Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Драник Алексей +380444612961 oleksii.dranyk@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Для надійної, безперебійної та безпечної роботи ГПА потрібно вчасно та у відповідному обсязі проводити технічне обслуговування ГПА та здійснювати капітальні та поточні ремонти з використанням запасних частин оригінального виробництва. Оригінальні запчастини це насамперед висока якість товару, та довговічність безвідмовної роботи газоперекачувальних агрегатів (ГПА) після ремонту чи технічного обслуговування. Використання не оригінальних запчастини може негативно вплинути на техніку безпеки при обслуговуванні ГПА, пошкодити високовартісне обладнання та вивести його з ладу на довготривалий час.
В процесі збору комерційних пропозицій та підготовки документів до тендерної процедури «Запасні частини до ГПА Ajax» для ГПУ «Шебелинкагазвидобування», ГПУ «Полтавагазвидобування» та ГПУ «Львівгазвидобування» стало відомо, що на теперішній час компанія «Cooper Machinery Services» є єдиним виробником оригінальних запчастин до ГМК Ajax - “Original Equipment Manufacturer (OEM)”, що підтверджено Кінгсвільською торговою палатою (США), також в листі від 11.12.2020 року компанія Cooper Machinery Services повідомляє, що компанія Quorex Sarl є невідємною частиною групи компаній Cooper Machinery Services, єдиним (винятковим) каналом збуту оригінальних запасних частин торгової марки Ajax в Україні та одним із підрозділів виробника оригінального обладнання, що виготовляє запасні частини для обладнання торгової марки Ajax.
Зважаючи на вищевикладене можна констатувати що тільки компанія «Quorex Sarl.». спроможна постачати Запасні частини до ГПА Ajax, а саме 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті (Лот1-ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті); (Лот2-ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті); (Лот3-ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті)).
Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
Лист Кінгсвільськоюї торгової палати (США) від 06.08.2020 р;
лист компанії Cooper Machinery Services від 11.12.2020 р.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2021 18:55 |
Оскарження наміру укласти договір: | 12 червня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Тендерна документація
01 червня 2021 18:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-02-000017 ● 7a322282b11346509381c382741813a3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2021 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.12.2021 №764
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток № 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.12.2021 №764
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-01-011929-b від 01.06.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-06 11:24:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі 21Т-129_42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті (Лот1-ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті); (Лот2-ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті); (Лот3-ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті); інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-01-011929-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (експертні, нормативні, технічні та інші документи).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-09 11:17:12
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу переговорної процедури по предмету закупівлі 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті (Лот1-ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті); (Лот2-ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті); (Лот3-ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті)), 21Т-129, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-06-01-011929-b
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомлення Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про усунення порушень в рамках моніторингу переговорної процедури по предмету закупівлі 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті (Лот1-ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті); (Лот2-ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті); (Лот3-ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті)), 21Т-129, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-06-01-011929-b
2021-12-16 11:06:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот1 - ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до ГПА Ajax в асортименті) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 886 506,35 USD без ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару, включаючи часткові поставки | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
QUOREX SARL #CHE-114.283.141 |
Переможець |
886 506,35
USD
|
01 червня 2021 18:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2023 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2022 09:18
|
ДУ 1 від 30.06.2022.pdf | зміни до договору |
04 липня 2022 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 15:57
|
Договір поставки QUOREX SARL №UGV 247_5 -21 dsl 30.06.2021.pdf | укладений |
30 червня 2021 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно наданого обґрунтування, компанія QUOREX Sàrl листом вх. №18/2120-01 від 01.06.2022 звернулася до Товариства із проханням змінити місця поставки в зв’язку небажанням транспортно-логістичних компаній відправляти вантажі за межі Львова, а також переносу строку дії Договору та строку поставки товару через санкційні перевірки товару, транспортні проблеми, отримання додаткового транспортного страхування. На підтвердження зазначеного компанія QUOREX Sàrl у додатку надала копію листа American International Group, Inc. (AIG) щодо скасування страхового полісу для виробника продукції COOPER MACHINERY SERVICES LLC через війну в Україні. ДМТЗ службовою запискою № 30.6/889-С від 01.06.2022р. звернувся до Департаменту наземної інфраструктури щодо розгляду запропонованих Постачальником змін умов Договору в частині строків поставки та місця поставки. На що отримано службову записку Департаменту наземної інфраструктури №5.1/261-С від 07.06.2022 щодо погодження зміни місць поставки, строків поставки та строку дії Договору. Зазначені зміни відповідають п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону, а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | UGV 247/5-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |