Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV - 44110000-4 "Construction materials" (Building materials)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
Код ЄДРПОУ: | 01125672 |
Вебсайт: | https://seaport.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 68001, Україна , Одеська область обл., Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Башлик Лідія Леонідівна 0487389375 L.BASHLYIK@IMTP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise «Sea Commercial Port of «Chornomorsk» |
National ID: | 01125672 |
Contact point: |
Bashlyk Lidiia 0487389375 L.BASHLYIK@IMTP.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2021 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2021 13:36 |
Очікувана вартість: | 7 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 01 червня 2021 14:08 |
Enquiries until: | 02 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 липня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 7 500 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 37 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2021 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2021 17:47 |
Англ 4411 на 7 500 000 02.07.2021.docx | |
02 липня 2021 17:47 |
Оголошення 4411 на 7 500 000 02.07.2021.docx | |
02 липня 2021 17:47 |
Перелік змін 44110000-4 на 7 500 000-1 02.07.2021.docx | |
02 липня 2021 17:47 |
ТД 44110000-4 НР 02.07.2021.docx | |
11 червня 2021 15:13 |
Перелік змін 44110000-4.docx | |
01 червня 2021 14:05 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx |
02 липня 2021 17:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 липня 2021 17:47 |
Англ 4411 на 7 500 000 02.07.2021.docx
|
||||||
02 липня 2021 17:47 |
Оголошення 4411 на 7 500 000 02.07.2021.docx
|
||||||
02 липня 2021 17:47 |
Перелік змін 44110000-4 на 7 500 000-1 02.07.2021.docx
|
||||||
02 липня 2021 17:47 |
ТД 44110000-4 НР 02.07.2021.docx
|
||||||
11 червня 2021 15:13 |
Перелік змін 44110000-4.docx
|
||||||
01 червня 2021 14:05 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000088 ● 1e79eb8d4eb643e69a852b4e74a432b0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 610
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.10.2021 № 610.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-01-002641-c, 01.06.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/12313-2021 від 28.09.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-06 14:22:07
Про надання пояснень
Дата: 06.10.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-01-002641-c, яка проводилась Державним підприємством «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі за ID: UA-2021-06-01-002641-c ТОВ «АЛІТА 2021» прийнято 16.08.2021 (протокол засідання тендерного комітету від 16.08.2021, який опубліковано в електронній системі закупівель 16.08.2021).
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі договір на закупівлю товару №21/170-Т укладено 28.09.2021, тобто на 43 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати (з відповідним документальним підтвердженням) обгрунтування необхідності продовження строку для укладення договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-11 19:11:21
Пояснення на запит
Відповідно до наказу від 05.10.2021 № 610 Західним офісом Держаудитслужби прийнято рішення про початок моніторингу процедури закупівлі: за кодом ДК 021:2015 -44110000-4 – «Конструкційні матеріали» (Будівельні матеріали) у Державному підприємстві «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (далі – ДМ «МТП «Чорноморськ») за адресою: м. Чорноморськ, вул. Праці, 6 (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-01-002641-c).
Підстава для здійснення моніторингу закупівлі: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
06.10.2021 року надійшов запит замовнику в електронному вигляді через електронну систему закупівель про надання пояснень.
Враховуючи зміст питань, зазначених у запиті, ДП «МТП «Чорноморськ» вважає за доцільне надати наступні пояснення.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Із зазначеною інформацією можна ознайомитись на сайті ДП «МТП «Чорноморськ» за посиланням https://seaport.com.ua/pub_info_2021/943-nformacya-pro-obruntuvannya-tehnchnih-yaksnih-harakteristik-predmetv-zakupvl-ta-yih-ochkuvanoyi-vartost.html
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Надаємо посилання на сайті ДП «МТП «Чорноморськ» https://seaport.com.ua/pub_info_2021/943-nformacya-pro-obruntuvannya-tehnchnih-yaksnih-harakteristik-predmetv-zakupvl-ta-yih-ochkuvanoyi-vartost.html
Водночас, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 4 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та ЗУ «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю. Слід зазначити, що зазначена стаття містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднити в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація про очікувану вартість предмета закупівлі зазначена у оголошенні про проведення відкритих торгів, яке оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
ДП «МТП «Чорноморськ», керуючись рекомендаціями постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» розміщує на власному сайті за своєї ініціативи інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі з метою забезпечення прозорості закупівельного процесу.
3. Надати (з відповідним документальним підтвердженням) обгрунтування необхідності продовження строку для укладення договору.
Рішення про намір укласти договір по закупівлі за ідентифікатором: № UA-2021-06-01-002641-c оприлюднене в електронній системі закупівель 16.08.2021 року. Таким чином, згідно з тендерною документацією, строк укладання договору - до 05.09.2021 року.
У зв’язку із тривалою процедурою узгодження договору підрозділами Замовника, пов’язаною із скороченим робочим тижнем, введеним на підприємстві, станом на 02.09.2021 договір з боку Замовника не підписано та не направлено на підписання контрагенту, що в свою чергу унеможливлює укладання договору в термін, що не перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до ч. 6 статті 33 Закону, у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
З метою захисту прав Переможця закупівлі, враховуючи, що затримка із підписанням договору виникла внаслідок довготривалої процедури узгодження з боку Замовника, вважаємо що подовження терміну укладання договору є обґрунтованим.
Таким чином, відповідно до Закону, у Замовника наявні достатні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Переможцем процедури закупівлі - ТОВ «АЛІТА 2021», за умови підтвердження Переможцем процедури закупівлі, що його тендерна пропозиція буде дійсною протягом визначеного терміну.
Враховуючи зазначене, на підставі протоколу ТК від 02.09.2021 вирішено подовжити строк для укладання договору про закупівлю з Переможцем процедури закупівлі - ТОВ «АЛІТА 2021» до 60 днів від дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
На електронну пошту Замовника надійшов лист від 04.09.2021 №21/05 щодо підтвердження терміну дії його пропозиції.
Копію протоколу ТК та листа Переможця ТОВ «АЛІТА 2021» надаємо до пояснення.
Враховуючи вищевикладене ДП «МТП «Чорноморськ» вважає, що відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-22 11:41:21
Про надання пояснень
Дата: 22.10.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-01-002641-c, яка проводилась Державним підприємством «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (далі – Замовник) за відкритими торгами з публікацією англійською мовою закупівлі (ДК 021:2015 – 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Будівельні матеріали), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником опубліковано річний план закупівлі на 2021 рік за предметом «ДК 021:2015 – 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Будівельні матеріали)», ідентифікатор річного плану: UA-P-2021-05-12-005598-a, згідно з яким очікувана вартість закупівлі становить 9 000 000,00 гривень.
Відповідно до вказаного вище ідентифікатора річного плану Замовником, 21.05.2021 оголошено закупівлю «ДК 021:2015 – 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Будівельні матеріали) (ID закупівлі: UA-2021-06-01-002641-c) з очікуваною вартістю 7 500 000,00 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Пояснити причини невідповідності розміру очікуваної вартості у річному плані та суми очікуваної вартості зазначеної в оголошенні проведення закупівлі?
2. Чи вносились Замовником зміни до річного плану закупівлі?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
Код ЄДРПОУ: | 01125672 |
Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область обл., Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КГ ЕНЕРДЖІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 липня 2021 13:27
|
ТОВ "АЛІТА 2021" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2021 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛІТА 2021" |
7 099 950,00
UAH
|
6 752 416,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КГ ЕНЕРДЖІ" |
7 301 322,60
UAH
|
6 752 416,25
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛІТА 2021" #44020686 |
Переможець |
6 752 416,00
UAH
|
16 серпня 2021 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2022 13:13
|
Країна виробник Аліта 2021.pdf | укладений |
10 листопада 2022 13:13
|
Доповнення.docx | укладений |
10 листопада 2022 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 13:04
|
Дод. угода №1 21_170-Т.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2021 17:24
|
Договір 21_170 т.pdf | укладений |
30 вересня 2021 17:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 21/170-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |