |
Переможець |
471 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2021 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:39
|
ДУ 2 від 3012.21 філе куряче.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 14:58
|
дод.угода 1 від 16.11.21 м'ясо.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2021 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2021 11:10
|
Договір №1691 від 04.08.2021р..pdf | укладений |
13 серпня 2021 11:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1691 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1691 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |