Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (відповідно до національного класифікатора НК 024:2019: 63337- Кінчик піпетки ІВД; 35413- Загальна лабораторна тара, багаторазово; 47588- Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА; 47588- Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА; 57900- Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з EDTA; 42585-Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 61377-Аутологічна пробірка для взяття крові; 47590- Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, без добавок ; 41128 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові IVD, з активатором згортання і гелем для розділення; 33340- Піпеточна станція; 15687 - Покривне скло; 46237- Пробірка нестерильна; 43845-Змішувач лабораторний стандартний)
Очікувана вартість
222 000,00 UAH
UA-2021-06-01-002055-c ● e6fc4a72cef64085a30c3063b99b9baf
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38732288 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південноукраїнська 17А |
Контактна особа: |
Бабаян Андрій Вікторович +380612270723 kzopc2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2021 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2021 13:06 |
Початок аукціону: | 18 червня 2021 14:01 |
Очікувана вартість: | 222 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кошти за програмою медичних гарантій від НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 уп
Накінечник універсальний, тип "Гілсон" 0,5-200 мкл, жовтий, №1000 шт./уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Підвенноукраїнська, буд 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 63337 — Кінчик піпетки ІВД
30 уп
Кювети до куаголометра 0,6 мл Ø 10 х 23,4 х 29,7 мм 1000 шт./уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Підвенноукраїнська, буд 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35413 — Загальна лабораторна тара, багаторазово
60 уп
Пробірка вакуумна для збору крові, 1мл, з К3 ЕДТА , 13x75мм, стерильна, №100 шт./уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Підвенноукраїнська, буд 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА
60 уп
Пробірка вакуумна для збору крові, 2мл, з К3 ЕДТА 13x75 мм, стерильна, №100 шт./уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Підвенноукраїнська, буд 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА
20 уп
Пробірка для забору капілярної крові, об’ємом 0,5 мл, №100 шт./уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Підвенноукраїнська, буд 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 57900 — Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з EDTA
50 уп
Пробірка вакуумна для збору крові 3,6мл, з цитратом натрію (3,8%), 13x75мм, стерильна, № 100 шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Підвенноукраїнська, буд 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 42585 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD
50 уп
Пробірка вакуумна 6мл з активатором згортання, 13х100, № 100 шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Підвенноукраїнська, буд 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 61377 — Аутологічна пробірка для взяття крові
72 уп
Пробірка вакуумна для збору крові 6мл, без наповнювача, 13x100мм, стерильна, № 100 шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Підвенноукраїнська, буд 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 47590 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, без добавок
5 уп
Пробірка вакуумна для збору крові 5мл, з гелем та активатором згортання, 13x100мм, стерильна, № 100 шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Підвенноукраїнська, буд 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 41128 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові IVD, з активатором згортання і гелем для розділення
10 шт
Штатив для накінечників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Підвенноукраїнська, буд 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 33340 — Піпеточна станція
100 уп
Скло покривне 18х18 мм, № 100 шт./уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Підвенноукраїнська, буд 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 15687 — Покривне скло
10 шт
Пробірка з гвинтовою кришкою та градуюванням 17х145 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Підвенноукраїнська, буд 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2019: 46237 — Нестерильна пробірка
100 шт
Паличка скляна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Підвенноукраїнська, буд 17-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43845 — Змішувач лабораторний стандартний
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відстрочка платежу до 30 календарних днів | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2021 13:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2021 13:02 |
ТД_Пробірки_ додатки_проект .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-01-002055-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕксімКаргоТрейд", Код ЄДРПОУ:36265663
Дата подання: 04 червня 2021 15:10
Вимога до тендерної документації
Ознайомившись з Тендерною документацією, в т.ч. Додатком № 3 «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі», що містить медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, ТОВ «Ексімкарготрейд» виявив у ній численні дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію, що в свою чергу призводить до порушення законних прав та інтересів учасників через звуження кола потенційних учасників тендерної закупівлі.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
При цьому звертаємо увагу, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону згідно з частиною першою статті 23 Закону.
Поряд з цим, частиною другою статті 23 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
З урахуванням наведених в Додатку № 3 до Тендерної пропозиції медико-технічних вимог до предмету закупівлі щодо позицій медичного обладнання та виробів медичного призначення за позиціями № 1–13, взяти участь у тендерній закупівлі зможе не просто обмежена кількість учасників, а виключно один.
Зокрема, з урахуванням специфічних медико-технічних вимог до предмету закупівлі, виробником медичного обладнання та виробів медичного призначення за позиціями № 2, 5, 10 та 12 тендерної закупівлі є виключно один суб’єкт господарювання. Тобто інші потенційні учасники позбавлені можливості запропонувати аналогічні медичне обладнання та вироби медичного призначення в межах заявлених медико-технічних вимог до предмету закупівлі під позиціями № 2, 5, 10 та 12 тендерної закупівлі.
Зокрема медико-технічні вимоги під позицію № 2 для «Кювети до куаголометра» встановлюють специфічні розміри, а саме: 0,6 мл Ø 10 х 23,4 х 29,7 мм.
Зокрема медико-технічні вимоги під позицію № 5 для «Пробірка для забору капілярної крові, об’ємом 0,5 мл» встановлюють специфічні вимоги, а саме: «Пробірка повинна бути об’ємом 0,5 мл, без капіляру, з наповнювачем к3 ЕДТА. Пробірка повинна забезпечити можливість забору крові за принципом «самотоку» з місця проколу. Верхній край пробірки має бути виготовлений у вигляді лопатки для полегшення забору крові. Кришка без клапана. Кришка: Пластикова. Упаковка: 100 шт.»
Зокрема медико-технічні вимоги під позицію № 10 для «Штатив для накінечників» встановлюють специфічні вимоги, а саме: «Штатив призначений для зберігання накінечників, об’ємом до 1000 мкл. Штатив повинен мати 60 гнізд та закриватись кришкою. Кришка повинна бути відкидною.»
Зокрема медико-технічні вимоги під позицію № 12 для «Пробірка з гвинтовою кришкою та градуюванням 17х145 мм» встановлюють специфічні вимоги, а саме: «Пробірка призначена для зберігання біологічних матеріалів та хімічних речовин. Пробірка повинна бути виготовлена з натрієвого скла. Дно пробірки повинно бути пласке, пробірка повинна мати гвинтову кришку з алюмінію та з полімерним ущільнювачем. Пробірка повинна автоклавуватися при температурі 121°C та мати стійкість до центрифугування 4000 g. Пробірка повинна бути градуйована, ціна поділки шкали – 0,2 мл. Градуювання повинно бути до 20 мл. Характеристика пробірки: Об’єм: 20 мл. Висота: 145 мм. Діаметр: 17 мм. Внутрішній діаметр: 14,2 мм.»
Здійснити постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення з повним виконанням та дотриманням, визначених Замовником тендерної закупівлі, технічних характеристик по позиціям № 1–13 не зможе жоден з виробників та/або постачальників медичного обладнання та виробів медичного призначення на території України.
Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, чим фактично позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у даній закупівлі, оскільки наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби одразу за всіма позиціями № 1–13.
На сьогоднішній день існують багато виробників, які можуть запропонувати ВИКЛЮЧНО медичне обладнання та вироби медичного призначення за позиціями № 1, 3, 4, 6-9, 13, однак при цьому не є виробниками медичних матеріалів за позиціями № 2, 5, 10 та 12, а тому БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ згадані виробники фактично позбавлені можливості на участь у закупівлі саме за позиціями № 1, 3, 4, 6-9, 13.
Саме через наявність вищезгаданих ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ (предмет закупівлі БЕЗ ПОДІЛУ на ЛОТИ) інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників.
В сукупності дискримінаційних вимог до предмету закупівлі по позиціям № 1, 3, 4, 6-9, 13 та № 2, 5, 10 та 12 Замовник створив ситуацію, коли коло потенційних учасників штучно обмежується, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним зазначені позиції предмету закупівлі під № 2, 5, 10 та 12 Тендерної закупівлі варто виокремити окремим лотом, з метою дотримання недискримінаційних вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та розширення кола потенційних учасників щодо решти позицій тендерної закупівлі згідно Тендерної документації.
Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечують добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель - недискримінація у часників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації у часників.
Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, ТОВ «Ексімкарготрейд».
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення.
З метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення фактичної конкуренції, керуючись ст.ст. 1, 5, 20, 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Виокремити з тендерної закупівлі медичне обладнання та вироби медичного призначення, позицій:
№2 35413- Загальна лабораторна тара, багаторазово;
№5 57900- Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з EDTA;
№12 46237- Пробірка нестерильна;
в окремий лот.
Розгорнути
Згорнути
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
При цьому звертаємо увагу, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону згідно з частиною першою статті 23 Закону.
Поряд з цим, частиною другою статті 23 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
З урахуванням наведених в Додатку № 3 до Тендерної пропозиції медико-технічних вимог до предмету закупівлі щодо позицій медичного обладнання та виробів медичного призначення за позиціями № 1–13, взяти участь у тендерній закупівлі зможе не просто обмежена кількість учасників, а виключно один.
Зокрема, з урахуванням специфічних медико-технічних вимог до предмету закупівлі, виробником медичного обладнання та виробів медичного призначення за позиціями № 2, 5, 10 та 12 тендерної закупівлі є виключно один суб’єкт господарювання. Тобто інші потенційні учасники позбавлені можливості запропонувати аналогічні медичне обладнання та вироби медичного призначення в межах заявлених медико-технічних вимог до предмету закупівлі під позиціями № 2, 5, 10 та 12 тендерної закупівлі.
Зокрема медико-технічні вимоги під позицію № 2 для «Кювети до куаголометра» встановлюють специфічні розміри, а саме: 0,6 мл Ø 10 х 23,4 х 29,7 мм.
Зокрема медико-технічні вимоги під позицію № 5 для «Пробірка для забору капілярної крові, об’ємом 0,5 мл» встановлюють специфічні вимоги, а саме: «Пробірка повинна бути об’ємом 0,5 мл, без капіляру, з наповнювачем к3 ЕДТА. Пробірка повинна забезпечити можливість забору крові за принципом «самотоку» з місця проколу. Верхній край пробірки має бути виготовлений у вигляді лопатки для полегшення забору крові. Кришка без клапана. Кришка: Пластикова. Упаковка: 100 шт.»
Зокрема медико-технічні вимоги під позицію № 10 для «Штатив для накінечників» встановлюють специфічні вимоги, а саме: «Штатив призначений для зберігання накінечників, об’ємом до 1000 мкл. Штатив повинен мати 60 гнізд та закриватись кришкою. Кришка повинна бути відкидною.»
Зокрема медико-технічні вимоги під позицію № 12 для «Пробірка з гвинтовою кришкою та градуюванням 17х145 мм» встановлюють специфічні вимоги, а саме: «Пробірка призначена для зберігання біологічних матеріалів та хімічних речовин. Пробірка повинна бути виготовлена з натрієвого скла. Дно пробірки повинно бути пласке, пробірка повинна мати гвинтову кришку з алюмінію та з полімерним ущільнювачем. Пробірка повинна автоклавуватися при температурі 121°C та мати стійкість до центрифугування 4000 g. Пробірка повинна бути градуйована, ціна поділки шкали – 0,2 мл. Градуювання повинно бути до 20 мл. Характеристика пробірки: Об’єм: 20 мл. Висота: 145 мм. Діаметр: 17 мм. Внутрішній діаметр: 14,2 мм.»
Здійснити постачання медичного обладнання та виробів медичного призначення з повним виконанням та дотриманням, визначених Замовником тендерної закупівлі, технічних характеристик по позиціям № 1–13 не зможе жоден з виробників та/або постачальників медичного обладнання та виробів медичного призначення на території України.
Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, чим фактично позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у даній закупівлі, оскільки наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби одразу за всіма позиціями № 1–13.
На сьогоднішній день існують багато виробників, які можуть запропонувати ВИКЛЮЧНО медичне обладнання та вироби медичного призначення за позиціями № 1, 3, 4, 6-9, 13, однак при цьому не є виробниками медичних матеріалів за позиціями № 2, 5, 10 та 12, а тому БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ згадані виробники фактично позбавлені можливості на участь у закупівлі саме за позиціями № 1, 3, 4, 6-9, 13.
Саме через наявність вищезгаданих ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ (предмет закупівлі БЕЗ ПОДІЛУ на ЛОТИ) інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників.
В сукупності дискримінаційних вимог до предмету закупівлі по позиціям № 1, 3, 4, 6-9, 13 та № 2, 5, 10 та 12 Замовник створив ситуацію, коли коло потенційних учасників штучно обмежується, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним зазначені позиції предмету закупівлі під № 2, 5, 10 та 12 Тендерної закупівлі варто виокремити окремим лотом, з метою дотримання недискримінаційних вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та розширення кола потенційних учасників щодо решти позицій тендерної закупівлі згідно Тендерної документації.
Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечують добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель - недискримінація у часників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації у часників.
Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, ТОВ «Ексімкарготрейд».
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення.
З метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення фактичної конкуренції, керуючись ст.ст. 1, 5, 20, 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Виокремити з тендерної закупівлі медичне обладнання та вироби медичного призначення, позицій:
№2 35413- Загальна лабораторна тара, багаторазово;
№5 57900- Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з EDTA;
№12 46237- Пробірка нестерильна;
в окремий лот.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2021 12:15
Шановний ТОВ "Ексімкарготрейд"
КНП"ОПЦ"ЗОР висловлює вам свою повагу та повідомляє наступне:
Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. За результатами визначення нагальної потреби у медичних виробах, Замовником оголошено закупівлю та розроблено тендерну документацію, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон). У відповідності до статті 22 Закону тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Пунктом 4.2 розділу І «Загальні положення» тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції подаються в цілому, окремих частин (лотів) предмета закупівлі не передбачено. Відповідно до п. 5 розділу І «Загальні положення» тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Пункт 6.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації визначає, що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Крім того, тендерною документацією, зокрема положеннями Додатку 3 передбачено, що у разі якщо Учасник пропонує еквівалент товару, він повинен надати в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару.
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. За результатами проведеного аналізу пропозицій на ринку Замовником встановлено наявність наступних позицій предмету закупівлі у інших виробників та їх уповноважених представників, а саме:
№ 2 «Кювети до куаголометра»: Biosigma S.r.L., Італія уповноважений представник ТОВ «Старлаб», а також NUOVA APTACA S.r.l. Італія уповноважений представник ТОВ «Сенте-Лаб»;
№ 5 «Пробірка для забору капілярної крові, об’ємом 0,5 мл»: ТОВ «МІЗ МЕДБІЛРОС», Республіка Булорусь, уповноважений представник ТОВ «Ледум»; Zhejiang Gongdong Medical Technology Co., Ltd, Китай, уповноважений представник ТОВ «Альбамед»;
№ 10 для «Штатив для накінечників»: Jiangsu Huida Medical Instruments Co., LTD уповноважений представник ТОВ «Віктер Плюс»; Jiangsu Huida Medical Instruments Co., LTD уповноважений представник ТОВ «Торгівельний дім «Мікромед»;
№ 12 для «Пробірка з гвинтовою кришкою та градуюванням 17х145 мм»: Deltalab S.L., Іспанія уповноважений представник ТОВ «Реалаб»; Jiangsu Huida Medical Instruments Co., LTD уповноважений представник ТОВ «Віктер Плюс».
Таким чином, тендерна документація Замовника відповідає вимогам Закону в тому числі в частині відсутності жодних дискримінаційних вимог, оскільки прийняти участь в даній процедурі закупівлі мають право будь-які суб’єкти ринку, а не тільки виробники продукції. При цьому заявник обґрунтовує свою позиції саме тим, що виробники продукції обмежені у праві прийняти участь в процедурі закупівлі через те, що не виробляють медичні вироби, що складають предмет закупівлі. Крім того, комунальне некомерційне підприємство «Обласний перинатальний центр» Запорізької обласної ради зацікавлено у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, у зв’язку із тим, що це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і несвоєчасне виконання лабораторних досліджень з використанням даного виду продукції.
Звертаємо Вашу увагу на положення статті 43 Господарського кодексу України, яка передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену Законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.
КНП"ОПЦ"ЗОР висловлює вам свою повагу та повідомляє наступне:
Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. За результатами визначення нагальної потреби у медичних виробах, Замовником оголошено закупівлю та розроблено тендерну документацію, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон). У відповідності до статті 22 Закону тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Пунктом 4.2 розділу І «Загальні положення» тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції подаються в цілому, окремих частин (лотів) предмета закупівлі не передбачено. Відповідно до п. 5 розділу І «Загальні положення» тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Пункт 6.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації визначає, що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Крім того, тендерною документацією, зокрема положеннями Додатку 3 передбачено, що у разі якщо Учасник пропонує еквівалент товару, він повинен надати в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару.
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. За результатами проведеного аналізу пропозицій на ринку Замовником встановлено наявність наступних позицій предмету закупівлі у інших виробників та їх уповноважених представників, а саме:
№ 2 «Кювети до куаголометра»: Biosigma S.r.L., Італія уповноважений представник ТОВ «Старлаб», а також NUOVA APTACA S.r.l. Італія уповноважений представник ТОВ «Сенте-Лаб»;
№ 5 «Пробірка для забору капілярної крові, об’ємом 0,5 мл»: ТОВ «МІЗ МЕДБІЛРОС», Республіка Булорусь, уповноважений представник ТОВ «Ледум»; Zhejiang Gongdong Medical Technology Co., Ltd, Китай, уповноважений представник ТОВ «Альбамед»;
№ 10 для «Штатив для накінечників»: Jiangsu Huida Medical Instruments Co., LTD уповноважений представник ТОВ «Віктер Плюс»; Jiangsu Huida Medical Instruments Co., LTD уповноважений представник ТОВ «Торгівельний дім «Мікромед»;
№ 12 для «Пробірка з гвинтовою кришкою та градуюванням 17х145 мм»: Deltalab S.L., Іспанія уповноважений представник ТОВ «Реалаб»; Jiangsu Huida Medical Instruments Co., LTD уповноважений представник ТОВ «Віктер Плюс».
Таким чином, тендерна документація Замовника відповідає вимогам Закону в тому числі в частині відсутності жодних дискримінаційних вимог, оскільки прийняти участь в даній процедурі закупівлі мають право будь-які суб’єкти ринку, а не тільки виробники продукції. При цьому заявник обґрунтовує свою позиції саме тим, що виробники продукції обмежені у праві прийняти участь в процедурі закупівлі через те, що не виробляють медичні вироби, що складають предмет закупівлі. Крім того, комунальне некомерційне підприємство «Обласний перинатальний центр» Запорізької обласної ради зацікавлено у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, у зв’язку із тим, що це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і несвоєчасне виконання лабораторних досліджень з використанням даного виду продукції.
Звертаємо Вашу увагу на положення статті 43 Господарського кодексу України, яка передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену Законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2021 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД" |
220 543,16
UAH з ПДВ
|
220 543,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИФАРМ" |
221 058,00
UAH з ПДВ
|
221 058,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
24 червня 2021 14:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі