Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Виготовлення кошторисної документації та проходження експертизи по об'єкту "Капітальний ремонт частини адміністративної будівлі (зала засідань) Тупичівської сільської ради за адресою: 15150,с.Тупичів, вул.Чернігівська,б.75)
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2021-06-01-001769-b 7712d8cd2253490e826281c27664a700
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Піскун

+380674631003 zakupivli.trada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТУПИЧІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04415235
Вебсайт: https://tupychiv-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 15150, Україна , Чернігівська обл., Городнянський р-н, село Тупичів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 75
Контактна особа: Марина Піскун
+380674631003
zakupivli.trada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виготовлення кошторисної документації та проходження експертизи по об'єкту "Капітальний ремонт частини адміністративної будівлі (зала засідань) Тупичівської сільської ради за адресою: 15150,с.Тупичів, вул.Чернігівська,б.75) відповідно до умов Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення кошторисної документації та проходження експертизи по об'єкту "Капітальний ремонт частини адміністративної будівлі (зала засідань) Тупичівської сільської ради за адресою: 15150,с.Тупичів, вул.Чернігівська,б.75)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15150, Україна, Чернігівська область, с.Тупичів, вул.Чернігівська, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за даним Договором проводяться шляхом перерахування грошових коштів Замовником на поточний рахунок Підряднику. Оплата проводиться після отримання Замовником бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування та (або) затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за виконанні роботи -5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та (або) можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

01 червня 2021 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ЗАМОВНИКА"
#43179052
Переможець 8 000,00
UAH
01 червня 2021 09:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2021 10:02
Дод.угода 2 від 07.06.2021.pdf зміни до договору
07 червня 2021 10:02
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 17:14
Дод.угода1.pdf зміни до договору
01 червня 2021 17:12
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 09:57
Договір проектна документація та проходження експертизи.pdf укладений
01 червня 2021 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в назві Договору та пунктах 1.1,1.2,1.3,2.1.,3.1,3.5 словосполучення "проектна документація" замінено на "кошторисна документація"
Номер договору про закупівлю: 26/04-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1.1. викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 26/04-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML