Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт санітарних вузлів комунального закладу «Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 8» по вул. Довгалівська, 5 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
932 232,00 UAH
UA-2021-06-02-002402-a 36950c212af94b2ba83e30e3ce516130
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крамарець Вікторія Віталіївна

+380957707291 agent.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142336
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3
Контактна особа: Крамарець Вікторія Віталіївна
+380957707291
agent.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2021 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 932 232,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 322,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, яка надається з банку одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (надати копію), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,5% від очікуваної вартості: 4661,16 грн. (чотири тисячі шістсот шістдесят одна грн. 16 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляється Замовником відповідно до ст.31 Закону. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис, або за допомогою якого замовник може перевірити накладення електронного підпису. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис. Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Реквізити Замовника: Назва: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради. ЄДРПОУ 02142336. Місцезнаходження: Дніпропетровська обл., м. Нікополь, пр. Трубників, 3. Назва банку: ДКСУ м. Київ, адреса банку: м. Нікополь, пр. Трубників, 27, UA 808201720355109014005046076. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику в разі: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4661.16 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до ч.1 статті 27 Закону під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника - переможця внесення ним забезпечення виконання умов договору в розмірі 5 (п’ять) % кошторисної вартості договору у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. У призначенні платежу обов’язково вказати: «забезпечення виконання договору на закупівлю робіт: "Капітальний ремонт санітарних вузлів комунального закладу «Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 8» по вул. Довгалівська, 5 в м. Нікополь Дніпропетровської області", код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 808201720355109014005046076 одержувач: ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 02142336. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається після виконання учасником-переможцем договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається у разі, якщо Учасник-переможець не виконав усі умови договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт санітарних вузлів комунального закладу «Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 8» по вул. Довгалівська, 5 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Довгалівська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником шляхом зарахування коштів, на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата здійснюється Замовником після виконання робіт, після виставленого рахунку та підписання акта виконаних робіт при надходженні бюджетних коштів. При умові відсутності фінансування розрахунки проводяться Замовником на рахунок Виконавця коштів на підставі належно оформленого акту виконаних робіт та виставленого рахунку з відстрочкою платежу до 120 календарних днів Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, яка надається з банку одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (надати копію), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,5% від очікуваної вартості: 4661,16 грн. (чотири тисячі шістсот шістдесят одна грн. 16 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляється Замовником відповідно до ст.31 Закону. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис, або за допомогою якого замовник може перевірити накладення електронного підпису. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис. Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Реквізити Замовника: Назва: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради. ЄДРПОУ 02142336. Місцезнаходження: Дніпропетровська обл., м. Нікополь, пр. Трубників, 3. Назва банку: ДКСУ м. Київ, адреса банку: м. Нікополь, пр. Трубників, 27, UA 808201720355109014005046076. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику в разі: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі

Сума забезпечення: 4661.16 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Відповідно до ч.1 статті 27 Закону під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника - переможця внесення ним забезпечення виконання умов договору в розмірі 5 (п’ять) % кошторисної вартості договору у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. У призначенні платежу обов’язково вказати: «забезпечення виконання договору на закупівлю робіт: "Капітальний ремонт санітарних вузлів комунального закладу «Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 8» по вул. Довгалівська, 5 в м. Нікополь Дніпропетровської області", код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 808201720355109014005046076 одержувач: ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 02142336. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається після виконання учасником-переможцем договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається у разі, якщо Учасник-переможець не виконав усі умови договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету
02 червня 2021 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2021 15:47
експертний звіт 8.pdf
02 червня 2021 15:47
договір СШ _ 8.doc
02 червня 2021 15:47
Оголошення кап. рем. СШ _ 8.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Братова Наталя Аркадіївна 900 793,00
UAH з ПДВ
900 793,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 червня 2021 22:46
Електронний підпис
10 червня 2021 22:42
Сертифікати.rar
10 червня 2021 22:42
Сертифікати 3.rar
10 червня 2021 22:42
Сертифікати 2.rar
10 червня 2021 22:42
Цінова пропозиція .pdf
10 червня 2021 22:42
Розрахуок 212.pdf
10 червня 2021 22:42
розрахунок 211.pdf
10 червня 2021 22:42
розрахунки.pdf
10 червня 2021 22:42
проект договору.pdf
10 червня 2021 22:42
Працівники.rar
10 червня 2021 22:42
Пояснювальна записка.PDF
10 червня 2021 22:42
Локальний кошторис 212.pdf
10 червня 2021 22:42
Локальний кошторис 211.pdf
10 червня 2021 22:42
Лист про підпис.PDF
10 червня 2021 22:42
Договірна ціна .pdf
10 червня 2021 22:42
Договір з Полігоном.pdf
10 червня 2021 22:42
Договір вивозу сміття.pdf
10 червня 2021 22:42
Довідка мат тех база .pdf
10 червня 2021 22:42
Дефектный акт 1.pdf
10 червня 2021 22:42
дефектний акт _ 2.PDF
10 червня 2021 22:42
Гарантія.rar
10 червня 2021 22:42
Гарантійний лист.PDF
10 червня 2021 22:42
Відомість русурсів.pdf
10 червня 2021 22:42
Витяг.PDF
10 червня 2021 22:42
Витяг з протоколу.PDF
10 червня 2021 22:42
Виписка.pdf
10 червня 2021 22:42
Акт огляду обєкта.PDF
10 червня 2021 22:42
Акт виконаних робіт .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Братова Наталя Аркадіївна

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Братова Наталя Аркадіївна
#2647307320
Переможець 900 793,00
UAH з ПДВ
14 червня 2021 13:28

Документи

14 червня 2021 13:28
Електронний підпис
14 червня 2021 13:21
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2021 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Братова Наталя Аркадіївна
#2647307320
900 793,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2021 13:28
Електронний підпис
14 червня 2021 13:21
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 13:14
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 14:18
2021-08-16-0001.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 14:17
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 14:22
частина 2 договору сш 8.pdf зміни до договору
05 липня 2021 14:15
Частина 1 договору 8 сш.pdf зміни до договору
05 липня 2021 14:15
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 15:59
Сш 8 Частина 2.pdf укладений
24 червня 2021 15:58
договір укладений
24 червня 2021 15:57

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 липня 2021 17:58
415 804,00 UAH UA048201720344291029142046076
Відділ освіти і науки Нікоп.міськради
UA413052990000026000050358277
ФОП Братова Наталя Аркадiївна
Оплачений
27 серпня 2021 10:53
484 989,00 UAH UA048201720344291029142046076
Відділ освіти і науки Нікоп.міськради
UA413052990000026000050358277
ФОП Братова Наталя Аркадiївна
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 253
Договір:
Номер додаткової угоди: Оновлений договір
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 253
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 900 793,00
UAH