Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current repair of the road surface and sidewalks of streets and other territories of Poltava city territorial community
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Контактна особа: |
Шанько Анна Ігорівна +380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Housing-Utilities Administration Executive Committee of the Poltava City Council |
National ID: | 03365854 |
Contact point: |
Shanko Anna Ihorivna +380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2021 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2021 12:33 |
Очікувана вартість: | 187 127 339,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 936 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 9 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 розділу 3 Тендерної документації. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та зазначені у пункті 2 розділу 3 тендерної документації. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.; |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю . Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава; Валюта-гривня. Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору. Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону. Переможець перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA928201720355189028001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках: - якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору; - Підрядник відмовився від надання послуг по даному Договору; - Підрядник порушив строк надання послуг по даному Договору; - Підрядник допускав систематичне неякісне надання послуг або використовував неякісні матеріали в процесі надання послуг. |
Publication date: | 01 червня 2021 18:16 |
Enquiries until: | 22 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 липня 2021 20:00 |
Information
Estimated total value: | 187 127 339 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 936 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості послуг на умовах передбачених проєктом Договору підряду | Аванс | 60 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на умовах передбачених проєктом Договору. Можливе відстрочення платежу за надані послуги, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону | Пiсляоплата | 241 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Можливе відстрочення оплати за виконані послуги: | 30% |
на строк від 241 і більше днів: | 30% |
на строк від 181 по 240 днів: | 15% |
на строк від 121 по 180 днів: | 10% |
на строк від 61 по 120 днів: | 5% |
на строк, що складає менш ніж 60 днів: | 0% |
23 червня 2021 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2021 16:27 |
Тендерна документація Поточний ремонт доріг нова редакція2.docx | |
23 червня 2021 16:27 |
Перелік змін до тендерної документації ПР доріг від 22.06.2021.doc | |
23 червня 2021 16:27 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій пр доріг 22.06.20221.docx | |
04 червня 2021 15:37 |
Тендерна документація Поточний ремонт доріг нова редакція.docx | |
04 червня 2021 15:37 |
Перелік змін до тендерної документації ПР дорігвід 04.06.2021.doc | |
04 червня 2021 15:37 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій пр доріг 04.06.20221.docx | |
04 червня 2021 15:37 |
Перелік змін до тендерної документації Покрівлі від 04.06.2021.doc | |
04 червня 2021 15:37 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій покрівлі 04.06.20221.docx | |
01 червня 2021 18:13 |
Оголошення про проведення відкритих торгів ь з публікацією на англійській мові 0.docx | |
01 червня 2021 18:13 |
Оголошення англ. 01.06.2021.doc | |
01 червня 2021 18:13 |
Тендерна документація Поточний ремонт доріг.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ваша інформація була перевірена відповідними структурними підрозділами замовника. Так, дійсно, при складанні технічної специфікації та розрахунку очікуваної вартості, у п. 143 технічної специфікації була допущена арифметична помилка. Невдовзі замовником буде внесено відповідні зміни у тендерну документацію.
Дякуємо за Вашу уважність!
У п.192 технічної специфікації Додатку № 3 до тендерної документації планується влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.1, 1.2, 1.4 - 1.8 згідно ДСТУ 2587.
У п. 193 технічної специфікації Додатку № 3 до тендерної документації планується влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.14.1, 1.14.2 згідно ДСТУ 2587.
У п. 194 технічної специфікації Додатку № 3 до тендерної документації планується влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.12 -1.13, 1.14.3 - 1.24, 1.29 згідно ДСТУ 2587.
У п. 196 технічної специфікації Додатку № 3 до тендерної документації планується влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.14.1 - 1.14.2 згідно ДСТУ 2587.
У п. 197 технічної специфікації Додатку № 3 до тендерної документації планується влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.12.1 - 1.13, 1.14.3 -1.23 згідно ДСТУ 2587».
Тобто всі типи ліній горизонтальної дорожньої розмітки, згідно ДСТУ 2587, які зазначені у п.п. 192-197 технічної специфікації Додатку № 3 до тендерної документації
Ваша інформація була перевірена відповідними структурними підрозділами замовника. Так, дійсно, при складанні технічної специфікації та розрахунку очікуваної вартості, у п. 65 та п. 68 технічної специфікації була допущена технічна описка. До п. 65 та п. 68 необхідно добавити: «[на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій]».
Невдовзі замовником буде внесено відповідні зміни у тендерну документацію.
Дякуємо за Вашу уважність!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000074 ● bdca9c3c30c844759df237311152a2b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2021 № 402
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-06-01-011831-b 01.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-03 11:32:56
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць та інших територій Полтавської міської територіальної громади (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь CPV: 45230000-8) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-01-011831-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-08 17:32:26
Відповідь на запит
Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Пунктом 4. Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 (зі змінами) встановлено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Замовник торгів Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради є органом місцевого самоврядування. Таким чином, для органів місцевого самоврядування (у тому числі УЖКГ ВК ПМР) вищезазначена Постанова КМУ № 710 від 11.10.2016 має лише рекомендаційний характер.
Слід зазначити, що закупівлі, замовником яких виступає УЖКГ ВК ПМР здійснюються за кошти місцевого бюджету. Кошти з державного бюджету Замовник торгів Управлінню житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради для закупівлі Послуг з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць та інших територій Полтавської міської територіальної громади не надходили.
Відповідно до частини 4 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема порядком проведення відкритих торгів з публікацією на англійській мові не передбачено Замовнику здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.»
При цьому, управлінням ЖКГ ВК ПМР здійснено розрахунок очікуваної вартості у програмному комплексі АВК-5 на підставі дефектного акту, які додаються до даної відповіді.
А також на підставі запитань до закупівлі, двічі були внесені зміни до розрахунку очікуваної вартості.
Закупівля проведена на потребу в здійсненні поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць та інших територій Полтавської міської територіальної громади. Необхідність виконання поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць та інших територій Полтавської міської територіальної громади передбачено Програмою розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2021 рік, що затверджена рішенням позачергової другої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 19.02.2021 (зі змінами), яка оприлюднена в установленому порядку на сайті Полтавської міської ради в розділі документи (https://rada-poltava.gov.ua/documents/).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-01-011831-b, Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради надає аргументовані заперечення до Висновку та інформацію щодо неможливості виконання вимог по зобов’язанню щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), які зазначені у завантаженому нижче файлі.
2021-12-28 19:34:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Оскаржено до суду |
Дата публікації: | 31 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 440/388/22 |
Дата відкриття провадження: | 17 січня 2022 |
Документи:
21 лютого 2022 11:46
|
Електронний підпис |
31 грудня 2021 09:52
|
докази направлення позову в суд.PDF |
31 грудня 2021 09:52
|
Позовна заява від 30.12.2021.PDF |
21 лютого 2022 11:46
|
Електронний підпис |
31 грудня 2021 09:53
|
Електронний підпис |
31 грудня 2021 09:52
|
докази направлення позову в суд.PDF |
31 грудня 2021 09:52
|
Позовна заява від 30.12.2021.PDF |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСФЕР ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2021 16:49
|
ПП "БУДГАРАНТ-7" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2021 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП" |
170 379 280,49
UAH з ПДВ
|
170 379 280,49
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 119 265 496.34 | Відповіді учасника | Документи |
ПП "БУДГАРАНТ-7" |
179 180 000,00
UAH з ПДВ
|
179 180 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 125 426 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП" #41864437 |
Переможець |
170 379 280,49
UAH з ПДВ
|
30 липня 2021 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2022 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:23
|
Додаткова угода № І до Договору підряду № 19 від 18.08.2021.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 16:22
|
Договір підряду № 19 від 18.08.2021.pdf | укладений |
20 серпня 2021 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору № 19 від 18.08.2021р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному у попередньому році, але не пізніше 31.05.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | I |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |