Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23357437 |
Вебсайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 18, ПОВЕРХ 2 |
Контактна особа: |
Євген Шаповал +380966657977 kpautopark@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2021 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2021 11:57 |
Очікувана вартість: | 704 468,98 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 044,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14089 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 | |
Підписання договору | Аванс | 60 | Банківські | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2021 10:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2021 10:14 |
Перелік змін до нової редакції.docx | |
10 червня 2021 10:14 |
ТД Павла Нірінберга (нова редакція).docx |
10 червня 2021 10:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 червня 2021 10:14 |
Перелік змін до нової редакції.docx
|
|||
10 червня 2021 10:14 |
ТД Павла Нірінберга (нова редакція).docx
|
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-29-000023 ● 4f6861adb30e48988fc4e5a97b4881e7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2021 15:42 |
28.09.2021 № 508
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.09.2021 № 508
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-06-01-002982-b 01.06.2021 Комунальне підприємство "Транспортна інфраструктура міста" Дніпровської міської ради ( код ЄДРПОУ 23357437 ) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-06 17:45:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту місць для паркування автомобілів по вул. Павла Нірінберга (вул. Баумана),в районі буд.№№1-3б, код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-01-002982-b ), яку проведено КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям Замовником у пункті 2 Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації визначено, що учасником у складі пропозиції надається Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі її використання), що містить інформацію про наявність техніки та обладнання які необхідні для надання послуг відповідно до, вимог технічного завдання (Додаток 5).
Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів, а у випадку якщо техніка орендована - копії договорів оренди (надання послуг), погодження власника техніки на використання наданої учаснику в оренду техніки для надання послуг за цією закупівлею, протягом всього строку дії договору про закупівлю, а також копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на дане обладнання, машини та/або механізми надає балансову або інвентаризаційну відомість.
У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "СКС МОНОЛІТ" надав договірну ціну, яку визначено відповідно до ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 та підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1, у пунктах 7, 9, 11, 13, 16 у розділах ІІ, ІІІ яких передбачив для виконання послуг, зазначених у технічному завданні (Додаток 5), будуть використовуватися, зокрема автогрейдери середнього типу, потужність 69 кВт [135 к.с.], котки дорожні самохідні вібраційні гладко вальцеві, маса 13 т, машини поливально-мийні, місткість 6000л, трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [106 к.с.], машини шліфувальні електричні. При цьому у пунктах 7, 11 зазначено обґрунтування ціни експлуатації машин «Оренда». Проте, у інформаційній довідці про наявність техніки та обладнання від 16.06.2021 №21/05-14/23 відсутні вищезазначена техніка та обладнання які необхідні для надання послуг відповідно до, вимог технічного завдання.
Крім цього, учасника процедури закупівлі ТОВ "СКС МОНОЛІТ" в складі тендерної пропозиції на вищезазначені машини та механізми, які визначені у підсумковій відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1, у пунктах 7, 9, 11, 13, 16 у розділах ІІ, ІІІ не надав копії технічних паспортів, копії договорів оренди (надання послуг), погодження власника техніки на використання наданої учаснику в оренду техніки для надання послуг за цією закупівлею, протягом всього строку дії договору про закупівлю, а також копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг.
Враховуючи вищенаведену інформацію, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "СКС МОНОЛІТ" не відповідала умовам абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та підлягала відхиленню.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "СКС МОНОЛІТ", визнав його переможцем та уклав з ним договір?
4. У пункті 4 Додатку 4 до тендерної документації Замовником визначені документи які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції передбачених ст. 17 Закону, зокрема оригінал довідки, складеної у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, у якому учасник гарантує відсутність обставин, передбачених частиною першою та другою статті 17 Закону (з зазначенням кожного пункту).
Отже Замовник зазначив спосіб надання документального підтвердження відсутності підстав у тому числі передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону шляхом надання довідки в довільній формі.
Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі (до переліку документів як до учасника) не є документальним підтвердженням відсутності підстав, визначених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону.
Так відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29.11.2016 № 1256 (далі Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018, довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальнопроцесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС № 1256.
Отже, на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації у переліку документів для учасника процедури закупівлі не вірно визначено документальне підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення з цього питання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх офіційне документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-12 09:14:32
Відповідь про усунення недоліків
Договір було розірвано, кошти повернуті в бюджет.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-10-12 09:16:24
Відповідь про усунення недоліків
Договір було розірвано, кошти повернуто до бюджету
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK-2-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2021 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СКС МОНОЛІТ" |
703 357,60
UAH з ПДВ
|
703 357,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕЛІК" |
704 000,00
UAH з ПДВ
|
704 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СКС МОНОЛІТ" #39766763 |
Переможець |
703 357,60
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2021 10:21
|
Дод угода - 16 ПР - вул. Павла Ніренб 1-3а.pdf | укладений |
30 вересня 2021 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2021 10:41
|
Договір 16ПР - Вул. Павла Нірінберга (вул. Баумана), в районі буд. № №1-3Б.pdf | укладений |
07 липня 2021 10:40
|