Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: «ДК 021:2015: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (електрокардіостимулятор однокамерний з частотною адаптацією; Код НК 024:2019: 47266 Імплантівний однокамерний електроакардіостимулятор, частотно-адаптивний)»
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2021-06-01-003222-b 4f254642182a4405bbd043155e63b3c6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герман Анна Вікторівна

380472544493 maruk90@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Герман Анна Вікторівна
380472544493
maruk90@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: «ДК 021:2015: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (електрокардіостимулятор однокамерний з частотною адаптацією; Код НК 024:2019: 47266 Імплантівний однокамерний електроакардіостимулятор, частотно-адаптивний)» та двічі відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. У зв’язку з цим прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі": якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій визначеної цим Законом.
- Закупівля ID: UA-2021-03-26-012116-c
- Закупівля ID: UA-2021-04-29-002159-c

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2021 11:10
Оскарження наміру укласти договір: 12 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" , Пропозиція готується українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
електрокардіостимулятор однокамерний з частотною адаптацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33182210-4 — Кардіостимулятори
НК 024:2019: 47266 — Імплантівний однокамерний електроакардіостимулятор, частотно-адаптивний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

01 червня 2021 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю КРТ « Мед»
#40029313
Переможець 270 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2021 11:10

Документи

01 червня 2021 11:10
Електронний підпис
01 червня 2021 11:09
ПОВІДОМЛ ПРО НАМІР.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2021 11:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю КРТ « Мед»
#40029313
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2021 11:10
Електронний підпис
01 червня 2021 11:09
ПОВІДОМЛ ПРО НАМІР.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2022 12:19
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 12:19
дод угода № 2.pdf зміни до договору
20 січня 2022 12:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 13:55
ДОД УГОДА ПРОЛОНГАЦІЯ.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:55
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 09:48
ДОГОВІР № 3222.pdf укладений
14 червня 2021 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі. 1.1. Пункт 11.2 Договору викласти в наступній редакції: «11.2. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє до 01.06.2022 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами умов Договору.».
Номер договору про закупівлю: 3222
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з урахуванням положень додаткової угоди № 1 від 28.12.2021 р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Сума виконання договору, укладеного в попередньому році становить 270 000,00 грн. (Двісті сімдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 17 663,60 грн. Вартість цієї Додаткової угоди складає 54 000,00 (П’ятдесят чотири тисячі гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 3 532,72 грн. згідно специфікації (Додаток 1).
Номер договору про закупівлю: 3222
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 червня 2022
Сума оплати за договором: 324 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 196,32 UAH)