Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по вулиці Дмитра Луценка, 1 корпус 2 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
878 524,00 UAH
UA-2021-06-01-003060-c cf789625470c4df2a575c17c978ca575
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Вадим Дмитрович

380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, буд. 42.
Контактна особа: Олійник Вадим Дмитрович
380442598219
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2021 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 11 червня 2021 12:31
Очікувана вартість: 878 524,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 392,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по вулиці Дмитра Луценка, 1 корпус 2 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по вулиці Дмитра Луценка, 1 корпус 2 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03191, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиці Дмитра Луценка, 1 корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2021 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2021 14:38
Договір підряду_К.Р. 2021.docx
01 червня 2021 14:38
Загальні вимоги (асфальт1).docx
01 червня 2021 14:38
т.з. асфальт вул. Д. Луценка, 1 к. 2..pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-01-003060-c.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС ТЕХБУД", Код ЄДРПОУ:39618812
Дата подання: 04 червня 2021 12:16
умови закупівлі
Замовник вимагає подання файлів без використання електронної системи
Номер вимоги: UA-2021-06-01-003060-c.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР", Код ЄДРПОУ:41086739
Дата подання: 18 червня 2021 11:02
Безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції
1.Найменування Замовника: Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Код за ЄДРПОУ: 39612276.
Місце знаходження: 03039УкраїнаКиївська областьКиївПросп. Голосіївський, буд. 42.
2.Номер закупівлі: UA-2021-06-01-003060-c Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по вулиці Дмитра Луценка, 1 корпус 2 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі(зі змінами) (далі – Закон) та норми ст.14 Закону, а саме: Замовник рішенням уповноваженої особи від 17.06.2021р. №17-06-1 безпідставно відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Експрес-ВР» (код ЄДРПОУ 41086739), не зазначивши в протоколі чіткі підстави для відхилення та не зазначивши в чому саме пропозиція ТОВ «Експрес-ВР» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник рішенням уповноваженої особи від 17.06.2021р. безпідставно відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Експрес-ВР» (код ЄДРПОУ 41086739) загальною вартістю 866 918,68 з ПДВ, згідно розрахунку договірної ціни.
При цьому в протоколі від 17.06.2021р. №17-06-1 уповноваженою особою Олійник В.Д. зазначено наступне обґрунтування для відхилення пропозиції ТОВ «Експрес-ВР»: «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, Зведений кошторис складено невірно». В протоколі відсутнє посилання на статтю Закону, якою керується замовник при прийнятті рішення, відсутні конкретні обґрунтування в чому саме пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, в чому саме полягає невірність Зведеного кошторису, що є порушенням Закону та основних принципів закупівель, визначених в ст.5 Закону:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «Експрес-ВР» не погоджується з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ТОВ «Експрес-ВР» відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, зведений кошторисний розрахунок складено у відповідності до вимог, зазначених в пункті 20 оголошення про проведення спрощеної закупівлі з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд до 1,5%, та інженера консультанта до 1 %).
При цьому зауважуємо, що замовником при проведенні даної закупівлі допускаються системні порушення Закону, а саме Замовником не надано у встановлені частиною 7 ст14 Закону строки відповідь на вимогу UA-2021-06-01-003060-c.a1 від 04.06.2021 12:16, яку замовник зобов’язаний був надати та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі протягом одного робочого дня з дня її оприлюднення.
Керуючись частиною 14 ст.14 Закону, якою передбачено:
«14. Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь»,
ВИМАГАЄМО:
1. Відмінити рішення уповноваженої особи від 17.06.2021р. №17-06-1, оскільки воно не містить аргументації щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «Експрес-ВР» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. При цьому пропозиція ТОВ «Експрес-ВР» повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-06-01-003060-c.c3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР", Код ЄДРПОУ:41086739
Дата подання: 18 червня 2021 14:19
переможцем закупівлі ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН" (код ЄДРПОУ 39256929), пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
1.Найменування Замовника: Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Код за ЄДРПОУ: 39612276.
Місце знаходження: 03039УкраїнаКиївська областьКиївПросп. Голосіївський, буд. 42.
2.Номер закупівлі: UA-2021-06-01-003060-c Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по вулиці Дмитра Луценка, 1 корпус 2 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі(зі змінами) (далі – Закон) та норми ст.14 Закону, а саме: Замовник рішенням уповноваженої особи від 17.06.2021р. №17-06-2 обрав переможцем закупівлі ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН" (код ЄДРПОУ 39256929), пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник рішенням уповноваженої особи від 17.06.2021р. №17-06-2 обрав переможцем закупівлі ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН" (код ЄДРПОУ 39256929) (далі - Учасник 2) з ціною пропозиції 876 441,00 з ПДВ, пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі з наступних підстав:

Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі замовником вимагалось у складі пропозиції надати:
1. П.1 Копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Учасник 2 надав витяг з ЄДРПОУ, що не відповідає умовам оголошення.

2. П.14 Наявність працівників
Документально підтверджена Довідка за встановленою формою, про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (для підтвердження надати завірені належним чином копії дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини)
Учасник має зазначити про наявність сертифікованого інженера проектувальника в частині кошторисної документації, з обов’язковим наданням оригіналу чинного відповідного сертифікату; інженера з охорони праці; головного інженера; виконавець робіт.
Наявність необхідних знань стосовно охорони праці підтверджується скан-копією посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці інженерно-технічних працівників.

Учасник 2 надав довідку про працівників Вих.№ 15/06 від 09.06.2021р., в якій зазначено:
- Виконавець робіт Яровий Олександр Анатолійович, проте згідно наказу про прийняття на роботу №20-к від 13.11.2019 року Яровий Олександр Анатолійович прийнятий на посаду майстра, інформація в довідці не співпадає з підтверджуючими документами;
- Головний інженер Рудницький Роман Володимирович, проте згідно наказу про прийняття на роботу №21-к від 13.11.2019 року Рудницький Роман Володимирович прийнятий на посаду виконавця робіт, інформація в довідці не співпадає з підтверджуючими документами.

Згідно наданих документів (Наказів про прийняття на роботу) в Учасника 2 відсутній головний інженер, що не відповідає вимогам п.14 оголошення)
Крім того, в наданих по п.14 документах пропозиції Учасника 2 відсутнє підтвердження наявності знань з охорони праці дорожнього робітника Пугаченко К.О.
3. П.15 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного власного чи орендованого обладнання та матеріально - технічної бази, для виконання умов договору. Для підтвердження надати завірені належним чином копії договорів оренди та технічних паспортів на машини та механізми (автотранспорту).

Учасник 2 надав довідку про працівників Вих.№ 16/06 від 09.06.2021р., в якій зазначено по позиціям обладнання за порядковим номерами 2-5, що дане обладнання орендоване і вказано номери договорів оренди №30/03-1 від 30.03.2021 р. (на п.2-4 довідки) та №7 від 15.04.2020р. (на п.5 довідки). Проте договір №30/03-1 від 30.03.2021 р. не є договором оренди зазначеного обладнання, що не відповідає вимогам п. 15 оголошення. Це є договір на надання автотранспортних послуг та послуг роботи механізмів із залученням водіїв сторонньої організації ТОВ «Дорожньо-будівельне управляння -208», проте Учасник 2 в складі пропозиції надав довідку Вих.№ 09/06 від 09.06.2021р. про те, що не планує залучати субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт.
Так само, договір №7 від 15.04.2020р. не є договором оренди зазначеного обладнання, що не відповідає вимогам п. 15 оголошення. Це є договір на надання послуг машинами та механізмами сторонньою організацією КП «Шляхово-експлуатаційне управляння по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дарницького району м.Києва». При цьому, строк дії даного договору до 31.12.2020 року і невідомо чи не заявляла одна із Сторін про намір розірвати даний Договір за 30 днів до закінчення його строку дії.

4. Згідно підпункту 5 ч.1 ст.14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. В електронній системі закупівель Прозорро по закупівлі заначено строк постачання робіт по 15.07.2021р. Відповідно ч. 9 ст.14 Закону «Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником».

Учасник 2 подав свою цінову пропозицію Вих.№ 18/06 від 09.06.2021р., в якій зазначив термін виконання 31 липня 2021 року, що не відповідає вимогам щодо строків виконання робіт, зазначених в оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Так само Учасник 2 в заповненому проекті договору зазначив строки виконання робіт з 01 липня 2021 року по 31 липня 2021 року, що не відповідає вимогам оголошення – виконання робіт до 15.07.2021р.

Враховуючи наведене вище, пропозиція ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН" (код ЄДРПОУ 39256929) (Учасник 2) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню, згідно підпункту 1) частини 13 ст.14 Закону.

Проте, замовник обирає даного учасника переможцем закупівлі, при цьому без належних підстав та обґрунтувань відхиляє найбіцльш економічно вигідну пропозицію, яка відповідає умовам оголошення та надає значну економію бюджетних коштів.

Своїми діями та рішеннями замовник порушує норми Закону щодо порядку проведення спрощених закупівель, визначені в ст.14,та основні принципи закупівель, зазначені в ст.5 Закону:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

ВИМАГАЄМО:
1. Відмінити рішення уповноваженої особи від 17.06.2021р. №17-06-2 про вибір переможцем закупівлі ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН" (код ЄДРПОУ 39256929), оскільки пропозиція даного учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" 866 918,68
UAH з ПДВ
866 918,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН" 876 441,00
UAH з ПДВ
876 441,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Ріалбуд" 878 517,07
UAH з ПДВ
878 517,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2021 12:57
Електронний підпис
10 червня 2021 12:57
14.2 Охорона праці.pdf.p7s
10 червня 2021 12:57
15 Довідка МТБ.pdf.p7s
10 червня 2021 12:57
21 авк лицензия.pdf.p7s
10 червня 2021 12:57
20 Кошторис Луценка 1.7z.p7s
10 червня 2021 12:57
16.2 Відгук ВЛД.pdf.p7s
10 червня 2021 12:56
Електронний підпис
10 червня 2021 12:56
Електронний підпис
10 червня 2021 12:56
21 авк лицензия.pdf
10 червня 2021 12:56
20 Кошторис Луценка 1.7z
10 червня 2021 12:56
16.2 Відгук ВЛД.pdf
10 червня 2021 12:56
15 Довідка МТБ.pdf
10 червня 2021 12:56
14.2 Охорона праці.pdf
10 червня 2021 12:56
14.1 Освіта працівників_.pdf
10 червня 2021 12:56
14 Довідка працівники.pdf

Публічні документи

09 червня 2021 16:09
Електронний підпис
09 червня 2021 16:07
22. Фото Луценка 1 корп2.pdf
09 червня 2021 16:07
17. Ліцензія.pdf
09 червня 2021 16:07
16. Аналогічний договір.pdf
09 червня 2021 16:07
14. Дипломи.pdf
09 червня 2021 16:07
10_ДЦ_ССР_5.rtf
09 червня 2021 16:07
10_ДЦ_ССР_4.rtf
09 червня 2021 16:07
10_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
09 червня 2021 16:07
10_ДЦ_ИВР.rtf
09 червня 2021 16:07
10_ДЦ_ДЦ_3.rtf
09 червня 2021 16:07
10.imd
09 червня 2021 16:07
10. Згода на обробку_2.pdf
09 червня 2021 16:07
6. Довідка ПРИВАТБАНК.pdf
09 червня 2021 16:07
6. Довідка АВАЛЬ.pdf
09 червня 2021 16:07
4. Паспорт директора.pdf
09 червня 2021 16:07
4. Згода на обробку.pdf
09 червня 2021 16:07
2. Статут.pdf
09 червня 2021 16:07
1. Витяг ЄДР 2021.pdf

Публічні документи

08 червня 2021 10:48
Електронний підпис
08 червня 2021 10:47
1.Виписка.PDF
08 червня 2021 10:47
23.Експертиза.pdf
08 червня 2021 10:47
18.Декларац.PDF
08 червня 2021 10:47
6.Дов банк.pdf
08 червня 2021 10:47
21.Ліцензія АВК.pdf
08 червня 2021 10:47
3.Повноваження ПО.pdf
08 червня 2021 10:47
10.Лист згода ПД.pdf
08 червня 2021 10:47
28,Довідка ПП Ріалбуд.zip
08 червня 2021 10:47
8.ДПС 31.05.2021-09.06.21.pdf
08 червня 2021 10:47
13.Проект договору.pdf
08 червня 2021 10:47
9.Без авансу.pdf
08 червня 2021 10:47
2.Статут.PDF
08 червня 2021 10:47
15.МТБ.pdf
08 червня 2021 10:47
Дов ДПС.pdf
08 червня 2021 10:47
16.1.Аналогічні.pdf
08 червня 2021 10:47
7.Фінзвітність.pdf
08 червня 2021 10:47
29.Довідка Горбач.zip
08 червня 2021 10:47
22.Огляд робіт.pdf
08 червня 2021 10:47
19.Субпідряд.pdf
08 червня 2021 10:47
26.Тех вимоги.pdf
08 червня 2021 10:47
11.Достов інф.pdf
08 червня 2021 10:47
25.Пропозиція.pdf
08 червня 2021 10:47
17.Ліцензія.pdf
08 червня 2021 10:47
4.Паспорт код згода.pdf
08 червня 2021 10:47
30.Деф акт.pdf
08 червня 2021 10:47
16.Аналогічні.pdf
08 червня 2021 10:47
27.МВС Горбач 27.05.21.rar
08 червня 2021 10:47
12.Своєч викон.pdf
08 червня 2021 10:47
20.Кошторис.pdf
08 червня 2021 10:47
14.Працівники.pdf
08 червня 2021 10:47
5.Відомості.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"

ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН"

ПП "Ріалбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"
#41086739
Відхилено 866 918,68
UAH з ПДВ
17 червня 2021 11:51
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН"
#39256929
Переможець 876 441,00
UAH з ПДВ
17 червня 2021 11:58

Документи

17 червня 2021 11:50
Рішення 17-06-1.pdf

Документи

17 червня 2021 11:57
Рішення 17-06-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2021 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН"
#39256929
876 441,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 червня 2021 11:57
Рішення 17-06-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:18
Д.у. №2 від 29.12.2021 до договору підряду №69 від 22.06.2021.pdf укладений
29 грудня 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 17:43
Д.у. №1 від 15.07.2021 до договору підряду №69 від 22.06.2021.pdf зміни до договору
21 липня 2021 17:43
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 16:27
Договір підряду № 69 від 22.06.2021..pdf укладений
23 червня 2021 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті проходження експертизи ціна зменшилась
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 854 866,38
UAH (в тому числі ПДВ 142 477,73 UAH)