Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання, капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей гуртожитку Національного університету «Києво-Могилянська академія» по вул. М.Цвєтаєвої, 14-Б в м. Києві)
Очікувана вартість
2 975 000,00 UAH
UA-2021-06-01-009362-b ● 64ca9a005231470fa5c1b4b2d519ab4e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет Києво-Могилянська академія |
Код ЄДРПОУ: | 16459396 |
Вебсайт: | http://www.ukma.edu.ua |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Г.Сковороди 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Шейко +380674635165 econom@ukma.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2021 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2021 11:26 |
Очікувана вартість: | 2 975 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання, капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей гуртожитку Національного університету «Києво-Могилянська академія» по вул. М.Цвєтаєвої, 14-Б в м. Києві)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ, вул.Г.Сковороди,2 (гурт. вул. М.Цвєтаєвої, 14-б)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2023
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2021 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2021 15:34 |
Договір-пожежна сигналіз (Цвєтаєвої)-20212.doc | |
01 червня 2021 15:34 |
ТЗ-пожежна сигналіз (Цветаєвої)-20212.docx | |
01 червня 2021 15:34 |
Дефектний акт Цвєтаєвої.xls | |
01 червня 2021 15:34 |
ТД-пожежна сигналіз (Цвєтаєвої)кв.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-01-009362-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:43622421
Дата подання: 04 червня 2021 09:40
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику у вашій тендерній документації наявна дискримінаційна вимога, а саме: Переможець має надати копію ліцензії на проведення робіт на об’єктах за класом наслідків (відповідальності) СС3. У зв’язку з тим, що дана ліцензія не видається і Учасники не можуть її отримати, дана вимога є дискримінційною.
18 березня 2020 року набрали чинності дві Постанови КМУ від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно будівельного контролю та нагляду» та відповідно ліквідовано Державну архітектурно-будівельну інспекцію (ДАБІ) та утворено центральний орган виконавчої влади – Державну сервісну службу містобудування України (Держсервісбуд).
Постановою КМУ №219 від 13 березня 2020 року утворено два центральних органи виконавчої влади: Державну інспекцію містобудування України (ДІМУ) та Державне агентство з технічного регулювання у містобудуванні України. Разом із тим, Постановою Кабміну №219 унеможливлено здійснення планових та позапланових перевірок органами держархбудконтролю, оскільки з 18.03.2020 року зупинено дію постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року №553 «Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю» до початку виконання функцій і повноважень Державної інспекції містобудування (ДІМУ).
Також вказаною Постановою КМУ скасовано порядки ліцензування в сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність:
1. Постанова КМУ від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури».
2. Постанова КМУ від 22 жовтня 2008 р. № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві».
3. Постанова КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)» та ще низку Постанов Кабінету Міністрів України, які регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва. Також з переліку органів ліцензування, затвердженому постановою КМУ від 5 серпня 2015 року №609, виключено Держархбудінпекцію (у графі «Найменування органу ліцензування» пункт 9 виключено). Окрім того, Постановою КМУ №219 внесено зміни у Положення про Міністерство розвитку громад та територій України (затверджене ПКМУ від 30 квітня 2014 року №197), згідно з яким тепер Мінрегіон приймає рішення про зупинення, відновлення дії та анулювання ліцензій, тобто з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою.
Так як ми створені у 2020 році, то ми не маємо можливості отримати дану ліцензію і відповідно надати її разі перемоги, тому вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу
Учасники на сьогодні керуються Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», тому Учасники та Переможці можуть надати Наказ про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Враховуючи вищевикладене та керуючись п.4, 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка гарантує кожному учаснику об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та недискримінацію учасників , просимо Вас: Внести зміни в умови тендерної документації та до вимоги, що Переможець має надати копію ліцензії на проведення робіт на об’єктах за класом наслідків (відповідальності) СС3 додати і те, що переможець може на заміну даній вимозі надати Наказ про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Розгорнути
Згорнути
18 березня 2020 року набрали чинності дві Постанови КМУ від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно будівельного контролю та нагляду» та відповідно ліквідовано Державну архітектурно-будівельну інспекцію (ДАБІ) та утворено центральний орган виконавчої влади – Державну сервісну службу містобудування України (Держсервісбуд).
Постановою КМУ №219 від 13 березня 2020 року утворено два центральних органи виконавчої влади: Державну інспекцію містобудування України (ДІМУ) та Державне агентство з технічного регулювання у містобудуванні України. Разом із тим, Постановою Кабміну №219 унеможливлено здійснення планових та позапланових перевірок органами держархбудконтролю, оскільки з 18.03.2020 року зупинено дію постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року №553 «Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю» до початку виконання функцій і повноважень Державної інспекції містобудування (ДІМУ).
Також вказаною Постановою КМУ скасовано порядки ліцензування в сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність:
1. Постанова КМУ від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури».
2. Постанова КМУ від 22 жовтня 2008 р. № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві».
3. Постанова КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)» та ще низку Постанов Кабінету Міністрів України, які регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва. Також з переліку органів ліцензування, затвердженому постановою КМУ від 5 серпня 2015 року №609, виключено Держархбудінпекцію (у графі «Найменування органу ліцензування» пункт 9 виключено). Окрім того, Постановою КМУ №219 внесено зміни у Положення про Міністерство розвитку громад та територій України (затверджене ПКМУ від 30 квітня 2014 року №197), згідно з яким тепер Мінрегіон приймає рішення про зупинення, відновлення дії та анулювання ліцензій, тобто з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою.
Так як ми створені у 2020 році, то ми не маємо можливості отримати дану ліцензію і відповідно надати її разі перемоги, тому вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу
Учасники на сьогодні керуються Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», тому Учасники та Переможці можуть надати Наказ про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Враховуючи вищевикладене та керуючись п.4, 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка гарантує кожному учаснику об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та недискримінацію учасників , просимо Вас: Внести зміни в умови тендерної документації та до вимоги, що Переможець має надати копію ліцензії на проведення робіт на об’єктах за класом наслідків (відповідальності) СС3 додати і те, що переможець може на заміну даній вимозі надати Наказ про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 12:35
Відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до розробленого проекту на «Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей гуртожитку Національного університету «Києво-Могилянська академія» по вул. М.Цвєтаєвої, 14-Б в м. Києві» передбачено клас наслідків (відповідальності) СС3.
Тому вимога щодо надання Переможцем копії ліцензії на проведення робіт на об’єктах за класом наслідків (відповідальності) СС3 є законною та не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відповідно до розробленого проекту на «Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей гуртожитку Національного університету «Києво-Могилянська академія» по вул. М.Цвєтаєвої, 14-Б в м. Києві» передбачено клас наслідків (відповідальності) СС3.
Тому вимога щодо надання Переможцем копії ліцензії на проведення робіт на об’єктах за класом наслідків (відповідальності) СС3 є законною та не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2021-06-01-009362-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:43622421
Дата подання: 04 червня 2021 10:01
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику У вас наявна Дискримінаційна вимога, а саме: Аналогічним договором є договір щодо 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання). Згідно Вашого робочого проекту та технічному Завданню, що описує предмет закупівлі, дане визначення робіт полягає в наступному; «Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей» і надання аналогічним договором договір щодо 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання) є дискримінаційною вимогою, щодо інших учасників Закупівлі, які мають аналогічний договір щодо виконання послуг з Монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень на об’єкті Замовника. Тому вимагаємо внести зміни щодо надання Аналогічного договору у відповідності до технічного завдання. Так як Учасники на дану Закупівлю можуть надати аналогічний договір щодо виконання послуг з Монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 12:37
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник має право встановити такий кваліфікаційний критерій як – «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
Предмет даної закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника за ДК 021:2015 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів, тому вимога аналогічним договором є договір щодо 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання) не є дискримінаційною та відповідає положенням ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Предмет даної закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника за ДК 021:2015 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів, тому вимога аналогічним договором є договір щодо 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання) не є дискримінаційною та відповідає положенням ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2021-06-01-009362-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:43622421
Дата подання: 04 червня 2021 10:09
Огляд об'єкту
Шановний Замовнику, надайте пояснення або внесіть зміни до тендерної документації, а то не зрозуміло щодо даної Вимоги: Учасник може надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію довідки про ознайомлення з планом приміщень на об’єкті, підписаного представником Замовника. Учасники повинні обов'язково надавати копію довідки про ознайомлення з планом приміщень на об’єкті, підписаного представником Замовника чи за бажанням? Так як у Вас вказано, що Учасник "може" надати у складі пропозиції. А якщо не надасть - це буде підставою для відхилення? Якщо ви ставите дану Вимогу, то пишіть її коректно, або Учасник надає копію довідки про ознайомлення з планом приміщень на об’єкті, підписаного представником Замовника або не надає!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 12:39
Учасник за власним бажанням може ознайомитися з об’єктом виконання робіт та за власним бажанням надати довідку про огляд об’єкта. Огляд є правом, а не обов’язком учасника.
Відсутність у складі пропозиції довідки про огляд не є підставою для відхилення.
Відсутність у складі пропозиції довідки про огляд не є підставою для відхилення.
Номер вимоги: UA-2021-06-01-009362-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО", Код ЄДРПОУ:38107821
Дата подання: 04 червня 2021 10:40
ПРОСИМО ПРИВЕСТИ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ У ВІДПОВІДНІСТЬ
Вимога
1. Відповідно вимог Додатку 2 «Аналогічним договором є договір щодо 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання).»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору вимагається лише договір, що стосується зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів та встановлення протипожежного обладнання одночасно. Це суттєве обмеження кола учасників, які можуть подати пропозицію та при цьому відповідати вимогам тендерної документації. Відповідно до положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено, що аналогічний договір повинен дослівно відповідати предмету закупівлі. Окрім того відповідно до положень ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог у тендерній документації. Просимо змінити вимогу до аналогічного договору, та викласти її в подібній редакції: «Аналогічним договором є договір щодо встановлення (монтажу) протипожежного обладнання.»
2. Звертаємо увагу, що роботи та послуги протипожежного призначення здійснюються на підставі Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. Дана постанова містить чіткий перелік вимог до працівників та обладнання, які необхідні для виконання робіт та/або надання послуг протипожежного призначення. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинних норм.
3. Відповідно до вимог Додатку 3 «Переможець має надати копію ліцензії на проведення робіт на об’єктах за класом наслідків (відповідальності) СС3.»
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною. Роботи/послуги протипожежного призначення здійснюються на підставі лише ліцензії ДСНС (або інших органів, які видавали ліцензії протипожежного призначення раніше).
Окрім того згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 No 219 "Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду":
–визнано такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року No 256 "Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками", якою затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню;
–Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 No 609;
–внесені зміни до Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014. No 294, згідно з якими ДАБІ є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад та територій і який реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду в частині надання (отримання, реєстрації), відмови у видачі чи анулювання (скасування) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Таким чином, навіть подана учасниками ліцензія ДАБІ на об’єктах класу наслідків СС3, вона не матиме жодної юридичної сили.
Тому просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
У разі, якщо вищезазначені вимоги не будуть виправлені в тендерній документації, будемо змушені звернутись до Органу Оскарження для приведення тендерної документації у відповідність до чинних норм в Україні.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно вимог Додатку 2 «Аналогічним договором є договір щодо 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання).»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору вимагається лише договір, що стосується зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів та встановлення протипожежного обладнання одночасно. Це суттєве обмеження кола учасників, які можуть подати пропозицію та при цьому відповідати вимогам тендерної документації. Відповідно до положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено, що аналогічний договір повинен дослівно відповідати предмету закупівлі. Окрім того відповідно до положень ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог у тендерній документації. Просимо змінити вимогу до аналогічного договору, та викласти її в подібній редакції: «Аналогічним договором є договір щодо встановлення (монтажу) протипожежного обладнання.»
2. Звертаємо увагу, що роботи та послуги протипожежного призначення здійснюються на підставі Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. Дана постанова містить чіткий перелік вимог до працівників та обладнання, які необхідні для виконання робіт та/або надання послуг протипожежного призначення. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинних норм.
3. Відповідно до вимог Додатку 3 «Переможець має надати копію ліцензії на проведення робіт на об’єктах за класом наслідків (відповідальності) СС3.»
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною. Роботи/послуги протипожежного призначення здійснюються на підставі лише ліцензії ДСНС (або інших органів, які видавали ліцензії протипожежного призначення раніше).
Окрім того згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 No 219 "Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду":
–визнано такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року No 256 "Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками", якою затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню;
–Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 No 609;
–внесені зміни до Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014. No 294, згідно з якими ДАБІ є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад та територій і який реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду в частині надання (отримання, реєстрації), відмови у видачі чи анулювання (скасування) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Таким чином, навіть подана учасниками ліцензія ДАБІ на об’єктах класу наслідків СС3, вона не матиме жодної юридичної сили.
Тому просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
У разі, якщо вищезазначені вимоги не будуть виправлені в тендерній документації, будемо змушені звернутись до Органу Оскарження для приведення тендерної документації у відповідність до чинних норм в Україні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 12:43
1. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник має право встановити такий кваліфікаційний критерій як – «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
Предмет даної закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника за ДК 021:2015 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів, тому вимога аналогічним договором є договір щодо 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання) не є дискримінаційною та відповідає положенням ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. У Додатку 2 тендерної документації вказано, що учасник надає довідку у довільній формі про наявність, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що є предметом закупівлі.
3. Відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до розробленого проекту на «Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей гуртожитку Національного університету «Києво-Могилянська академія» по вул. М.Цвєтаєвої, 14-Б в м. Києві» передбачено клас наслідків (відповідальності) СС3.
Тому вимога щодо надання Переможцем копію ліцензії на проведення робіт на об’єктах за класом наслідків (відповідальності) СС3 є законною та не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі»
Предмет даної закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника за ДК 021:2015 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів, тому вимога аналогічним договором є договір щодо 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання) не є дискримінаційною та відповідає положенням ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. У Додатку 2 тендерної документації вказано, що учасник надає довідку у довільній формі про наявність, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що є предметом закупівлі.
3. Відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до розробленого проекту на «Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей гуртожитку Національного університету «Києво-Могилянська академія» по вул. М.Цвєтаєвої, 14-Б в м. Києві» передбачено клас наслідків (відповідальності) СС3.
Тому вимога щодо надання Переможцем копію ліцензії на проведення робіт на об’єктах за класом наслідків (відповідальності) СС3 є законною та не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2021-06-01-009362-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:43622421
Дата подання: 04 червня 2021 11:39
Лист-згода
Шановний Замовнику, у Вас наявна Вимога щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних. У зразку згідно додатку 5, у Вас написано, що: "Ця згода надана на строк поки не мине потреба" - це вираження не дає ніякої конкретики, так як згода повинна надаватися не менше як на строк виконання договору, тому внесіть поправки і вкажіть конкретну дату на яку надається згода!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 12:45
Поки не мине потреба - означає період проведення тендеру, укладення та виконання договору.
Номер вимоги: UA-2021-06-01-009362-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 06 червня 2021 14:20
невідповідність коду ДК
Відповідно до оголошення, замовник закуповує по коду 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів, тоді як по опису технічного завдання замовнику необхідно виконати роботи по коду 45310000-3 - Електромонтажні роботи. Оскільки, кваліфікаційними вимогами передбачено надання аналогічного договору, то таким договором може бути виключно договір на встановлення огорож, поручнів, захисних засобів, що зовсім не відповідає вимогам технічного завдання, оскільки це геть різні роботи, потребують різного обладнання/інструменту та кваліфікації персоналу. Враховуючи вищевказане, вимагаємо привести закупівлю у відповідності до вимог закону, а саме - встановити код ДК 45310000-3 - Електромонтажні роботи
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2021 11:24
Код за ДК 021:2015: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів, включає в себе такі підвиди робіт як
- 45341000-9 Монтаж поручнів
- 45342000-6 Зведення огорож
- 45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання
Тобто ДК 021:2015: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів, включає в себе роботи по Встановленню протипожежного обладнання.
Тому даний код закупівлі повністю відповідає робочому проекту, так як робочим проектом передбачено роботи по встановлення протипожежного обладнання
- 45341000-9 Монтаж поручнів
- 45342000-6 Зведення огорож
- 45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання
Тобто ДК 021:2015: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів, включає в себе роботи по Встановленню протипожежного обладнання.
Тому даний код закупівлі повністю відповідає робочому проекту, так як робочим проектом передбачено роботи по встановлення протипожежного обладнання
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2021 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ" |
2 945 410,80
UAH з ПДВ
|
2 945 410,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" |
2 961 015,00
UAH з ПДВ
|
2 961 015,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ" #39299695 |
Переможець |
2 945 410,80
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 16:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2023 13:08
|
ДД 2 від 18.09.23.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2023 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2021 14:21
|
ду1.pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2021 13:37
|
договір.pdf | укладений |
09 липня 2021 13:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 3.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1, 5.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |