Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Полтава, вул. Соборності, 45 (заміна блоків віконних)
Очікувана вартість
3 726 421,00 UAH
UA-2021-06-01-003502-c ● ecb757ad579a464e97f341dc51228681
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель |
Код ЄДРПОУ: | 38610131 |
Місцезнаходження: | 36003, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Балакіна, 42/8 |
Контактна особа: |
Брюхань Володимир Володимирович 380532562780 kupor2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2021 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 23 червня 2021 12:25 |
Очікувана вартість: | 3 726 421,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 632,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Забезпечення тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме 18 000,00 грн. (вісімнадцять тисяч тисяч гривень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/рUA248201720344281001100085162, в Державна казначейська служба України, м. Київ. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.
В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації, що документально підтверджується. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Комунальної установи Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель, (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром.
Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.
Розгорнути
Згорнути
Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/рUA248201720344281001100085162, в Державна казначейська служба України, м. Київ. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.
В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації, що документально підтверджується. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Комунальної установи Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель, (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром.
Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Полтава, вул. Соборності, 45 (заміна блоків віконних)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36014, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Соборності, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 | |
Iнша подія | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2021 19:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2021 15:18 |
Тендерна документація (вікна).docx |
01 червня 2021 19:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 червня 2021 15:18 |
Тендерна документація (вікна).docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-01-003502-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ", Код ЄДРПОУ:39441984
Дата подання: 28 липня 2021 15:05
Дата подання: 28 липня 2021 15:05
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ПРОСИМО:
1. Захистити права ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» та прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати протокол тендерного комітету № 7 від 19.07.2021 про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕХНОБУД УКРАЇНА» за предметом «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Полтава, вул. Соборності, 45 (заміна блоків віконних)» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), а також скасувати повідомлення від 19.07.2021 р. про намір укласти договір з ТОВ «ТЕХНОБУД-УКРАЇНА» (UA-2021-06-01-003502-c).
3. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2021 10:33
рішення від 30.07.2021 № 17460.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2021 10:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.08.2021 №18334.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2021 17:48
рішення від 10.08.2021 № 18334.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2021 15:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2021 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КВА" |
3 316 519,20
UAH з ПДВ
|
3 316 519,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОТЕКО" |
3 499 101,65
UAH з ПДВ
|
3 499 101,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" |
3 569 191,20
UAH з ПДВ
|
3 550 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС" |
3 620 076,00
UAH з ПДВ
|
3 569 190,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА" |
3 726 144,55
UAH з ПДВ
|
3 726 144,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЕРІОН БУД" |
3 726 410,62
UAH з ПДВ
|
3 726 410,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КВА" #39720797 |
Відхилено |
3 316 519,20
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 10:05
|
ТОВ "ОТЕКО" #41418687 |
Відхилено |
3 499 101,65
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 16:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" #39441984 |
Відхилено |
3 550 500,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2021 14:00
|
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС" #36107594 |
Відхилено |
3 569 190,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 10:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА" #42825231 |
Переможець |
3 726 144,55
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 17:07
|
Додаткова угода № 1 (розірвання договору).pdf | укладений |
30 серпня 2021 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2021 17:58
|
Договір № 137 (заміна блоків віконних).pdf | укладений |
26 серпня 2021 17:58
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
3 726 144,55
UAH (в тому числі ПДВ 621 024,09 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись п.12.1 договору № 137 від 20.08.2021, ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та ст. 188 ГКУ, наявні об`єктивні обставини для збільшення ціни договору, проте, у зв`язку з тим, що істотні умови договору не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, сторони домовилися розірвати договір № 137 від 20.08.2021 року. |